Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Hva er det egentlig som skjer i Malmø?

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

Hva er det egentlig som skjer i Malmø?

Nå har det gått av en bombe på en politistasjon, og folk på gaten blir skutt daglig.
    Har de mistet helt kontrollen over byen? Hva er årsaken til alt dette?
    Er det en innvandringspolitikk som har gått rett til h...? Er dette en forvarsel på hva som kan komme til å skje i Norge?

Kjør debatt
    Det er i motbakke det går oppover.

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Malmø er byen i Sverige med så vellykket integreringspolitikk at norske politikere har vært der på ekskursjon for å lære.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Det jeg liker er at norske aviser såvidt nevner dette bombeangrepet. Men "nyheten" om at unge jenter får p-piller får mye større spalteplass. Det burde vært et mye større fokus på dette, og vi burde fulgt bedre med hva som skjer i nabolandet vårt.
    Mange kan sikkert si at dette ikke har noe med oss og gjøre, og dermed gir vi faen. Men det er jo også noe som heter at dersom det brenner hos naboen så angår det deg.

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Har ein venn som bur i Malmø, han har hatt innbrudd i bilen 6 ganger på 4 månade. Han solgte bilen og kjøpte seg eit vrak som såvidt fungerer slik at det ikkje gjer noko om den blir knust.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Jeg ser ikke helt det politiske motivet bak å bombe en politistasjon.. I malmø.. Jeg antar at det er vanlig hverdagskriminalitet som de har mistet kontrollen på. Folk med holdninger som, jævla purken as, fuck snuten!...

Er ikke så altfor mange år siden det var en gjeng med sånne folk som skøyt ut alle vinduene på politihuset i Asker med en pumpehagle. Bare en gjeng med lowlifes og narkiser.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Jeg ser ikke helt det politiske motivet bak å bombe en politistasjon.. I malmø.. Jeg antar at det er vanlig hverdagskriminalitet som de har mistet kontrollen på. Folk med holdninger som, jævla purken as, fuck snuten!...

Er ikke så altfor mange år siden det var en gjeng med sånne folk som skøyt ut alle vinduene på politihuset i Asker med en pumpehagle. Bare en gjeng med lowlifes og narkiser.
    Jajo, men dersom vi ser bort ifra dette enkeltilfellet da. Så er Malmø en rimelig skakkjørt by, og en modell for en by slik vi ikke vil ha det.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er selvsagt pga innvandringen. Jøder blir forfulgt i Malmø også, og det er ikke av nynazister.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Er det noe statistikk som kan tilsi at drapssakene omhandler flest etniske svensker eller innvandrere? Bare lurer. Etter hva jeg har lest tidligere er vel 1/3 av befolkningen innvandrere?

Hadde vi ikke en gærning som skjøt vilt der nede ifjor eller noe?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Er ikke dette bare sannheten om Skandinavere som titter frem?

Christian på 15år fra Nordstrand blir brutalt drept på bursdagen sin og vitner beskriver det som et drap basert på rasisme, uken etter blir en mørk gutt drept på Holmlia.
    Sistnevnte får en statue og minnesmarkering, førstnevnte fikk ikke engang en "jævla sms fra stoltenberg" som http://www.facebook.com/#!/pages/Han...d/325523908584 Herland så fint sa det.
    RockyRock

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Du mener skandinavere ikke har medfølelse?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Ja jeg mener de gir absolutt faen, politisk korrekthet har uendelig mye større verdi enn medmenneskelighet.

Om Oslo blir Malmø spiller liten rolle for AP så lenge deres ledersskikkelser har gode utsikter til internasjonale toppstillinger i FN og lignende.
    Og selvfølgelig blir Oslo til det nye Malmø, ingen nordmenn vil synes synd på de som ikke har råd til å flytte - det er bare å fortelle dem at de er rasister og at de må være stille.

Jeg tror ikke det er mulig for folk å forholde seg til hvordan virkeligheten er, de som ikke har bodd på Grorud, Holmlia, Mortensrud og Bjørndal avfeier det bare som sprøyt og løgn om du forteller dem ting du selv har vært vitne til.
    Det skal en ganske voldsom og brutal rasisme til for å ta plastikkposer over hodet på eldre eller slå små norske barn i hodet med hammer så blodet spruter så de kan få mobiltelefonen deres.

Har selv en bror som er lærer på en utsatt VGS i Oslo og volden mot de få norske elevene som går der er så ekstrem at de blir tvunget til å leie inn profesjonelle vakter.
    Forøvrig er en av vaktene der en NM vinner i kroppsbygging....siden vi er på FP og alt.
    RockyRock

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt* Vis post
    Nå har det gått av en bombe på en politistasjon, og folk på gaten blir skutt daglig.
    Har de mistet helt kontrollen over byen? Hva er årsaken til alt dette?
    Er det en innvandringspolitikk som har gått rett til h...? Er dette en forvarsel på hva som kan komme til å skje i Norge?

Kjør debatt
    Det er bare en helt vanlig dag i en velferdsstat. Ikke noe bekymringsverdig
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Det er bare en helt vanlig dag i en velferdsstat. Ikke noe bekymringsverdig
    Hvem skal arrestere dem i friborgerstaten?

Medlem tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Borgervernet

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jøss, du leste teksten på banneren og krysset ut siden ferdig utlært eller?

Politiet.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Jøss, du leste teksten på banneren og krysset ut siden ferdig utlært eller?

Politiet.
    Nei har lest absolutt alt på siden deres jeg.
    Stor underholdning

Hvem lønner politiet?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nei har lest absolutt alt på siden deres jeg.
    Stor underholdning

Hvem lønner politiet?
    Ikke gulp opp løgner. Det har du absolutt ikke

Hva med andre ytelser?

Hva med veier, politi, rettsvesen og andre ytelser som ikke er velferdstilbud og som det ikke er enkelt å separere ut? Som kompromiss velger man den enkle løsningen: friborgerskap fritar en kun i fra skatter knyttet til inntekt. Avgifter på varer og tjenester, hovedsaklig moms, forblir som i dag. Dermed slipper man et komplisert regelverk og byråkrati for avgiftslette for særgrupper.

Inntektene fra moms alene er mer enn nok til å dekke bruk av de fleste offentlige tjenester slik som politi, rettsvesen, militær og veier. De fleste friborgere vil altså betale vesentlig mer til staten enn de får igjen av ytelser.

Friborgerforbundet - Sprsml og Svar

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Ikke gulp opp løgner. Det har du absolutt ikke

Hva med andre ytelser?

Hva med veier, politi, rettsvesen og andre ytelser som ikke er velferdstilbud og som det ikke er enkelt å separere ut? Som kompromiss velger man den enkle løsningen: friborgerskap fritar en kun i fra skatter knyttet til inntekt. Avgifter på varer og tjenester, hovedsaklig moms, forblir som i dag. Dermed slipper man et komplisert regelverk og byråkrati for avgiftslette for særgrupper.

Inntektene fra moms alene er mer enn nok til å dekke bruk av de fleste offentlige tjenester slik som politi, rettsvesen, militær og veier. De fleste friborgere vil altså betale vesentlig mer til staten enn de får igjen av ytelser.

Friborgerforbundet - Sprsml og Svar
    Ta ikke den tonen gutt!

Tar ikke mange minuttene å lese gjennom de få linjene de har gulpet fra seg på siden sin.
    Den fantasifulle kvasiløsningen av offentlige utgifter og inntekter gir ingen mening og ingen der har noengang regnet på konsekvensene av sine ønsker og har antagelig ikke evner til å regne ut det heller.

Parasitter som lever på resten av samfunnets innsats er det de vil skape.

Siden de som melder seg ut av det offentlige fellesskap ikke har krav på offentlige helsetjenester hvordan skal man behandle alvorlig skadde personer som trenger umiddelbar hjelp for å overleve?
    Sjekker man om de har krav på slike tjenester før man gir dem hjelp?

Kanskje kan de ha en helseforsikring, men hvordan vet man det?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe, den tonen? Du kommer med et sarkastisk formulert spørsmål og påstår at du har lest alt på sidene til friborgerforbundet når du obviously ikke har gjort det.

De tingene der har jeg diskutert til det kjedsommelige så jeg orker ikke å gjenta meg selv flere ganger. Alt det der finner du gode svar på om du bare orker å lese på noe annet enn Høyre sitt partiprogram og argumentasjonsveiledning. Å omvende etablerte og erfarne sosialister i fullstendig fastlåste tankespor er noe jeg har valgt å pensjonere meg fra

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Hehe, den tonen? Du kommer med et sarkastisk formulert spørsmål og påstår at du har lest alt på sidene til friborgerforbundet når du obviously ikke har gjort det.

De tingene der har jeg diskutert til det kjedsommelige så jeg orker ikke å gjenta meg selv flere ganger. Alt det der finner du gode svar på om du bare orker å lese på noe annet enn Høyre sitt partiprogram og argumentasjonsveiledning. Å omvende etablerte og erfarne sosialister i fullstendig fastlåste tankespor er noe jeg har valgt å pensjonere meg fra
    Pøh du har ikke noe godt svar på det
    Standardsvaret til folk med en veldig dårlig forankret overbevisning.... "Dette har jeg svart på så mage ganger at jeg ikke gidder det mer".

Lignende tråder

1. Svar: 7
    Nyeste innlegg: 10-12-08, 09:00
  2. Hva er det som skjer egentlig?
    By AxMataz in forum OT
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 24-05-06, 18:01
  3. Spisedag, hva skjer egentlig?
    By fitness81 in forum Kosthold
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 16-02-06, 21:42
  4. Mixed Battle of Malmø 2004 / BVT3