Side 1 av 12 1234511 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 562

Tråd: Hvordan huke kvinne

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Hvordan huke kvinne

Er nå utrolig lenge sia sist (ja, du vet hva jeg mener), så jeg lurer på om dere "studs" dær ute har noen tips å komme med??

Sleng ut oppleget dere bruker når dere er på byen, eller hvor dere nå drar for å få kvinne

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Mitt tips er å senke på kravene

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    hahahaha det er sant, men når du er full så har du automatisk senket kravene, da bør du vite at det kan bli stygt når du våkner om morgenen

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Mange måter

Mange måter å skaffe seg kvinne på ja. Gå på et utested,finn ei jente som ser litt bortkommet ut (kanskje venninden har forsvunnet for henne eller noe slikt) og som sitter et sted hvor man kan ha en dialog uten at man får sprengt trommehinner og det som verre er.
    Start en samtale og spør om hun vil danse, kanskje spandere en drink på henne. Det er viktig at du ikke er for full og at du ikke snakker fyllerøre, når du kommer deg til dansegulvet kan du etter et par danser gi henne en klem og noen komplimenter (må være ekte komplimenter) og spør om det vil være verdens undergang om du gir henne et lite kyss som takk for dansen, derfra og ut er det glatt seiling tror jeg. Viktigste er at man er seg selv, ikke er for full og at man oppfører seg som en gentleman.
    Hvis en jente danser 3-4 danser med deg, så er hun som regel nysgjerrig på deg. Om du får nummeret til ei jente, så ikke be henne med på kino, men gjør noe romantisk som f.eks spasertur i skogen,middag med stearinlys eller piknik med bål og alltid EN langstilket rose.
    La alltid også jenta styre tempoet, men vær såpass frempå at forholdet ikke går over til "vennskap".

Et eksempel fra mine unge og ville dager;

Jeg og en kamerat satt på en pizza restaurant og spiste pizza og der satt det også to pene jenter ved bordet foran oss, jeg sa til kameraten min at hun ene der så virkelig bra ut og han var enig. Da vi var ferdig med å spise tok jeg en lapp og skrev nummeret mitt og navnet mitt på og spurte om hun kunne tenke seg å gå på kino eller spise middag med meg, deretter gikk jeg bort og leverte lappen til henne. 10 minutter etter at vi hadde forlatt pizza stedet fikk jeg melding og den første daten var i boks.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Tarzan, hvilke krav

TS, dette hadde du peiling på.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    glemte å få med at dere jenter her måskrive hva som får dere til å smelte

TED
    TED er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Hehe.. jeg ville nok gått for ts sitt forslag her
    Det er null problem å få seg dame hvis man senker kravene. Dess høyere krav man stiller jo vanskeligerer blir det jo å få dame. Skulle du virkelig være uheldig så er det alltids steder hvor du er garantert å få noe (Baltazar, rosa M69, Tuk Tuk osv...hehe).
    Et viktig element er selvsikkerhet. Det hjelper ikke om du er kjekk og veltrent hvis du ikke eier selvsikkerhet. Jenter liker selvsikre karer. Det er ofte nok av gutter som sikler på de søte jentene på byn, men man må jo være mann nok til å ta kontakt med dama.

Hvis du er ute på byn og ser ei berte du kunne tenke deg så prøv å få øyekontakt med henne. Da vil du jo ettehvert se om hun sender ut noen form for signaler til deg. Hvis hun smiler/kikker på deg så er det positivt. Om hun totalt overser deg så kan det være dødfødt.
    Etter å å etablert øyekontakt kan du jo utover kvelden gå bort til henne. Si hei til henne og si at du har lagt merke til henne og spør hva hun heter. Spander en drink eller spør om hun vil danse. Da har du gjort henne klar over at du liker henne og om hun ikke takker nei så er hun helt sikker nysgjerrig på deg.
    Vær hyggelig, husk komplimenter men ikke overdriv. Ikke heng deg på jenta hele kvelden. Du bør heller ikke flørte villt med alt av hunnkjønn(selv om det kan være fristende), ihvertfall ikke foran øynene hennes!
    Du kan jo spørre henne om tlf nr hennes. Får du det så er sjansene dine gode.
    Har du hatt en hyggelig kveld med jenta så er det absolutt ikke frekt å kysse henne utpå kvelden.

Et tips kan jo være å gå ut med venninner på by'n. Jeg syns alltid jeg får mer oppmerksomhet av jenter når jeg selv er ute sammen med jenter.

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Det er viktig at du ikke er for full og at du ikke snakker fyllerøre,
    :8) Det er vel noe av det viktigste. Men. når jeg har truffet damer har det som oftest skjedd når jeg ikke har planlagt det. Hyggelig og oppmerksom er vel et stikkord her.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25

Re: Mange måter

Sitat Opprinnelig skrevet av ts
    La alltid også jenta styre tempoet, men vær såpass frempå at forholdet ikke går over til "vennskap".
    hvordan gjøre dette da? ops:

og hvordan "booste" selvtilliten?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002

Re: Mange måter

Sitat Opprinnelig skrevet av ts
    Mange måter å skaffe seg kvinne på ja. Gå på et utested,finn ei jente som ser litt bortkommet ut (kanskje venninden har forsvunnet for henne eller noe slikt) og som sitter et sted hvor man kan ha en dialog uten at man får sprengt trommehinner og det som verre er.
    Start en samtale og spør om hun vil danse, kanskje spandere en drink på henne. Det er viktig at du ikke er for full og at du ikke snakker fyllerøre, når du kommer deg til dansegulvet kan du etter et par danser gi henne en klem og noen komplimenter (må være ekte komplimenter) og spør om det vil være verdens undergang om du gir henne et lite kyss som takk for dansen, derfra og ut er det glatt seiling tror jeg. Viktigste er at man er seg selv, ikke er for full og at man oppfører seg som en gentleman.
    Hvis en jente danser 3-4 danser med deg, så er hun som regel nysgjerrig på deg. Om du får nummeret til ei jente, så ikke be henne med på kino, men gjør noe romantisk som f.eks spasertur i skogen,middag med stearinlys eller piknik med bål og alltid EN langstilket rose.

Et eksempel fra mine unge og ville dager;

Jeg og en kamerat satt på en pizza restaurant og spiste pizza og der satt det også to pene jenter ved bordet foran oss, jeg sa til kameraten min at hun ene der så virkelig bra ut og han var enig. Da vi var ferdig med å spise tok jeg en lapp og skrev nummeret mitt og navnet mitt på og spurte om hun kunne tenke seg å gå på kino eller spise middag med meg, deretter gikk jeg bort og leverte lappen til henne. 10 minutter etter at vi hadde forlatt pizza stedet fikk jeg melding og den første daten var i boks.

Jeg husker godt den dagen TS. Det hadde jeg faktisk glemt, var artig. Hvor lenge er det siden egentlig ?

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Morsom post

La jentene hooke deg.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    Morsom post

La jentene hooke deg.
    lettere sagt enn gjort når du ser ut som en gris!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Godt det ikke bare jeg som har det problemet.
    Min mor sa alltid til meg: Tivoli, du er ingen blomst, men trøst deg med at det er aldri så gale at det ikke kunne vært verre.
    Sikkert derfor hun døpte meg Tivoli, er faktisk mitt egentlige navn: Tivoli O Høiby.
    Med det navnet er jeg dobblet belastet.

Men i følge populære rykter, så er hemmeligheten med å huke kvinner noe med Crunch-maskiner å gjøre.

Ok, nok dårlig humor.
    Fortsatt god helg

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Fortsatt god helg
    Helga slutta i går den...
    No brain, no gain.

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Ikke på vest - samoa
    ...I simply am not there.

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    Morsom post

La jentene hooke deg.
    høres kanskje overdådig ut men jeg er helt enig med deg, har tro på at så lenge du ser bra ut vil damer komme til deg. dagens utesteder er ikkeno annet enn kjøttmarkeder, og det tror jeg damer også har funnet ut
    -E195

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Jeg var heldig! Var ei som var innom butikken der jeg jobbet veldig ofte... (deltid på kiwi :8) ) Fant til slutt ut at hun var der for å se på meg
    Har hørt at : "Lykken står den kjekke bi" :P
    De spy-grønne buksene får enhver rumpe til å stråle!

"Alt ordner seg for snille gutter", sier alltid mamma.
    Og jeg tror hun har rett i det
    Det er mitt råd gutter.
    Lykke til :!!!:

(dette er mitt bidrag til VM i smiley)

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Når det kommer til jenter er jeg elendig, får høre at jeg er dum snill og jeg, tro det eller ikke, men de sier det, at jeg er for stor!!.

Jeg tror jeg ikke gjør annet enn å tenke på jenter, ønsker å treffe en jente som synes at det er greit at jeg bruker mye tid på treningstudio og at jeg må ha i meg 6måltider om dagen...sukk
    RockyRock

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Bare chill ned treninga i en uke, få deg dame og så fortsetter du for fullt igjen. Dra henne med på trening i 2 uker og sørg for at hun spiser bra, så om hun har økt siden sist gang så synes hun dette var jævlig artig, og hun er frelst hun og

Ok kanskje ikke så enkelt men det går jo an å prøve

For min del har jeg ihvertfall påvirka dama såpass at hun har begynt med vekttrening og bra kosthold, så det er ikke noe problem at jeg skal spise hele tiden. Hun leser til og med masse på forumet her og, aah, sweet

Ble medlem
    10-2002
    kult! jeg misunner deg sterkt!
    RockyRock

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Re: Hvordan huke kvinne

Sitat Opprinnelig skrevet av Tjalala
    Er nå utrolig lenge sia sist (ja, du vet hva jeg mener), så jeg lurer på om dere "studs" dær ute har noen tips å komme med??

Sleng ut oppleget dere bruker når dere er på byen, eller hvor dere nå drar for å få kvinne
    Jenter elsker selvsikkerhet, har du ikke den innenifra så tren som faen og føl deg vel med deg selv....

Skal du ha de pene og deilige jentene som har mange beundrere så må du si ting til dem som ikke de andre idiotene sier... En deilig dame går ut: hun stasser seg opp og setter opp håret til en forandring! Alle de andre 10 idiotene prøver å smiske med henne:"å så fin du er på håret, kjempefin forandring osv osv"! Vet du hva du sier?? Du sier"hmmmm, det håret var ikke helt deg, likte den gamle deg jeg nydelig og vakker"! Du slenger dritt samtidig som du gir et kompliment!!! Funker HVER gang!

Det spillet er enkelt, heehehe!

Ble medlem
    10-2002
    du har et poeng, må prøve det, men så merklig at å si sånt er et tegn på selvsikkerhet.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    du har et poeng, må prøve det, men så merklig at å si sånt er et tegn på selvsikkerhet.
    Hvis du klarer å fortelle ei nydelig jente hvor skapet står så er det selvtillit, så absolutt! Et annet triks er å late som man er sjenert og si det, men titte en jente rett inn i øynene mens man sier det! Å vise at man er ydmyk og sårbar samtidig som man er selvsikker, sikker måte å få seg litt på! hehe

Dette har jeg aldri testet ut, men lest på nettet....

Ble medlem
    10-2002
    ok, hehe

f.eks :

Ole er står skapet Kari

Kari : ja jeg ser at skapet står der

Ole oser av selvsikkerhet
    RockyRock

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Leser dere ikke VI Menn da ? har jo som jeg kan huske i løpet av de 2 siste numra stått hvordan jentene (fra deres synspunkt) liker gutter når de er ute osv, mange gode tips der, men mye av det samme som er sagt her da, ting som; Ikke for full, selvsikkerthet, greit osv..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    ok, hehe

f.eks :

Ole er står skapet Kari

Kari : ja jeg ser at skapet står der

Ole oser av selvsikkerhet
    Du har ikke skjønt det, tror det blir lite fitte på deg om dagen... men men!

Ble medlem
    10-2002
    jeg prøvde å være morsom....!!! du skal liksom le...hehe, jeg er ikke typen til å komme med sarkastiske bemerkninger!, har vært veldig mye på et amerikansk forum (2,5år), der man "skal" være mye morsom..eh..bra forklaring..eh ok, nei, hehe, seff jeg forstår og mottar hva du prøver å lære meg, og ja det blir lite jenter på meg, jeg tror at det egentlig ligger i utseende og at det går en fin grense mellom hva jentene synes er stygt og pent, jeg tror at hvis man ser bra ut for dem kan man oppføre seg som en dass, de bryr seg om 1 eneste ting, utseende, ingenting annet i den alderen jeg er i hvertfall, og desverre så ligger jeg på feil side av grensen, men så lenge jeg kan drive med kroppsbygging er jeg mer enn fornøyd med livet.
    RockyRock

Gjest
    Smil, vær glad - vær deg selv - flørt litt - be henne ut! .... la det hele gå av seg selv!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Har fått tilsendt et word dokument som sikkert kan hjelpe )
    God fornøyelse

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Har fått tilsendt et word dokument som sikkert kan hjelpe
    God fornøyelse
    haha, dette burde være en dårlig spøk
    -E195

Medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Aspartam
    God fornøyelse

uhm hvorfor tror du dette er en spøk? syntes det ser seriøst ut jeg...
    mvh
    klementin

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Så langt er jeg 110% bak HIT sin teori.. Den har i allefall funket på meg så langt. Nice guys får IKKE fitte, tro meg!! Jeg har vært kompis med mange damer og prøvd å være snill og grei med dem. Det eneste det resulterer i er at man skaffer seg flere venner. Greit nok, men det er vel mus man ønsker seg er det ikke???

Selvtillit - mucho importante!! Vær Samuel L. Jackson inne i hodet...

Vær litt frekk i kjeften - litt balanse her, går det ikke så er det jo bare å ta en runde i lokalet og prøv på nytt med samme dame om 2-3 minutter.. Da bruker de som regel å løsne litt opp.. ;-)

Funker det fortsatt ikke - drit i dama, spør henne om hva hun tror hun er osv ... Starter hun å kjefte på deg har du jo oppnådd kontakt - la henne kjefte seg ferdig bli litt deppa og så smell på med litt sjarm og et par drinker og kvelden er din :8)

Piece of cake!!

Hehehe
    Noen dager er bare heeeelt :bangheadh

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av varg3n
    Sitat Opprinnelig skrevet av Aspartam
    God fornøyelse

uhm hvorfor tror du dette er en spøk? syntes det ser seriøst ut jeg...
    en "manual" på dette blir litt far fetch for min del, men for all del, om noen virkelig trenger dette er det jo fine greier
    -E195

Medlem
    Ble medlem
    05-2002
    vel aspartam. er jo bare tips og triks. sånne bøker finnes det mange av, og det er mange som leser de.
    mvh
    klementin

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Er du ute etter noe langvarig så er det viktig å være seg selv, ellers blir hun bare skuffet når hun finner ut hvordan du egentlig er.
    Ellers så er øyekontakt viktig, se henne rett inn i øynene når dere snakker sammen, fordi om du er flau og vil se vekk.
    Sitter du et stykke fra henne du har valgt ut så hvil blikket noen sekunder lengre på henne, slik at hun legger merke til at du ser på henne.
    Kommer dere i kontakt så kom "tilfeldig" bort i henne, litt kroppskontakt (på et anstendig sted sefølgelig) gir ubevisst et positivt intrykk.
    Ikke vær for full, stink sprit eller røyk, eg kunne iallefall aldri klint med noen som har røyke ånde.

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Enig med det Hightower sier.
    Jeg har aldri sjekket selv, har bare blitt sjekket. Dette syns jeg er mye greiere for at slipper jeg å pese med å vinne jentas oppmerksomhet. Da er jo jenta som må "slite" med å imponere meg, hihi.
    Den siste som gjorde dette har meg forsatt på kroken, noe hun har hatt i 3 år nå :P
    Det jeg har erfart er at jentene kommer til deg om du ikke viser noe interesse for dem eller at du er på sjekkern.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Tviler på at dette funker hvis du ser helt jævli ut... bør vel ha litt kropp.
    ...I simply am not there.

Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    jeg er altfor kresen, klarer bestandig å finne et par feil for mye..det er akkurat som om jeg går inn for å finne feil, lite håp for meg ja

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Her var det jo mye interessant!! :-)
    (hadde ikke hørt historien din før,ts :-o )

Noen lite tips til dere "desperate" gutter, er jo at det faktisk finnes jenter andre steder enn ute på byen. Vi er faktisk OVERALT! *ler*

Kan jo sjekke ut skolen/arbeidsplassen din og se om det er noe interessant der. Og da har du jo ihvertfall noe å snakke med henne om.

Alle er vi jo forskjellige og falle rfor ulike ting. Men ALDRI vær så drita at det spruter spytt og øl når du skal prøve å sjekke opp dama. Helst ikke så veldig drita i det hele tatt. Ikke vær for pågående. Hvis du har fått kontakt, kan du gjerne trekke deg tilbake og vente (men pass på at det ikke kommer noen andre og snapper henne rett foran nesa di!).
    Ikke fortell henne hvor deilig og vakker og nydelig og herlig og deilig og vakker og nydelig og herlig hun er før du kjenner henne. :-D
    Selvfølgelig er det greit med et kompliment, men ikke overdrive..
    Spander gjerne en drink,vin,Baileys eller øl. Se hva hun drikker, og kjøp det samme uten å spørre henne først.
    Ikke heng i ræva på ho hele kvelden!!

Tro på deg selv! Si til deg selv at du er dritsexy og kjekk og grei og ser mye bedre ut enn mange av de andre guttene som er på stedet!

Ikke døm dama etter utseende. Kan være verdens beste selv om hun ikke ser ut som en fotomodell!!

Lykke til på ferden, gutter!!

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

ehh historien

Internt ;
    Kanskje du har hørt historien før allikavel Ms.Muscle, sier ikke navnet Birgitte deg noe , hun flyttet til Kristiansand ? midt i mellom alt styret og de ville dagene før i tiden
    Syntes å huske en julefeiring utenom det vanlige også jeg da ?

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Ååååå.. Ringer en bjelle nå, ja.. :ide: :ide: :ide:

Kan ikke huske alt!

En jul litt utenom det vanlige, kan man jo godt si!

Skål!!

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    For å gjøre det lett: Følg med på han fra Toten i BB-huset, han gjør akkurat det man skal for å huke ladies.

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skikkelig bonde han fyren der, men er jo eneste han som gjør noe der. Skal ikke forundre meg om hun dama til slutt slipper taket. Var jo samma greia Rodney dreive med, han måtte jo slite for å få Anette.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    halvor er jo en råing da
    han tror sikkert damene er like lettlurte som grisen i fjøset, er nok derfor han er så selvsikker

Silver Member propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mariah
    ..eg kunne iallefall aldri klint med noen som har røyke ånde.
    Det finnes ikke noe mere usexy enn damer som røyker.
    Huff, røyking er ufint! punkt, end , finale.
    rata tat tat

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Møte en jente på trening her for noen dager siden, hun kunne faktisk det hun drev med. Slike jenter er utrolig tennene syntes jeg, selv om mange kanskje syntes det er noe overkill å diskutere proteinsyntesen over en kopp kaffe :P ..men men, jeg har jo dame da
    -E195

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av propellen
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mariah
    ..eg kunne iallefall aldri klint med noen som har røyke ånde.
    Det finnes ikke noe mere usexy enn damer som røyker.
    Huff, røyking er ufint! punkt, end , finale.
    ja da blir det ikke mange å velge mellom til slutt finnes jo noen som ikke gjør det, men tror mesteparten tar seg noen drag iløpet av uka. personlig liker jeg ikke jenter som SNUSER, eller bruker narkotiske stoffer(dooh!?)
    You are hotter than 92% of men on this site!

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Finnes jo MANGE jenter som ikke røyker også dah :P men

det er jo bare de kuleste og peneste som røyker :P hehe

øøøh
    I kneel only to God , I don't see him here

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av overd0se
    Finnes jo MANGE jenter som ikke røyker også dah :P men

det er jo bare de kuleste og peneste som røyker :P hehe

øøøh
    kuleste og peneste som røyker.

grå hud og gule tenner dårlig ånde og tørt hår og jadajadajadajadajadajadajadajadajadajadajadajadaja dajadajadajadajadajadajadajadajadajada

nei takk

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    :P Enig, jeg liker ikke at det lukter røyk av håret til en fin dame......

Side 1 av 12 1234511 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.