Eller skal jeg si Iran mot resten? Det virker ikke ut som de har så veldig mange tilhengere Iran, men noen antyder jo at både Russland og Kina om ikke annet iallefall er imot metodene USA bruker og kanskje også støttende til Iran.
Jo mer og mer jeg leser om dette temaet rundt landene, historie, nyheter og USA's aggressive politikk mot midtøsten den siste dekaden kan jeg ikke la være å tenke på at USA kanskje er den store bøllen i denne konflikten.
Olje, penger, Israel, jøder og Rotchild's. Det er mange "konspirasjoner" ute og går, men det kan jo godt være noe sannhet i slike utsagn? Samtidig snakker man jo om 11/11 som en innside jobb, at USA er valpen til Israel og lignende.
Jeg har egentelig aldri blitt noe særlig fasinert av konspirasjonsteorier, og ledd av de som har snakket om Rotchilds blant annent, men her om dagen leste jeg litt om det, og ble ganske fasinert på måten fakta var lagt frem på.
Visste dere foreksempel at idag er det kun 4 land igjen i verden som ikke har en sentralbank som er direkte kontrollert eller hvor Rotchild's ikke har eierskap? Gjett hvilke?
Iran, Nord-Korea, Cuba og Sudan. I 2001 var det 7 land, da kan man legge til Irak, Afghanistan og Libya.
Selvom dette kan være sprøyt, synes jeg det er spennende og se på rent objektivt. Og håper gjerne denne tråden kan være objektiv også.
Hva tror dere kommer til og skje vedrørende Iran i nærmeste tid? Og tror dere USA og andre land har andre intensjoner enn atomprogrammet i seg selv? Det er jo litt ironisk at det eneste landet som faktisk har brukt atomvåpen i krigføring skal "bestemme" hvem som skal ha det? Og utvikler egentelig Iran atomvåpen, eller kun til energibruk som de selv sier? Det internasjonale atomenergibyrået har jo ikke funnet noe. Og de fant jo ikke noe masseødeleggelsesvåpen i Irak som de hevdet de hadde ( Annet enn noe utdaterte greier Irak fikk av USA og GB når Irak kriget mot Iran ).
Nå har jeg vel fyrt opp litt under bålet her, så sett igang og diskuter. Gjerne synspunkter på hvordan er konflikt vil uttarte seg også?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
( får holde meg inne i dag!

til og med klasebombene har norge en finger med i spillet på