Hei
Jeg er ny her
Poster noen bilder.
Frank
Hei
Jeg er ny her
Poster noen bilder.
Frank
En venninne og meg
Sponsoren min, weeeee![]()
Her er et bilde fra jeg spiste 600g proteiner om dagen. Nå som jeg kun spiser 250g om dagen så har jeg gått ned i vekt.. Weeeee![]()
hahhahahahahahahahhaahhahahahahaahhahaha
Ler så jeg har problemer med å puste!!!
SCP![]()
Du er ikke sann! roflm
![]()
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
ill take u to the candyshop! wow =) vil du ha msn min frank, har du webcam?![]()
roflm roflm
Hehehehe![]()
Seriøst denne tråden må til hall of fame!
Vi snakker tidenes tråd k*****!
Uteliv, inneliv eller underliv?
et til
enda et
meg offseason (i gamle dager) weeeeeee![]()
Du var en imponerende muskelbunt!
Kan du si noe om hva du er mest fornøyd med, med deg selv? Og hva som er målet framover? Del gjerne med oss andre. Vi vil også bli sånn! Men si det på en slik måte at vi andre ikke går i blåskjerm bare fordi du er så flott og vi er så små.![]()
Sist endret av tjeh; 13-08-05 kl 22:16
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Målet fremover er å bli så bra som jeg kan bli. Selv om noen gjør narr av meg i denne tråden så er jeg veldig fornøyd med hvordan jeg er og det er det som betyr noe.Opprinnelig skrevet av tjeh
Dere er sikkert ikke små, dere spiser ikke nok proteiner.
Her er et bilde til:
**editert av NK**Må innrømme at jeg synes fysikken din er rå FitFrank, men det hadde jo vært interessant å sett noe annet enn bilder.
Hva spiser du f.eks? Har du prøvd "superhavregryn"?
Stå på FitFrank!
Opprinnelig skrevet av Big Boy
Et bilde til, weeee![]()
Spiser mye proteinerOpprinnelig skrevet av HIT
Superhavregryn?? Den fra AXA?
Hei, velkommen til forumet.
http://www.dingsekongen.no
Nei, den fra apoteket!?Opprinnelig skrevet av FitFrank
![]()
å den ja. Spiser ikke den barnehavregrøten. Spiser havrekli fra AXA, den svarte pakningen.Opprinnelig skrevet av Vidar
Syyyke gener!Opprinnelig skrevet av FitFrank
![]()
Og så litt proteiner da.Opprinnelig skrevet av FitFrank
Du får stå på og ha lykke til![]()
--tjeh
En ny tråd er ikke verdt noe uten bilder, weeee![]()
et til! Et par venninner og moi!
prøver å virke litt gay, weee![]()
et til!
Det viktigste er at jeg liker meg selv og mine 4 venner på gymet. Resten bryr jeg meg ikke om!Opprinnelig skrevet av KS2004
**editert av NK** ikke være slem med ostoreFrank
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Frank the tank. weeeee
Så lenge jeg vet hvem jeg er så er jeg fornøyd med det..Opprinnelig skrevet av Big Boy
![]()
Sist endret av FitFrank; 14-08-05 kl 04:06
Jeg er kun interessert i litteratur.Opprinnelig skrevet av AxMataz
![]()
![]()
Det eneste du gjør her på dette forumet er jo å poste idiotiske bilder av deg selv. JA vi vet at du ser bedre ut enn gjennomsnittsbefolkningen, men du kunne "komme ned" på vårt nivå for å diskuterer det vi egentlig er her for; TRENING! Neida du fortsetter å poste de dårlige bildene dine og svarene dine tyder på at et snevert vocabulær. Vi skjønner jo også at du er fornøyd med deg selv og det er det som betyr noe for deg, men rett og slett så driter i hvert fall jeg i det.
Når du fremstår sånn som du gjør så kan ikke jeg kalle deg noe annet enn FITTEFRANK, skaff deg litt innhold (substance hvis du trenger det engelske ordet) i livet ditt slik at du kanskje kan utvikle personligheten din litt.
FitteFrank er den nye kongen på FP!
Her er noen flere bilder, weeeeee![]()
et til
enda et, weeeeee![]()
Synes jeg har fått mye pepper på dette forumet allerede, men kanskje dere liker meg mer etterhvert hvis jeg poster flere bilder. weeeeOpprinnelig skrevet av KS2004
![]()
HAHAHAHAHAHAHA!!! Fittefrank! HÆHÆHÆHÆ! *grine* roflm
Syns hele profilen lukter litt for mye bullshit![]()
JA, det skal gjøre vondt...!!!
Tråden ble lukket et lite øyeblikk for å moderere bort litt upassende innlegg , hold dere til å kommentere Frank her![]()
Hva?! Bullshit dette? Nooo way!Opprinnelig skrevet av Liquid
garantert en annen en her inne som bare kødder med oss... nesten garantert..
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Opprinnelig skrevet av Grizzly
Ti still med deg frank er en ekte person han også!
Jeg vil ha mere bilder av frank, blir jo nesten kåt!
Frank har du noen gang tapt en konkuranse?
Har du noen gang opplevd noen nedgang i bodybuilder livet?
Personlig så tror jeg ikke det er mulig, ihvertfall ikke når man spiser så mye proteiner som deg!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Hehe, Jeg vet hvem Frank er , han heter noe med Sep... til etternavn![]()