kommer litt kroppsbygging NÅ kl 21 25 på tv 2...
kommer litt kroppsbygging NÅ kl 21 25 på tv 2...
Hva var det forno ?
de viste bare et lite glimt på sporten fra "verdensmesterkapet" i kroppsbygging
trust everyone, just dont trust the devil inside them
Men klarte ikke å la være å ha en litt ironisk tone på innslaget.
Nei, tøff i trynet han reka i sporten!Opprinnelig skrevet av Platon73
![]()
![]()

"fra sterke menn går vi til sterke kvinner i "judging amy"".... blææh

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ oooooooookei det er det mest kvalmne utsagnet jeg noen gang har hørt i hele mitt liv!!!!!!!!!!!
FY FAEN DET DER ER ØSTROGEN SOM SNAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takk for den forcloserm aldri mer tv2 på meg , slipper jeg slik blasfemisk tull!!!!!!
nei nå ble jeg skikkelig kvalm!
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Hva sa de i sporten som var så galt ? jeg så ikke innlegget !
Hele innslaget hadde en litt sarkastisk undertone. Med andre ord, ikke noe nytt!Opprinnelig skrevet av NK
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
De sa blant annet at NOEN syns dette er estetisk og gjorde litt narr av all oljen som ble brukt.
Må vel tåle litt "rødstrømpehumor" vel...Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
![]()
Opprinnelig skrevet av NK
De sa at det ble brukt mer olje på disse kroppsbyggerene enn det ble brukt på de fleste bilverksted...
det var store karer det der ja!
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Ja men hvilken rett har tjukke tv2 ansatte til og rakke ned på slike engasjerte personer!!!!
:giveafuck
Skulle likt aa se Slanke-Davy ha selv-disiplin og motivasjon nok til aa klare noe som helst i NÄRHETEN av det proffsene klarer....
Davymushrom
"It's as satisfying to me as cumming is."
-Arnold Schwarzenegger om pump.
Er det rart til folk gjør narr av bodybuilding? Her snakker vi om masse svære karer
som smører seg med både brun-krem & olje + at de går med tanga-truser og strammer
muskler???
Er ikke noen "hater" (har vært på et par bodybuilding shows), jeg digger bodybuilding,
men jeg har god forståelse for at mange syntes det er litt "gay"
Bigkay..
Enig. De bodybuilding konkurransene jeg har sett lider av en total mangel på klasse.
For de aller aller fleste ser det direkte tåpelig ut.
Wrestling-preget på dette årets Mr. O. er med på å forsterke dette inntrykket.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Det er vel prestasjonene i seg selv som gjør dette beundringsverdig.
Det er vel ikke så flott å se langrennsløpere komme i mål etter 5 mila med snørr i hele tryne eller Anna Kournikova spille tennis i altfor kort skjørt heller.... Øhhhum....
Hadde vore kun prestasjonen kunne dei no droppa brunkrem osv osv. Ein langrennsløper trener ikkje for det øyeblikket han kommer i mål, han trener jo for å komme dit fort han. Men tennissammenlikninga er litt bedre, i og med at dei berre går i sånne små skjørt for å sjå penere utOpprinnelig skrevet av Platon73
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Men det handler jo nettopp om å vise fram resultatet av det arbeidet de har gjort.Opprinnelig skrevet av tobb
I BB er også det estetiske en del av det og det er viktig å få fram definisjoner, derfor brunfargen.
Og jeg skal love deg at den viktigste motivasjonsfaktoren for Bjørn Dæhli var akkurat det øyeblikket han kom i mål som vinner.
Hva som er "classy" og stilfullt, er dessverre en subjektiv vurdering, og bodybuilding- konkurranser er langt ifra det som normalt tas med i denne kategorien.
Når de begynner å danse, og drar den minimale truse langt opp i rævva, da er det over for min del.
Anna Kournikova i lite skjørt er mer etter min smak.
Sist endret av fowler; 10-11-04 kl 21:13
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
Fordi han kom først ja, ikkje fordi han såg best/penast utOpprinnelig skrevet av Platon73
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Opprinnelig skrevet av tobb
Du sa at en langrennsløper ikke trente for det øyeblikket han kom i mål og da mener jeg at nettopp dette er motivasjonsfaktoren hans.Opprinnelig skrevet av tobb
Det estetiske har ingenting å si i langrenn, men vi beundrer prestasjonene fordi. I BB har det estetiske noe å si for å vise fram resultatet av den prestasjonen det er å oppnå en slik kropp.
Om dette er estetisk eller ikke er vel opp til hver enkelt, men kanskje er det slik at man må ha trent hardt selv for å virkelig forstå verdien av den prestasjonen som ligger bak.
Er folk så hårsår at de ikke tåler dette..?Opprinnelig skrevet av futuredome

Det er så enkelt og greit at vi blir ikke enige om dette og det fordi at noen her meg deriblant synes det er kjemperått og se ett monster på 175cm og 130 kg rårippa muskler vagge inn og flexe deg ut av salen!
noen ikke, fowler og tobb med fler er blant dem som ikke tar til det som mange vil kalle det ekstreme. de liker vel den litt mer mann i normalt sterke/atletiske mannen i gata aktige looken noe som faktisk de fleste gjør.
kanskje derfor det også ikke er så inn og vise BB på tv her i landet, dvorske, slakke og veldig negative til det meste som nordmenn stort sett er liker Ola Nordmann ikke særlig godt denne sporten men det er en helt annen ting i statene, markedet er ett helt annet der borte og derfor mulig og tjene noe på det.
kommer BB på tv her varer det i 10 sekund, og det synes Ola er greit, han sitter og flirer og ler eller sier at det er bare luft og masse anabole steroider og synes det er tull noe i den duren og klarer seg igjennom denne 10 sekunders traileren. emn blir det mer zapper han ganske raskt mellom kanalene.
det er ikke her inne på dette forumet engang at jeg tror det er ett stort flertall som synes Mr. Olympia greiene er stilig. Skikkelig heavy BB er stort sett for de med ett litt "ekstremt" syn på sporten.
og slik er det nå bare engang....men jeg sier det bare, en dag sitter dere andre som ikke synes det er så stilig i nota som resten av oss andre![]()
kommer BB på tv tror jeg det er mange unge jenter som knepper opp buksa og setter seg godt til i sofaen.
RockyRock
vet ikke hvilke jenter du kjenner...![]()
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
hehe....vel det er det jeg liker å tro da
RockyRock

Selvfølgelig gjør de dethver og en hehehe
Jeg likte Ronnie og gutta når jeg var yngre. 18-19.
Pr. dags dato har jeg aldri noengang møtt ei jente som syntes bodybuildere var attraktive. Men de finnes nok.
Sist endret av fowler; 12-11-04 kl 07:59