Viser resultatene 1 til 47 av 47

Tråd: Fitnessbloggen

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28

Fitnessbloggen

Eg har i det siste vore innom fitnessbloggen litt, siden eg er vant med fp dreiv eg å tullet litt på forumet og fekk nokre andre med meg. Plutselig blei tråden stengt av ein eller annen merkelig grunn. Snakk om takhøyde, ville dennE blitt stengt på FP?

Hvem er single, og hvorfor? | Side 41 | Fitnessbloggen Forum
    'Feo, Fuerte y Formal'

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg skjønner godt at de ønsker å ha en viss kontroll på forumet og stenger tråder som blir en chattetråd på hundreogørten sider.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Vel slik er loven - Om du oppretter et forum som omhandler trening, dukker de opp, sure pipestilker på 70kg som lynsjer deg om du misliker IF eller er klare til krig for alt og mot alt, de har gjerne høy utdannelse og elsker modrollen sin og skriver hjemmebakte artikler om trening som om de er guder med 38cm rundt armene selv etter 3 besøk av herr ana og fru var.

FP har heldigvis unngått dette, her kan du tulle og spøke og kose deg....det blir vel det siste store forumet på nett med "free speech".
    RockyRock

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg skjønner godt at de ønsker å ha en viss kontroll på forumet og stenger tråder som blir en chattetråd på hundreogørten sider.
    Det skjer ikkje så mykje av det her. På dette forumet er det ingen tråder som holder seg til temaet etter at svarene begynner å renne inn.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Plutselig blei tråden stengt av ein eller annen merkelig grunn
    Om du leser den siste posten av Fredrik, så skjønner du hvorfor den ble stengt. Når en tråd har sklidd helt ut og det ender i krangling ser jeg ingen gode argumenter for å holde den åpen.

- Robert
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Det skjer ikkje så mykje av det her. På dette forumet er det ingen tråder som holder seg til temaet etter at svarene begynner å renne inn.
    det er jo ikke bra. blir useriøst da..
    I kneel only to God , I don't see him here

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Det var en møkkatråd uansett
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Vel slik er loven - Om du oppretter et forum som omhandler trening, dukker de opp, sure pipestilker på 70kg som lynsjer deg om du misliker IF eller er klare til krig for alt og mot alt, de har gjerne høy utdannelse og elsker modrollen sin og skriver hjemmebakte artikler om trening som om de er guder med 38cm rundt armene selv etter 3 besøk av herr ana og fru var.

FP har heldigvis unngått dette, her kan du tulle og spøke og kose deg....det blir vel det siste store forumet på nett med "free speech".
    Gir det deg mer rett til å uttale deg på grunn av at du er over 100 kilo og har litt tykkere armer enn noen som er høgt utdannet med 38 cm armer?

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Broscience vs real science divided by nooblevel!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Gir det deg mer rett til å uttale deg på grunn av at du er over 100 kilo og har litt tykkere armer enn noen som er høgt utdannet med 38 cm armer?
    Tror mer det at han referer til disse efedrinbunnyene som har laga en egen sekt som kun tillater crossfit. Det er en del av de på FB
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Vell, "alle" de gode gamle forsvant nå fra FP for flere år siden nettopp pga slike ting da dessverre
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Broscience vs real science divided by nooblevel!
    Vil ikke akkurat kalle to ukers forsøk på fem personer for real science.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway Vis post
    Om du leser den siste posten av Fredrik, så skjønner du hvorfor den ble stengt. Når en tråd har sklidd helt ut og det ender i krangling ser jeg ingen gode argumenter for å holde den åpen.

- Robert
    Eg leste den og forstår det tildels. Men tråden hadde ikkje sklidd heilt ut viss ikkje folk hadde begynnt å bli obsternasig på at tråden sklidde ut.
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Uansett en helt på trynet tråd som sier mer om trådstarter enn noe annet. "Hvorfor er du singel?" Lol? Det finnes bare to årsaker til at noen er singel. Enten er det 1) jeg er gutt og har ikke møtt en jente som liker meg godt nok enda, eller så er det 2) jeg er jente og jeg vil fortsatt pule fritt og utnytte pulevennene mine til det jeg trenger av kjæresteaktivitet før jeg binder meg til noe.

Alt utover det der er off-topic så tråden kunne stengt etter det svaret. Men uansett er jeg prinsippielt imot stenging av tråder da jeg ikke skjønner poenget med det.

- Robert
    So fucking what? Kan ikke de som gidder bare krangle og be nerdevenner om å ddos-attacke jævelen som argumenterer i mot eller hva søren. Tror neppe folk utenfor diskusjonen gidder å følge med noe særlig, og hvertfall ikke oppleve det som plagsomt at det foregår noe fjas i en tråd de ikke følger med. De som holder på går før eller siden lei uansett.
    Når det gjelder sperrekåthet og den fersk mod-reguleringstrangen så opplevde jeg selv å få en haug innlegg slettet hvor diskusjonen var saklig og relevant til tema.

Ikke la internettanarkiet dø ut!!1
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Enig med lean! Nettby sine treningsgrupper var det siste stedet man kunne krangle til man enten ga opp eller man ble enige. Haha imiss nettby <3

Ble medlem
    10-2002
    @Platon - Nå har jeg på ingen måte lyst til å krangle med deg, men akkurat når det gjelder dette temaet kan jeg gjerne diskutere litt.
    Om du har litt store muskler blir du fort sett på som evneveik og alt du kommer med er Broscience, 70kgs guruene eier, moderer og driver de aller fleste fitness/treningsforum både nasjonalt og internasjonalt.

Poster du et klipp av en stor kroppsbygger som demonstrerer sitt sett, sine løsninger og sin filosofi vil han bli skutt ned.
    Sier en 72kgs hardcore natural musclemania Bro med crossfit tskjorte det samme så er han gud.

Hadde Martin hissyfit Berkhan veid 120kg ville han aldri solgt en eneste konsultasjon eller diett.

Derav mitt poeng, det er en lang lang vei siden Mike Mentzer og Dorian Yates ble sett på som kunnskapsrike.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Kan jo delvis være enig med deg Rock.
    At man raskt blir stigmatisert hvis man ser ut som en kroppsbygger er sant.
    Beskyldninger og baksnakk om doping kommer fort hvis man skulle være så uheldig å ha litt fremgang og utvikling.
    Har selv opplevd dette der jeg trener.

Når man leser på norske forum som omhandler trening syns jeg ikke dette er så utpreget akkurat.
    Vet ikke hvilke forum du eventuelt sikter til?

Det at gjennomsnittspersonen heller vil lytte til en på 80 kg som er godt trent med litt synlige muskler og lav fettprosent kommer vel av at det er slik de fleste vil se ut.

Ble medlem
    10-2002
    Da er vi nesten enig

Men jeg tenkte mer den generelle kulturen på slike forum, altså en relativt lukket verden for den vanlige borger.

Mange glemmer at det var de gamle muskelbeistene med sine enorme armer og pectoralis som var de første til å sette opp treningsprogrammer i form av reps og sett, de som konstruerte de første treningsapperatene og kostholdslære som f.eks IF Berkhan bygger sin viten videre på.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Enig

Ble medlem
    10-2002
    Hehe ikke dårlig når vi to er enig! Det er jo bare flott!

Johnny Fuller var en monsterbygger på 70 og 80tallet som spiste to store måltider om dagen og skrev en rekke artikler om temaet og hvorfor han mente det var gunstig.
    Høres det kjent ut?
    RockyRock

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Johnny Fuller var en monsterbygger på 70 og 80tallet som spiste to store måltider om dagen og skrev en rekke artikler om temaet og hvorfor han mente det var gunstig.
    Høres det kjent ut?
    Var det ikke serge nubret som også gjorde noe liknende. Spiste et gigantisk måltid om dagen?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Børge Fagerli konkurrerte i bygging senest for noen år siden. Han har jo en høy stjerne både med tanke på kostholds- og treningsfilosofier?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Børge Fagerli konkurrerte i bygging senest for noen år siden. Han har jo en høy stjerne både med tanke på kostholds- og treningsfilosofier?
    Ikkje noko stygt om Børge, men han hadde ikkje samme nivået som Coleman, Cutler eller Priest.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nei for all del, men det passer ikke helt inn i virkeligheten Rock skisserer likevel Det var bare poenget.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Uansett en helt på trynet tråd som sier mer om trådstarter enn noe annet. "Hvorfor er du singel?" Lol? Det finnes bare to årsaker til at noen er singel. Enten er det 1) jeg er gutt og har ikke møtt en jente som liker meg godt nok enda, eller så er det 2) jeg er jente og jeg vil fortsatt pule fritt og utnytte pulevennene mine til det jeg trenger av kjæresteaktivitet før jeg binder meg til noe.

Alt utover det der er off-topic så tråden kunne stengt etter det svaret. Men uansett er jeg prinsippielt imot stenging av tråder da jeg ikke skjønner poenget med det.

So fucking what? Kan ikke de som gidder bare krangle og be nerdevenner om å ddos-attacke jævelen som argumenterer i mot eller hva søren. Tror neppe folk utenfor diskusjonen gidder å følge med noe særlig, og hvertfall ikke oppleve det som plagsomt at det foregår noe fjas i en tråd de ikke følger med. De som holder på går før eller siden lei uansett.
    Når det gjelder sperrekåthet og den fersk mod-reguleringstrangen så opplevde jeg selv å få en haug innlegg slettet hvor diskusjonen var saklig og relevant til tema.

Ikke la internettanarkiet dø ut!!1
    Du skjønner ikke hvorfor tråder stenges? Det er for at ikke folk skal krangle, bli uvenner, og la det skli inn i andre tråder. Dette baserer vi på erfaring fra lignende forum...

Det er sikkert en grunn til at vi i løpet av svært få måneder er det treningsforumet i Norge med størst aktivitet. :-)

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Vil ikke akkurat kalle to ukers forsøk på fem personer for real science.
    Hvilket forsøk snakker du om her? Jeg snakket om debatten mellom Platon og Rock, hvor Rock sa at spirevipper på 40 kg med pipestilkarmer mener bastant om emner som bro's har mer praktisk erfaring med.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Du skjønner ikke hvorfor tråder stenges? Det er for at ikke folk skal krangle, bli uvenner, og la det skli inn i andre tråder. Dette baserer vi på erfaring fra lignende forum...

Det er sikkert en grunn til at vi i løpet av svært få måneder er det treningsforumet i Norge med størst aktivitet. :-)
    Ja, det er fordi dere baserer dere på en bloggbasert nettside som passer utmerket for en feminin målgruppe. Snittkunnskapsnivået på forumet er nok dessverre ikke så høyt, men ikke at det gjør noe for annonsører eller andre som er tjent med nettrafikken. Heller tvert i mot

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Vel, eneste grunnen til at snittkunnskapsnivået er høyere her er nok fordi vi har knappe 20 aktive medlemmer og 5 av de kan en del.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39

Høres det kjent ut?
    Kan vel være enige vi
    De gjorde nok sakene sine noenlunde rett før også ja, det er bare å se hvordan de så ut.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Snittkunnskapsnivået på forumet er nok dessverre ikke så høyt, men ikke at det gjør noe for annonsører eller andre som er tjent med nettrafikken. Heller tvert i mot
    Så lenge folk får et godt svar på det de lurer på, så synes jeg ikke "snittkunnskapsnivået" er det viktigste for om forumet er bra eller ikke. Dette gjenspeiles jo spesielt godt i det høye aktivitetsnivået – sett i forhold til antallet medlemmer.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Vel, eneste grunnen til at snittkunnskapsnivået er høyere her er nok fordi vi har knappe 20 aktive medlemmer og 5 av de kan en del.
    Er fp på veg til å dø ut?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Så lenge folk får et godt svar på det de lurer på, så synes jeg ikke "snittkunnskapsnivået" er det viktigste for om forumet er bra eller ikke. Dette gjenspeiles jo spesielt godt i det høye aktivitetsnivået – sett i forhold til antallet medlemmer.
    Det er ikkje til å stikke under ein pizza at du har gjort ein formidabel jobb med å lage eit forum som er så bra og har blitt populært så fort. Men for oss som er vant til FP er det ein brå overgang frå å være rundt medbroilere og takhøgde på nivå med nidarosdomen(tok den siden du er frå området).

Så eg vil gratulere med finfint forum for allmenheten.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Jo, den ser jeg :-)

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Jo, den ser jeg :-)
    Då er vi enige og alt er bra.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Er fp på veg til å dø ut?
    Håper virkelig ikke det.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Skal innrømme at jeg ikke har vært så aktiv der borte, bortsett fra at jeg var litt stygg mot en zumbainstruktør. Problemet med forum slik som ditt er at vranglære ofte får utspille seg i lang tid før det kanskje blir stanset. Her blir den minste deviasjon anihalert med atomangrep dersom rådet bryter med den minste studie

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Skal innrømme at jeg ikke har vært så aktiv der borte, bortsett fra at jeg var litt stygg mot en zumbainstruktør. Problemet med forum slik som ditt er at vranglære ofte får utspille seg i lang tid før det kanskje blir stanset. Her blir den minste deviasjon anihalert med atomangrep dersom rådet bryter med den minste studie
    Når en studie på pubmed indikerer noe så må det jo være sant

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Når en studie på pubmed indikerer noe så må det jo være sant
    Ser ikke helt hva du sikter til her?

Ingen ting er sant. En enkelt studie kan som oftest bare indikere noe, med mindre den er enorm i omfang eller en metastudie. Det er først når flere studier viser tilsvarende resultater at man kan begynne å snakke om pålitelige resultater. Man kan eventuelt kombinere utfallet av en studie med innsikt i de bakenforliggende mekanismene. Dette blir en nødvendighet om man skal være litt avantgarde på trenings/kost/tilskuddsfronten.

Hvis man ikke vet/forstår dette så er man velkommen til å leve et liv i ignorans og på feil premisser

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Hva syns dere om å innta 15 000 kalorier på en dag?
    Vanskelig?

Hva skjer om jeg spiser 15 000 kcal på en dag? | Side 2 | Fitnessbloggen Forum

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hehe. Jeg orker ikke besøke det forumet mer; de sletter og sensurer alt som er moro.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://forum.fitnessbloggen.no/threa...9/#post-197456

og før dere kommenterer, så vil jeg bare gjøre obs på at det IKKE er ei jente :P slipper dere å drite dere ut med noen slumske kommentarer FØR dere stikker inn å leser på FB hehehe

men det er virkelig herlig å se bildene som blir lagt ut på FB asså! hahaha

08.03_3.jpg
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe. Jeg orker ikke besøke det forumet mer; de sletter og sensurer alt som er moro.
    apropos...

fbwhine.jpg
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hehe, hva var foranledningen?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    En bro som lagde tråd om hvordan han kunne bli hardest mulig før fotoshoot eller noe. JEg hooket han opp med 1 godt tips.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    En bro som lagde tråd om hvordan han kunne bli hardest mulig før fotoshoot eller noe. JEg hooket han opp med 1 godt tips.
    link!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    link!
    Har ikke link.. flere dager siden jeg postet. Skrev bare "Furosemid bror" eller noe.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.