Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 82

Tråd: Bhatti

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39

Bhatti

Jeg har ikke noe mot muslimer generelt, men Arfan Bhatti??????

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Han kan vi godt "miste" i fjorden.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Blir en smule provosert av å se oppførselen hans hver gang det er et kamera der han er.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Vi kan starte eget rom-program. Så kan vi sende Bhatti og Krekar i bane rundt sola.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    lurer på hva dem hadde sagt i pakistan hvis 1000 nordmenn hadde flytta dit, og begynt å demonstrere mot at dem huser terrorister der.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Vi kan starte eget rom-program. Så kan vi sende Bhatti og Krekar i bane rundt sola.
    hvorfor i bane rundt? få det krasjlanda spør du meg
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    lurer på hva dem hadde sagt i pakistan hvis 1000 nordmenn hadde flytta dit, og begynt å demonstrere mot at dem huser terrorister der.
    Tror ikke det er mange land i den delen av verden de hadde godtatt noe slikt.
    En ting er en fredelig demonstrasjon, men Bhatti fortsetter å komme med trusler og vi godtar det.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Håpløst.. Men PST slipper han ikke av syne. Så fort de har noe håndfast på han så ryker han inn. Husket jeg noen ganger tidligere jeg ønsket vi hadde noen høyreekstreme nasjonalistiske personer som kunne utligne slike folk, men etter i sommer så vet jeg ikke helt..

Men helt ærlig talt, så hadde kongeriket Norge vært bedre tjent med at noen bare kom og satt en kule i han, enkelt og greit.

Når det er sagt, så synes jeg det er litt kult med politikere som Abid Raja, som man kan virkelig se bli genuint forbanna av slikt tull, med hans mange naturlige reaksjoner.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Har ikke et gram mer sans for høyreekstreme idioter heller.
    Idioter er idioter uansett om de har langt skjegg eller snauskalle.

Raja får jeg mer og mer sans for nå når han har lagt av seg en del av den kjepphøyheten han hadde når han var yngre.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Han har klart å gro et svært respektabelt skjegg da, det skal han jaggu ha! For øvrig anser jeg han og hans likesinnede (om de nå befinner seg på den ene eller den andre ekstreme siden) som like nyttige for det norske samfunnet som is med pikk-smak.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Fordelen med at vi har flere slike idioter i media er jo at alle de trangsynte nordmennene gjerne endelig kan se hva som virkelig er sannheten i Norge.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Du må tenke på at viss du ikkje er ening med Jens er du politisk ukorrekt og rasist. Uansett om du renner over med fakta er du sneversynt og idiot viss du ikkje er på lag med venstresiden.
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Har ikke et gram mer sans for høyreekstreme idioter heller.
    Idioter er idioter uansett om de har langt skjegg eller snauskalle.

Raja får jeg mer og mer sans for nå når han har lagt av seg en del av den kjepphøyheten han hadde når han var yngre.
    Så det er bare Ap og resten av sentrumsekstremistene som ikke er idioter?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    – Finn et annet sted å bo, Jensen - Norge - NRK Nyheter

«Hvorfor kan vi ikke være her og endre loven og samfunnet her, og omgjøre det til Allahs lov, sharia?»

"For praktiserende muslimer råder sharia over alt. Bhatti er derfor klar på at målet hans er å endre norsk lov til sharia."

Skremmende.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Så det er bare Ap og resten av sentrumsekstremistene som ikke er idioter?
    Hvor i allverden finner du noe som helst politisk i mitt utsagn?
    Høyreekstremisme har lite eller ingenting med politikk å gjøre og i hvertfall ikke i Norge. Til nød kanskje som ideologi.
    Islam har i et sekulært demokrati som Norge heller ikke noe med politikk å gjøre uavhengig om vi har politikere innen flere trosretninger på stortinget.

Så hvor du finner det politiske budskapet i innlegget mitt er jeg usikker på.

Når det gjelder idioter finner man vel dem innenfor alle parti også Høyre som jeg har hatt styreverv innenfor i en årrekke og fortsatt er medlem av.
    AP og sentrum har sin dose av idioter også vil jeg tro selv om det er et parti på stortinget som er kraftig overrepresentert når det kommer til tomskaller.

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    AP og sentrum har sin dose av idioter også vil jeg tro selv om det er et parti på stortinget som er kraftig overrepresentert når det kommer til tomskaller.
    Btw, her kan man sjekke "tomskallenes" CVer. Er litt ymse å finne i de forskjellige partiene, for å si det sånn.

Dagens møtende - stortinget.no
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    wannabeROCKY, litt artig at de første FrPerene jeg har sjekket har siv.øk., doktorgrad osv, mens Aperne er uten utdannelse og ene har tatt brevkurs i journalistikk.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    wannabeROCKY, litt artig at de første FrPerene jeg har sjekket har siv.øk., doktorgrad osv, mens Aperne er uten utdannelse og ene har tatt brevkurs i journalistikk.
    Hehe, ja, det er et lite tankekors - FrP er jo tross alt partiet for og av "de dumme". Om jeg ikke husker feil, er 2 stk. (av totalt 3) med ingeniørutdannelse på stortinget fra FrP.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Da er vi tilbake til tråden der vi diskuterte hvor lett det er å få seg en utdannelse i Norge
    Mange tomskaller med høy utdanning.
    Har jo sett hvordan noen karakteriserer fastlegene sine som jo har noe utdanning....

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Da er vi tilbake til tråden der vi diskuterte hvor lett det er å få seg en utdannelse i Norge
    Mange tomskaller med høy utdanning.
    Har jo sett hvordan noen karakteriserer fastlegene sine som jo har noe utdanning....
    Hvilken utdannelse har du selv?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Hvilken utdannelse har du selv?
    Jeg har daffet meg gjennom ex phil, grunnfag juss, økonomi og ledelse og er IT ingeniør.
    Jeg har gått på universitet og 3 år på ingeniørhøyskole.

Bladde meg gjennom alle frp'erne der og ble ikke sååå imponert
    Men ymse i de fleste parti da.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er enig i at det er for lett å få seg utdannelse i Norge. Heldigvis er ikke de fleste på stortinget 19 år, så det er ikke et spesielt relevant resonnement ettersom forsøplingen av skolevesenet er en gradvis og Ap+Sv-indusert utvikling som ikke var tilfellet før 1994, egentlig.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Han må få litt kred for det skjegget. Det er faen meg noe av det drøyeste jeg har sett.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Utdannelse er for meg likegyldig. Det er om dei nokonsinne har jobbet eg bryr meg om. Dei skal sitte på topp og bestemme kva vi skal gjere når mesteparten av dei aldri har hatt ein jobb utenfor politikken.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Utdannelse er for meg likegyldig. Det er om dei nokonsinne har jobbet eg bryr meg om. Dei skal sitte på topp og bestemme kva vi skal gjere når mesteparten av dei aldri har hatt ein jobb utenfor politikken.
    beste innlegget så langt!

flere av dem har ikke "møtt" hverdagen en gang...

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Helt enig i det.
    At vi kan ha noen politiske broilere som kommer rett fra skolen er greit og noen av disse kan jo være veldig gode politikere, men stortinget bør jo til en hvis grad reflektere samfunnet og kjenne til de prosessene som foregår i hverdagslivet.
    Dette sier kanskje litt om den enorme bruken av eksterne konsulenter i det offentlige. Helt ned på kommunalt nivå.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det er berre å sjå på partiene. Dei plukker folk frå ungdomspartiet og skubber dei igjennom systemet slik at dei etter kvert trer rett inn i stortinget uten å nokonsinne ha jobbet for andre enn partiet. Kva med å innføre ein regel om at 50% av dei på tinget må ha relevant erfaring frå arbeidslivet?

Hadde vore meir knall frå talerstolen på tinget viss Raymond bilmekaniker, Tommy tømrer og Roger lastebilsjåfør hadde fått sagt sitt.

Og når i tillegg forsvaret skal ledes av nokon som ikkje eingang har gjennomført førstegangstjensten, lurer eg på kva som egentlig foregår.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Det er berre å sjå på partiene. Dei plukker folk frå ungdomspartiet og skubber dei igjennom systemet slik at dei etter kvert trer rett inn i stortinget uten å nokonsinne ha jobbet for andre enn partiet. Kva med å innføre ein regel om at 50% av dei på tinget må ha relevant erfaring frå arbeidslivet?

Hadde vore meir knall frå talerstolen på tinget viss Raymond bilmekaniker, Tommy tømrer og Roger lastebilsjåfør hadde fått sagt sitt.

Og når i tillegg forsvaret skal ledes av nokon som ikkje eingang har gjennomført førstegangstjensten, lurer eg på kva som egentlig foregår.
    de deler ut roser å sier at det er demokrati og kjærlighet min venn

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26

Er du virkelig så uansvarlig og usikker på ting at du synes det er en god løsning at mekanikere og andre lavt utdannede hvermansener regulerer livet ditt i detalj istedet for å ta ansvar selv?
    .......................................R.I.P..........................................

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Er du virkelig så uansvarlig og usikker på ting at du synes det er en god løsning at mekanikere og andre lavt utdannede hvermansener regulerer livet ditt i detalj istedet for å ta ansvar selv?
    Tror han mente mer at folk med reell yrkeserfaring burde fått ytret sine meninger i større grad og være aktivt deltaktende, kontra nå hvor de fleste politikere har vært yrkespolitikere hele livet og aldri har tatt i et tak.

Når det er sagt, så har man interesseorganisasjoner som får anledning til å ytre seg i relevante saker og lobbyerer for den gruppen de representerer. Dette har såklart den uheldige effekten at pengesterke grupper i større grad blir hørt, men sånn går nå dagan.

Når det er sagt nr 2, så trenger ikke du (L&F) å være helt anal med det politiske maset ditt, om at staten er helt jævlig, i hvert eneste innlegg som kun vagt er relatert til den diskusjonen.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg har blitt pult av Ap-propaganda i 20 år, at jeg yter litt motstand i et par foruminnlegg burde ikke være så forferdelig mye over the top.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Jeg har blitt pult av Ap-propaganda i 20 år, at jeg yter litt motstand i et par foruminnlegg burde ikke være så forferdelig mye over the top.
    På hvilken måte er du "blitt pult av Ap-propaganda"?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Skole, NRK og media for øvrig.

Hvorfor kan jeg ikke få lov til å velge selv om jeg vil være med eller ikke?
    Sist endret av Lean&Fin; 23-01-12 kl 08:16

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Bhatti er tidligere medlem av b-gjengen og har alltid vært overvåket, han kjenner så mange politimenn og journalister at han får vite det aller meste, så han vil ikke ha større problemer med å gjøre noe uten å bli merket.

Raja skremmer meg, veldig.
    Han er sekulær når han snakker norsk og fremstår som han er på vår side.
    Men de pakistanere jeg kjenner som kjenner han privat forteller meg at han er blant den mest ekstreme av de alle, noe som ble litt synlig når han var gjest hos Holmgang og gjentatte ganger brukte det ordet på urdu som betyr hore når en pakistansk jente fortalte om æreskultur.
    Jenta stoppet opp og påpekte hva Raja sa uten å få gehør - Er det noen andre som husker akkurat denne episoden?.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Skole, NRK og media for øvrig.
    Hvor ille syns du det norske samfunnet har blitt etter noen tiår med styring av AP, Høyre og noen støtteparti?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg synes Lean&Fin sine tanker er en fin motvekt til det etablerte, og har sin plass. Man kan spørre seg hvorfor det ikke blir benyttet mer folkeavstemminger. Det burde ikke være vanskelig all den tid 99% av befolkningen har enkel tilgang til internett. Gjør avstemmingen online! Da får man hvertfall noe som minner om direkte demokrati og representative avgjørelser.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hvor ille syns du det norske samfunnet har blitt etter noen tiår med styring av AP, Høyre og noen støtteparti?
    Hvor ille synes du verden har blitt etter at Gud skapte den?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg synes det faktum at jeg må betale skatt er helt for jævlig. Heldigvis kan jeg veie opp ved å jobbe i det offentlige og samtidig være lat og likegyldig i min jobb slik at jeg får tilbake det jeg betaler i form av lønn for å gjemme meg på do og sitte på facebook/fp, slik det seg hør og bør for en offentlig ansatt. Da føler jeg at jeg snyter staten like mye som staten snyter meg, og det er jo tilfredsstillende på sett og vis.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Hvor ille synes du verden har blitt etter at Gud skapte den?
    Totalt usaklig svar på noe du kanskje sleit med å finne et godt svar på

Verden er ille på mange måter den og har vel vært det noen tusen år.
    Vi sliter vel aller mest med at vi holder på å bli mer folk enn det jordkloden tåler eller mer presist det menneskeheten tåler.
    Jorden vil nok bestå, men menneskeheten vil nok ikke gjøre det her på jorden i et langt perspektiv.

Forøvrig var det nok ikke gud som skapte jorden

Men det hadde vært artig å høre hva du syns som er så enormt ille med det norske samfunnet og hvor i verden de har idealsamfunnet ditt.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Singapore er vel nærmest idealsamfunnet vil jeg tro.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Singapore er vel nærmest idealsamfunnet vil jeg tro.
    Joda Singapore har hatt en enorm økonomisk utvikling og har tilnærmet null arbeidsledighet.
    Dette har de i hovedsak oppnådd gjennom statlig styrte utviklingsprogrammer.

De har i all hovedsak statlig styrt presse med sensur av blant annet internett og sterk kontroll av hva som distribueres ellers.
    Det er forbudt med private parabolantenner.

Politisk har de frie valg, men er i praktisk styrt av ett autoritært parti som har hatt makten helt siden frigjøringen.
    Det finnes en oposisjon, men de har aldri hatt noen maktfunskjoner.

Fortsatt er en bra prosentandel av den voksne befolkning analfabeter.
    I tillegg til rettsvesenet som er organisert etter britiske prinsipper har de også en muslimsk sharia rett.

Bra levestandard for mange i Singapore og et fint land for turister, men jeg foretrekker Norge tror jeg

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Norge har de peneste jentene i verden, det har ikke Singapore
    RockyRock

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Så for meg hva Lean&Fin ville svare, ettersom singapore er en slags liberalist-fasit ofte bejublet av Onar Åm. Har ikke satt meg inn i hvilke aspekter av Singapore som er så fantastisk i så måte. Kan alltids sjekke bloggen hans.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Hørtes jo helt fantastisk ut der vio, hehe. ( ref bloggen )
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Totalt usaklig svar på noe du kanskje sleit med å finne et godt svar på
    Nope, det var et svar av samme kaliber som påstanden din. Arbeiderpartiet skal ikke ha kreditt for velstanden i Norge. Les til dømes VG Nett | Dine Penger : Hverken Gerhardsen eller oljen gjorde Norge rikt og Derfor ble Norge rikt | Onar Åms Lillablogg for en mer utfyllende forklaring.

Det stemmer at Gud ikke skapte verden.

Idealsamfunnet mitt... Tja, hva med et frivillig sosialdemokrati? Jeg liker ideen om friborgerskap. Les om det her Friborgerforbundet - Hjem .

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Nope, det var et svar av samme kaliber som påstanden din. Arbeiderpartiet skal ikke ha kreditt for velstanden i Norge. Les til dømes VG Nett | Dine Penger : Hverken Gerhardsen eller oljen gjorde Norge rikt og Derfor ble Norge rikt | Onar Åms Lillablogg for en mer utfyllende forklaring.

Det stemmer at Gud ikke skapte verden.

Idealsamfunnet mitt... Tja, hva med et frivillig sosialdemokrati? Jeg liker ideen om friborgerskap. Les om det her Friborgerforbundet - Hjem .
    Hvor er min påstand om at AP skal ha kreditten for velstanden i Norge?

Jeg påstår at vi har det jævlig bra i Norge de aller fleste av oss.
    Og vi lever i et overflod og forbrukersamfunn uten like.
    Det er du som ved enormt mange anledninger rakker ned på det samfunnet vi lever i og de som styrer landet vårt.

Faktum er at samfunnet vårt er som det er og vi blir år etter år kåret til et av verdens beste land og bo i.
    Vekstperioden vår har vært under AP og Høyre regjeringer uansett årsaken til hvorfor vi har det slik.
    Hvordan vi hadde hatt det under annet styre blir bare en utopi å tenke på da det norske folk ikke har villet ha det annerledes.
    Med FRP som styrende under denne perioden er det hvertfall sikkert at vi ikke hadde hatt den offentlige velstanden vi har uten oljeinntektene fra norsk sokkel som hadde vært solgt.

Hvorfor er DLF et bittelite marginalt parti og kommer aldri til å bli noe annet?

Samfunnet vi har i dag har utvilsomt altså kommet fram under de regjeringer vi har hatt.
    Så mitt spørsmål var hvor ille du syns det norske samfunnet har blitt etter noen tiår med styring av regjeringer fra AP og Høyre?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Jeg liker ideen om friborgerskap. Les om det her Friborgerforbundet - Hjem .
    Mener du dette seriøst?
    Har du lest spørsmål og svar delen på siden?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe, elsker den der verdens beste land å bo i™. Hvem er det som organiserer de kåringene der?

La meg presentere verdens beste land å bo i (kort og kjapt):

Hva med siste Anslaget: Fem dør hver dag - VG Nett om Ødelagt i helsevesenet , tror du dette også er tilfellet i Singapore sitt helsevesen? Ups, Over 20 000 pasientskader i Midt-Norge - adressa.no . Og hva med det faktum at fæle og slemme kapitalistsvin må forsyne norske sykehus med skikkelig utstyr Finansmenn må donere penger for at sykehus skal ha nødvendig utstyr - TV 2 Nyhetene ? Og hva med alle supermenneskene(politikere) som preker solidaritet og ALLE SKAL MED på vår bekostning mens de selv er egoistiske drittsekker som her Stoltenberg arvet hytte og slapp arveavgift og da er det samtidig rimelig å minne om luksusyachten han fikk av LO/Ap. Jeg snakker egentlig litt generelt om hvordan de flusher skattepenger i dass EKSPORTFINANS - Tapte 26 milliarder på klønete Trond Giske NA24 . Jeg synes videre at det er helt forferdelig at fredelige og arbeidsomme trivelige mennesker blir bedt om å pelle seg hjem fordi politikeradelen ikke mener at de har riktige papirer, slik som situasjonen for Fortvilet Sultan mister jobben - Aftenbladet.no er, og en rekke andre her i byen. Paradoksalt stryker de samtidig kriminelle og norsk-hatende muslimer over hårene og tilrettelegger mer for dem enn intelligente barn som kjeder seg på skolen fordi det ikke er lov å være smartere enn resten, men resten gjør det kanskje ikke så bra de heller 300 000 leser for dårlig - Aftenposten .

Men at folk flest fortsatt tror Ap er frelseren er jo ikke rart; Stoltenberg-regjeringen bruker en milliard på PR - Info og PR - E24

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hehe, elsker den der verdens beste land å bo i™. Hvem er det som organiserer de kåringene der?
    Jepp, når har liksom forventet levealder, grad av analfabetisme, materiell levestandard, forventet utdanningsnivå og gjennomsnittlig utdannelse sagt noe som helst om hvordan et land er å bo i?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.