Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Ekstreme overfall midt på høylys dag

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Ekstreme overfall midt på høylys dag

Anniken (19) ble knivstukket og slått - reddet av boblejakken - VG Nett

Dette skjer ganske ofte - En ung jente blir banket opp, og gjerne med kniv, i sentrale områder med mye folk og helt uten motiv, grunn og hun blir ikke ranet.

Ofte kommer det mobilbilde ganske kjapt som skal sendes til aviser.

Det har vært flere jentebloggere som har blitt overfalt på utesteder og kjøpesenter, uten at en eneste vitnesskildring har blitt gitt til avis eller politi.
    De blir banket opp med flere 10.000 mennesker rundt seg, men ingen har sett noe.

Hvordan er det mulig å angripe en livredd, krakilsk person som forsvarer seg for livet med kniv, og lage fine snitter nedover og som akkurat ikke går så dypt at det er vondt.

Det grove blåmerket på kroppen er på samme side som der leppen er hoven, noe som ville vært normalt om en falt med trykket av fallet mot en side/vinkel.

Er det vanlig at kniv gir fine skjæringer, og at det tilfeldigvis var en brødkniv..som hun kanskje lettest har hjemme.

Finner ikke link men før jul var det en realitykjendis jente som sendte mobilbilder til vg og forklarte at hun ble overfalt og forsiktig rispet opp.

Hva tenker dere?
    RockyRock

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Har ingen aniong om hva som skjedde i dette tilfellet, men denne setningen: "Jeg flyttet til Oslo for å komme meg unna dette" forteller meg at dama ikke ser mye nyheter hvertfall.

Ble medlem
    10-2002
    Ja hun hadde selvfølgelig opplevd det før, midt på lyse dagen og det var ingen vitner den gangen heller.

Jeg har på følelsen at om du skambanker noen midt i Oslosentrum, så er det noen som får det med seg.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Er sterkt imponert over de kirurgiske ferdighetene til overgriper som lager fine snitt selv når hun har boblejakke på, med en jævla brødkniv.
    Det er helt utrolig.
    RockyRock

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Flytt til bergen. Eg har aldri blitt overfalt, banket, angrepet eller voldtatt.

Null stress i grilldress.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Flytt til bergen. Eg har aldri blitt overfalt, banket, angrepet eller voldtatt.

Null stress i grilldress.
    Men så har du bare også bare én brødkniv, og den brukes til å skjære brød med. Derfor slipper du nok billigere unna
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det er sant.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Anniken (19) ble knivstukket og slått - reddet av boblejakken - VG Nett

Dette skjer ganske ofte - En ung jente blir banket opp, og gjerne med kniv, i sentrale områder med mye folk og helt uten motiv, grunn og hun blir ikke ranet.

Ofte kommer det mobilbilde ganske kjapt som skal sendes til aviser.

Det har vært flere jentebloggere som har blitt overfalt på utesteder og kjøpesenter, uten at en eneste vitnesskildring har blitt gitt til avis eller politi.
    De blir banket opp med flere 10.000 mennesker rundt seg, men ingen har sett noe.

Hvordan er det mulig å angripe en livredd, krakilsk person som forsvarer seg for livet med kniv, og lage fine snitter nedover og som akkurat ikke går så dypt at det er vondt.

Det grove blåmerket på kroppen er på samme side som der leppen er hoven, noe som ville vært normalt om en falt med trykket av fallet mot en side/vinkel.

Er det vanlig at kniv gir fine skjæringer, og at det tilfeldigvis var en brødkniv..som hun kanskje lettest har hjemme.

Finner ikke link men før jul var det en realitykjendis jente som sendte mobilbilder til vg og forklarte at hun ble overfalt og forsiktig rispet opp.

Hva tenker dere?

Ulrikke Lund ble ihvertfall overfalt etter å ha "skrytt" på bloggen sin at nå hadde hun tjent 1 mill på blogging.
    Vet ikke om det er den du sikter til?

Blondinbella (hun svenske bloggeberta) har jo stalkers og må bo på hemmelig adresse og full pakke.

Mener at om folk har så voldsomme problemer pga utleveringen sin på nettet, ja, da bør de kanskje slutte. At de ikke vil ta "hensyn" til at det er masse syke folk ute i verden er jeg med på, men da blir det jo også de som må ta konsekvensen om de ikke selv tar noen forhåndsregler og -kanskje- demper seg litt.

Det blir litt samme greia som med voldtekter spør du meg, selvfølgelig er det ikke jenters "feil" at de blir voldtatt, men det er lov å ta forhåndsregler - skippe pirattaxien/gåturen hjem/drikke seg sanseløs og rusle rundt mutters aleine kl 3 på natta er vel et minimum der.
    "Smerte er bare en følelse..."

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av fryd Vis post
    Mener at om folk har så voldsomme problemer pga utleveringen sin på nettet, ja, da bør de kanskje slutte. At de ikke vil ta "hensyn" til at det er masse syke folk ute i verden er jeg med på, men da blir det jo også de som må ta konsekvensen om de ikke selv tar noen forhåndsregler og -kanskje- demper seg litt.
    Skal de la være å skrive ting på nettet fordi det er syke folk som vil ta dem?

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av fryd Vis post
    Det blir litt samme greia som med voldtekter spør du meg, selvfølgelig er det ikke jenters "feil" at de blir voldtatt, men det er lov å ta forhåndsregler - skippe pirattaxien/gåturen hjem/drikke seg sanseløs og rusle rundt mutters aleine kl 3 på natta er vel et minimum der.
    Det er det som står der jeg mener, ikke at de skal -la være- å skrive ting på nettet, men at de kan ta noen forhåndsregler.
    Enkle steg som å ikke legge ut fullt navn (om de er enkle å finne på gule sider f.eks), adresse, google seg selv litt for å kontrollsjekke hva som ligger ute om en selv og generelt passe på hva de skriver. Har du 70-80 000 lesere hver dag er det klart det vil finnes idioter som lar seg provosere eller bare er syke i hodet og skal finne deg og legge deg på glass uansett, fint om man ihvertfall ikke serverer alt på gullfat
    "Smerte er bare en følelse..."

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det med voldtekt syns eg er litt mystisk. Ein ting er å rave dritings heim aleine, ein annen er å bli med ukjente menn på nachspiel. Då veit du at det blir hankypanky.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Skal de la være å skrive ting på nettet fordi det er syke folk som vil ta dem?
    Ikke vri på ting bare for å gjøre deg unødvendig vanskelig.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Lignende tråder

1. Svar: 6
    Nyeste innlegg: 13-10-10, 21:47
  2. Mat midt på dagen kontra etter trening
    By forecloseradream in forum Kosthold
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 25-07-03, 18:07

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg