http://www.dingsekongen.no
Hahaha, konge!Karma!
Er jo ingenting der? sikkert slettet av mod...
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Ser ut til at den ble slettet ja, og det tok ikke lang tid!
Beskrivelsen min var dessuten temmelig kurant og begrepet 'rusbrusjente' hører hjemme i ethvert oppdatert leksikon.
Care to post it here?
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
men noen her må jo bare ha diskutert på sol. debatt dah!!?...Ellers har begrepet blitt tatt i bruk der ute
http://debatt.sol.no/show.fcgi?categ...00000001107262
I Google får man to treff på 'rusbrusjente', begge til Fitnessprat. Begrepet har beviselig sitt opphav her, og jeg vil gjøre uttrykket til allemannseie.
Jeg har brukt ordet rusbrusjente aktivt i dagligtalen siden det ble nevt her. Hvis flere gjør det samme så går det vel bare et par år før det er i ordbøkene som blir brukt i skolen. Forøvrig så bør du ikke gi deg Lureper, før ordet er så dagligdags at det kommer med i neste utgave av Bibelen, som blir frisket opp vært 25 år ca.
Forøvrig må også ordet oversettes til flere språk, engelsk, tysk, spansk..
forøvrig så kan du jo prøve å legge inn ordet her Lureper http://no.wiktionary.org/wiki/Hovedside

-
Men da skal det være MYE brukt, så vi får begynne i det små. Jeg bruker det til vanlig nå.![]()
Hahahaha, kødder du? Hvordan gjør jeg det?Opprinnelig skrevet av snupp
![]()
Jeg bruker dette begrepet hele tiden.![]()
Hmmm...var sammen med en rusbrusjente før, hun ble bytta ut med en danser. Man merker forskjellen![]()
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Ingen vits i å gjøre det nå, ordet må være godt innarbeidet i språket før det blir aktuelt å vurdere noe som helst.Opprinnelig skrevet av LurePer
Dessverre! Men det er et bra ord, så kanskje om et par år...![]()
Hvis det er mulig å utarbeide en fullgod definisjon er jeg mer enn villig til å spre budskapet![]()
bumpOpprinnelig skrevet av diste
![]()
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
Er det ikke litt sånn tynnfeit han mener tro?Opprinnelig skrevet av Muskelen
Sånne jenter som har litt hengende over buksekanten mee er "tynne" ? hmm...
Vio- du har sikkert en bedre forklaring vil jeg tro![]()
er tynnfeit han menerOpprinnelig skrevet av Jente81
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Æsj, jeg var for sent ute.
Uansett, dødstøft ord. Det beskriver noe jeg ikke har klart å forklare til noen.
"rusbrusjente".
hah!
Rusbrusjente er også brukt aktivt i dagligtalen her, og jenter føler seg temmelig støtt om jeg kaller de for en rusbrusjente, så det funker![]()
LurePer, kan du ikke dele definisjonen av rusbrusjente slik den fremstår i hodet ditt?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Kan ikke alle poste et bilde av hva de selv oppfatter som en stereotypisk rusbrusjente da?
Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg skrev, men det var noe lignende til dette:
'En rusbrusjente er en ung kvinne med en fysikk preget av mildt kalorioverskudd og fravær av fysisk trening. En slik fysikk blir ikke definert som overvektig fra akademisk hold, men innehar likefullt karakteristiske trekk som gjør den lett å separere fra kropper med et mer atletisk preg. Inntak av søte alkoholholdige drikker, såkalt 'rusbrus', er ofte en av de viktigste faktorene i utviklingen av en rusbruskropp.'
Det var bare et førsteutkast, som jeg tenkte vi skulle bygge videre på etterhvert.
Min definisjon av slike jenter omfatter også andre ting enn kropp. Blant annet hyppig bruk av ordet "lissom" og ute av stand til å uttale "kj" og "ky" lyd (kjøtt blir sjøtt og kylling blir sjylling).
Jeg bøyer meg i støvetOpprinnelig skrevet av LurePer
Og med overdreven bruk av rosa som kontrastfarge i antrekk/tilbehør.Opprinnelig skrevet av altitude
Hvilke karakteristiske trekk?
Rusbrusjente - jente som er tynn, men for mye fett likevel?
wat
Dette ordet har jeg tatt i bruk. Genialt, rett og slett.
Ikke feit, men ikke slank blir vel bedre.Opprinnelig skrevet av worbid
Ser for meg ei jente med markert bilring som gjerne henge litt over buksa om hun sitter.
enig i at den tynnfeite fysikken faller inn under. Men også bare lett overvektige puddinger må falle inn under. Det er slik at når man ser dem uten klær så har de overraskende mye dissende fett. For å oppnå en slik fysikk er det viktig å være fysisk inaktiv tror jeg.
Er du i tvil om hvordan en rusbrusjente ser ut , så er det bare å slå på tvn på bigbrother hver kveld kl 20.30

hæ?
var sikker på rusbrusjente/tøs og hvitvinsfylla og lignende ord sto i ordboka jeg....
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Opprinnelig skrevet av Sorin
Litt i slankeste laget spør du meg.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Njæ... jeg ville ikke sett på hun som det, litt for fast i fiskenOpprinnelig skrevet av Sorin
Magen hennes står nok bare litt ut pga alkoholen![]()
For ikke å glemme..
En rusbrusjente trener gjerne, men da med så lav intensitet at sminken ikke blir påvirket
Plutselig var jeg klar for bikinisesongen!! Fy f*** for noen berg av noen kvinnfolk!!Opprinnelig skrevet av HITman.
![]()
![]()
Men la oss akademisere dette ytterligere:
Vi kan med rette si at en klassisk rusbrusjente består av en rusbruskropp styrt av en rubsrushjerne, hvilket fører til typisk rusbrusjenteoppførsel...
Rusbruskropp har LurePer en god definisjon på allerede:
En rusbrusjente er en ung kvinne med en fysikk preget av mildt kalorioverskudd og fravær av fysisk trening. En slik fysikk blir ikke definert som overvektig fra akademisk hold, men innehar likefullt karakteristiske trekk som gjør den lett å separere fra kropper med et mer atletisk preg. Inntak av søte alkoholholdige drikker, såkalt 'rusbrus', er ofte en av de viktigste faktorene i utviklingen av en rusbruskropp.
Men hvordan identifisere en rusbrushjerne? altitude er inne på noe:
...hyppig bruk av ordet "lissom" og ute av stand til å uttale "kj" og "ky" lyd (kjøtt blir sjøtt og kylling blir sjylling).
Dette er helt klart tegn på hjernedysfunkjson. Rusbrusen fører helt opplagt til degenerasjon av sentrale nervebaner i hjernen.
En rusbrushjerne er sjelden noe tess alene, men fungerer best i samspill med andre rusbrushjerner - en rusbrusjente vil aldri ta en avgjørelse før hun vet hva venninnene mener og synes. Dette gjelder nesten alle valg, fra hva slags rusbrus hun skal drikke på vorspielet og hvilken "sjole" hun skal ha på, til hva slags type hun skal ende til køys med (helst en kjendis, en riking eller en bad guy. Nest best er en rosaskjortet bærumssoss. Unngå for all del skikkelige gutter!!!)
Twinflower: ...overdreven bruk av rosa som kontrastfarge i antrekk/tilbehør.
Dette er sannsynligvis et uttrykk for at rusbrusen har farget hjernen hennes rosa.
En rusbrushjerne er totalt avprogrammert (eller rusbrusintoksikert) fra ferdigheter i matlaging og stell på kjøkkenet. Å koke et egg er en nesten uoverkommelig utfordring. En rusbrusjente er IKKE noe husmoremne. Dette er i seg selv grunn til å styre unna.
En rusbrusjente kjennetegnes av at hun tidlig (ofte i 40-50-årene) utvikler KOLS eller lungekreft på grunn av kjederøyking.
...
H
Erfaring er den talentløses trøst.
jeg har et sinnsykt godt eksempel, men klarer ikke legge ut bilde. hjelp.
Skulle tro at man finner nok av rusbrusjenter-eksempler her:
www.doctorjonsen.no
Ekte rusbrusjente.
Heter for sikkerhetsskyld Blondey1 på blink, bare for å sette 2 streker under svaret.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
så jævligOpprinnelig skrevet av AxMataz
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
vi må ikke glemme den trangen rusbrusjenter har til å dra på ferier til sydlige strøk, som bulgaria, tyrkia, hellas osv, for å ligge rundt med alt og alle![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye

-