Viser resultatene 1 til 47 av 47

Tråd: Poseringsbilde som Profilbilde på Facebook?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Poseringsbilde som Profilbilde på Facebook?

Hva synes du om dette?

Jeg har hatt det selv engang når jeg var 23, men tok det vekk.

Nå er det mennesker med baroverkropp bilde av seg selv på Face omtrent overalt, i alle nettfora under avisartikler har du minst en og lignende.

Jeg har ingen spesielle tanker om det annet jeg selv ville følt meg veldig sær/klein om jeg hadde det, men jeg har ingenting imot om andre gjør det.

Baronen next med pecflex som FBbilde?
    RockyRock

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tror halvparten av de på min venneliste har det og jeg har det som regel selv. Bryr meg lite om det, folk må få gjøre som de vil.

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Har et par stykker fra forumet her som venner på FB som har det og syns det er greit.
    Får stort sett bare positive kommentarer også.

Ble medlem
    10-2002
    Hadde jeg sett ut som Arnold hadde jeg gjerne gjort det, men ellers hadde jeg vel følt det som om jeg ropte ut til venner/jobb at jeg spiller i 5.divisjon i handicap basket.
    Men jeg bryr meg ikke om at andre gjør det, det viser jo at en har mangfoldige interesser og er en spennende person å bli kjent med.
    RockyRock

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det er über-harry.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Driver du med konkurransebygging og har bilder fra konkurranser på fb siden din så skjønner jeg ikke hva som er så ille og harry med dette.
    Trodde ikke jantelov prinsippet for dette var så ille her.

Hva med en fotballspiller som har bilder fra en kamp på profilen sin?
    Flaut? Harry?

Ble medlem
    10-2002
    Ingen jantelov hos meg.

Det er bare kjekt med bilder av poseringer og lignende flexing på facebook, jeg tenkte mer på selve profilbildet og meg selv.
    RockyRock

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Det er über-harry.
    haters gonna hate...

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det jeg mener er harry er fleksing i speilet (som gjerne er møkkete) og med blitzrefleks...den slags.

Er man en utøver så er det mer naturlig, spesielt om det er fra scenen eller man gjør noe.

Når bilde er poenget med bildet, så er det harry i mine øyne. Hvis du i stedet gjør et eller annet, trener, er i en "tilfeldig" setting eller noe annet, så synker harryfaktoren.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Kommer litt ann på settingen, finnes flere harry flexebilder der ute, men det er ikke fordi bilde er et såkalt flexebilde som gjør det harry, det er bare måten bilde er tatt/fremstilles på som oftest.

Sånnsett bryr ikke jeg meg så mye egentlig, men hender jo såklart jeg fniser av noen bilder og det er jo bare med på å gjøre hverdagen enda bedre egentlig En latter forlenger jo livet sies det

Reagerer nok oftere på bilder jenter legger ut enn flexebilder når jeg tenker meg om hehe... Ikke fordi det er mye bra men fordi det finnes en del SUPERHaRRY chick pics på face
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Driter i det, men det er harry. Jeg er litt harry selv men er ærlig og inrømmer det
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Kommer litt ann på settingen, finnes flere harry flexebilder der ute, men det er ikke fordi bilde er et såkalt flexebilde som gjør det harry, det er bare måten bilde er tatt/fremstilles på som oftest.

Sånnsett bryr ikke jeg meg så mye egentlig, men hender jo såklart jeg fniser av noen bilder og det er jo bare med på å gjøre hverdagen enda bedre egentlig En latter forlenger jo livet sies det

Reagerer nok oftere på bilder jenter legger ut enn flexebilder når jeg tenker meg om hehe... Ikke fordi det er mye bra men fordi det finnes en del SUPERHaRRY chick pics på face
    Syns dine er fine jeg Gremlings

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Det er fordi du er harry. Harry er fint det

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe ja ikke sant! spess det jeg bruker idag på face
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    10-2002
    Men hva med de som alltid skal si hvor sterke de er, hvor langt de kan løpe, sykle, stå på ski eller hvor gode de er i alt osv og hele tiden skrive det på statusen eller facebook.

Om det er en person som faktisk er god til det så forstår jeg det godt, hadde jeg vunnet OL så hadde jeg seff postet mye om det på Face.

Hva synes dere om det?

Jeg tenker mer og mer at jeg vil at Facebooken min skal ha minst mulig med trening, flexing og lignende....ikke er jeg spesielt god til det, ikke ser jeg spesielt bra ut...det ville egentlig vært helt latterlig.
    RockyRock

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Men hva de som alltid skal si hvor sterke de er, hvor langt de kan løpe, sykle, stå på ski eller hvor gode de er i alt osv og hele tiden skrive det på statusen eller facebook.

Om det er en person som faktisk er god til det så forstår jeg det godt, hadde jeg vunnet OL så hadde jeg seff postet mye om det på Face.

Hva synes dere om det?

Jeg tenker mer og mer at jeg vil at Facebooken min skal ha minst mulig med trening, flexing og lignende....ikke er jeg spesielt god til det, ikke ser jeg spesielt bra ut...det ville egentlig vært helt latterlig.
    hehehehe ja disse " jeg benket pers idag " statusene er morsomme

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg er lite intressert i å høre om en bekjent som benket 150kg, men vinner du NM i benkpress kan du for all del dele det
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    hehe ja ikke sant! spess det jeg bruker idag på face
    Ja
    Men du er vel langt unna å være strekmann for tiden?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Ja
    Men du er vel langt unna å være strekmann for tiden?
    hehe! ja er nok det og beveger meg heldigvis også mer og mer utav "bamselooken" også

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hehehehe ja disse " jeg benket pers idag " statusene er morsomme
    haters gonna hate

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    haters gonna hate
    Så du pleier å ha slike statuser? :P

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    tja.. ofte så skriver jeg kryptiske statuser som "170x2.. lett lett" og det er jo ikke mange som skjønner, andre enn treningskamerater etc.
    Det er i motbakke det går oppover.

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Tilogmed eg har fleksebilde som profil, eller det er meir fleskebilde. Men eg har det ihvertfall.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    <-- profilbilde Dog ikke på facebook
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Saken er jo grei hvis du vil fronte deg selv som en ensporet boler. For mange så er jo det drømmen, men for de fleste andre så er det greit å styre unna. Ville da heller satse på en kontekst hvor man ser at du er veltrent og det er naturlig. Garderobebildet fra gymmet vil aldri bli noen vinner annet enn hos GASPere og kanskje 3-4 ultraharry damer.

Dette er et bilde som er kult og som viser mer enn nok kropp:

Dette får deg bare til å se ut som en selvsentrert fyr som kun er opptatt av muskler:

Det samme gjelder ellers også: Om du er jævlig svær så ser folk det selv om du er pent kledd. Går du i singlet eller revneklare t-skjorter hele tiden så bare forsterker det inntrykket folk får av at du er en ensporet boler.

Hyler i vinden Myggpower sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    28
    Typiske bilder jeg har på FB:

- nærbilde av meg der jeg kysser bicepsen min

- målebånd rundt bicepsen der en kan se hvor mange cm jeg er rundt bicepsen, og selvfølgelig med et stort glis i bakgrunnen der jeg blinker med ene øyet

- bilde av meg fra siden, i bar overkropp, der jeg trekker inn all luft overhodet mulig, slik at jeg får blåst ut brystet - selvfølgelig samtidig som jeg flexer triceps, og har et sjarmerende smil med et blodsprengt fjes, og med glimt i øyet!

Blir vel bilder i den sjangeren der.. bytter litt mellom bildene da, slik at det ikke er det samme hele tiden

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Trikset er jo å ha et bar overkropp-bilde fra en ferietur, sommeren o.l. i en naturlig setting. Da er det plutselig helt greit og det synes godt at du er deilig (hvis du er deilig da).

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Det er supert at de som gjør det ikke bryr seg om hva andre syns om det.

Jeg synes det er latterlig. Hvis den dama som har fine pupper alltid har bilder av puppene sine i sentrum av alt så blir man lei av de fort. Det samme gjelder kjekkasen som har flotte armer, hvis alle bildene går ut på å fremheve armene så bruker man jo opp sin "beste side"..

Jeg har ikke noe i mot hvis man "flasher" i blant, jeg har t.o.m gjort det og fikk hyggelig og artig respons på facebook... Vurderer å legge ut dette bildet i kveld, med ansiktet intakt:

Hadde spist litt sjømat dagen før så det var derfor jeg ikke var helt skarp...

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Samme mage som meg for tiden du HIT

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jøss - er du kommet i så god form, hitfrank?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    haters gonna hate...
    Du kjører bra stil på facebook; snø, jakt og scooterbilder.. Blar man litt i gjennom bildene så finner man vaskularitet/muskularitet av en annen verden og at du bærer på to tunge objekter...

Kudos...

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Trikset er jo å ha et bar overkropp-bilde fra en ferietur, sommeren o.l. i en naturlig setting. Da er det plutselig helt greit og det synes godt at du er deilig (hvis du er deilig da).
    Muligens et bilde fra en fest - halloween party - som viser litt deilig kropp ----
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder
    I Just Love The Way You Talk About Me

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg sier også at haters gonna hate her
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    I know - jantesamfunnet lenge leve.
    Jeg har ikke facebook profil en gang, så hva skal jeg gjøre med alle de fine bildene???
    I Just Love The Way You Talk About Me

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Saken er jo grei hvis du vil fronte deg selv som en ensporet boler. For mange så er jo det drømmen, men for de fleste andre så er det greit å styre unna. Ville da heller satse på en kontekst hvor man ser at du er veltrent og det er naturlig. Garderobebildet fra gymmet vil aldri bli noen vinner annet enn hos GASPere og kanskje 3-4 ultraharry damer.

Det samme gjelder ellers også: Om du er jævlig svær så ser folk det selv om du er pent kledd. Går du i singlet eller revneklare t-skjorter hele tiden så bare forsterker det inntrykket folk får av at du er en ensporet boler.
    takk får opp klaringen. hvor har du studert årsstudiet psykologi?

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    ... Jeg har ikke facebook profil en gang, så hva skal jeg gjøre med alle de fine bildene???
    Lag et fotoalbum her på Fitnessprat!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Men hva med de som alltid skal si hvor sterke de er, hvor langt de kan løpe, sykle, stå på ski eller hvor gode de er i alt osv og hele tiden skrive det på statusen eller facebook.

Hva synes dere om det?

For symmetriens del, bør du bygge litt mer selvtillit, Mr. Rock.

Forøvrig ser jeg det var bra jeg sensurerte meg selv på FB i dag. Var nære på å skrive «Tjohoo! 2x2@150kg i bøy! Første gang jeg tar mer enn 1x1@150kg. » :P
    Leste for en tid siden at min generasjon er verstinger på denslags.

Sitat Opprinnelig skrevet av Myggpower Vis post
    Typiske bilder jeg har på FB:

- nærbilde av meg der jeg kysser bicepsen min

- målebånd rundt bicepsen der en kan se hvor mange cm jeg er rundt bicepsen, og selvfølgelig med et stort glis i bakgrunnen der jeg blinker med ene øyet

- bilde av meg fra siden, i bar overkropp, der jeg trekker inn all luft overhodet mulig, slik at jeg får blåst ut brystet - selvfølgelig samtidig som jeg flexer triceps, og har et sjarmerende smil med et blodsprengt fjes, og med glimt i øyet!

Blir vel bilder i den sjangeren der.. bytter litt mellom bildene da, slik at det ikke er det samme hele tiden
    Nå fikk jeg en kjempeidé til nytt profilbilde, men gidder ikke rigge til fotoapparat med stativ … :P
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    10-2002
    Men jeg blir imponert over hvor uinteressangt det er å lese om andres trening på Facebook, poseringsbilder og lignende.

Samtidig gir det jo også sosial kapital.

For hvite mennesker som har ressurser er det svært viktig at andre hvite mennesker med ressurser liker dem, respekterer dem og beundrer dem.
    Det er om å gjøre å ta så mye plass som overhodet mulig.

Før var det lettere definert hvilke ting som ga pluss i margen, "Jeg har spilt golf".

Nå skal det være mer konkret - hvordan, hva og spesielt hvor MYE.

Det er mye kapital å sikre seg når en skriver hvor mye en har trent, spesielt om det er svømming, løping eller sykling og ski.
    Så jeg ser selvfølgelig den, skrytefest 2012 er igang.

Men den gjengen der kommer godt ut av det.

Spørsmålet er hvordan jeg kan skryte mest mulig samtidig som jeg ser mest mulig proff ut.

F.eks
    10 smidige og grasiøse reps på en relativt tung vekt...ikke dårlig dere!

Også laste opp et slags poseringsbilde fra lystig lag.

Hva sier dere?
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    På facebook er det noen kategorier med folk jeg sliter litt med.

De som er superperfekte utad og hele tiden har behov for å vise omverden hvor glad de er i partneren sin.
    Lurer på om de er like flinke til dette privat?

Jeg sier da også at "jeg er glad i deg pus" når hun ligger der under meg svett og skjelven med tårer i øynene og sukker om hvilken perfekt mann jeg er.
    Men jeg må ikke på død og liv fortelle resten av verden om det.

Så har man de som fyller opp siden med hvor ille og trist alt er i livet og hvor galt alt er med samfunnet vårt.
    Alt og alle er negativt.

Til sist er det de som må skrive hver minste ting de gjør fra morgen til kveld.

Spesielt de to siste kategoriene blir slettet fra min venneliste.
    Sikkert derfor jeg ikke har 1000 venner der som de virkelige perfekte sosiale folkene

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Egentlig litt enig med mcBain her. Åpenlyse selvtatte fleksebilder i speilet på badet/gymmet er litt harry. Fleksebilder fra photoshoots, konk og sånt er bra.

Beste er "tilfeldige" bilder, som feks fra beachen osv.

På en annen side liker jeg jo å se feks fleksebildene til Riinoo innimellom ;D
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Kliss nytt medlem Link sin avatar
    Ble medlem
    08-2011
    Alder
    26
    Så har man de som fyller opp siden med hvor ille og trist alt er i livet og hvor galt alt er med samfunnet vårt.
    Alt og alle er negativt.
    Deler oppfatningen din her Plat0n. Denne gruppen med folk som har et akutt behov for å kringkaste misnøyen over tilværelsen får meg til å undre.

Jeg regner med at sympati fra andre er den eneste følelsesmessige valutaen de verdsetter, men skjønner de ikke at de støter andre bort ved å omgi seg selv med en negativ aura av mannskit?
    Selv om de kanskje får noen trøstende ord og klapp av forbarmende sjeler, så kommuniserer de jo til omverdenen at de er hjelpeløse og ute av stand til å ta grep om tilværelsen.

Vil presisere at dette gjelder de kroniske folke-eksemplene som utelukkende syter og klager over smått og stort, uten nevneverdig grunn. Jeg sier ikke at det er ulovlig å poste misnøye en gang i blant.
    Sist endret av Link; 08-02-12 kl 15:26 Begrunnelse: Leif

Ble medlem
    03-2002
    takk får opp klaringen. hvor har du studert årsstudiet psykologi?

Er ikke enig med allviteren i mye, men akkurat her traff han spikern på hodet..

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Egentlig litt enig med mcBain her. Åpenlyse selvtatte fleksebilder i speilet på badet/gymmet er litt harry. Fleksebilder fra photoshoots, konk og sånt er bra.

Beste er "tilfeldige" bilder, som feks fra beachen osv.

På en annen side liker jeg jo å se feks fleksebildene til Riinoo innimellom ;D
    En som har skjønt hvordan man skal legge ut subtile "pornobilder" er Fowler, respect!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Er ikke enig med allviteren i mye, men akkurat her traff han spikern på hodet..
    er 100% enig jeg og

Ble medlem
    10-2002
    Mente ikke å fremstå som noen allviter, jeg har ikke fasiten på noe som helst!.

Bare la merke til at det plutselig var svært mange barisbilder av kamerater på Facebook, altså selve profilbildet.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Mente ikke å fremstå som noen allviter, jeg har ikke fasiten på noe som helst!.

Bare la merke til at det plutselig var svært mange barisbilder av kamerater på Facebook, altså selve profilbildet.
    Ikke du, McBain...

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Haha. Synes du er flink jeg Rock

Lignende tråder

1. Facebook
    By Rock in forum OT
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 12-08-10, 19:31
  2. Facebook
    By NK in forum OT
    Svar: 43
    Nyeste innlegg: 08-01-09, 08:22
  3. Facebook
    By LurePer in forum OT
    Svar: 8