Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Sinnsykt vondt i armen

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26

Sinnsykt vondt i armen

Hey. Våknet i dag med utrolig mye smerte i høyre arm. På underside av albuen. Verker konstat hele tiden, men litt mindre når jeg holder armen i en spesiell stiling. Noen som vet hva dette kan være? Skal til doctor snart om jeg får time (er ikke åpen enda). Jeg kjente jeg begynte å få noe greier i armen dagen etter jeg hadde trent biceps, men trodde det ikke var noe så i dag våkner jeg av at jeg ikke kan bruke armen. Smerten strekker seg litt oppover biceps og litt nedover, men fordet meste direkte i leddet. :??: Noen som vet hva det er ?

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Hipp hurra doctoren er ¨på ferie

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Han skal ha noen som vikarierer for seg visst han er under fastlegeordningen.

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    slik har jeg også, hvis jeg sovner i en uheldig stilling med armen. jeg skal til doktoren ang. det også.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få en time i dag pga legen var på ferie, men jeg skulle få en akutt time på mandag... hva faen akutt? veldig akutt da.... vetta faen hvordan du skriver det

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Legevakta

Dra til legevakta da vel ?! Hørtes nesten ut som en senebetennelse du har fått. Et alternativ er at du skriver en PM til Tessa, hun har jo utdannelse som treningsterapeut fra NIH og kan muligens "feilsøke" litt mer på smertene dine.
    Hjelper det om du spiser IBUX ?
    Uansett legevakta koster deg 130 kr eller noe sånt og da får du de medisinene du trenger, si at du ikke får arbeidet og at det gjør sinnsykt vondt så tar de deg på alvor.

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Tom for IBUX og annet smertestillende Tror jeg bare ser om smertene går vekk av seg selv utover dagen. Om det er like gale om noen timer da stikker jeg til legevakten. Smertene gikk helt vekk for en stund siden da jeg satt helt i ro og spilte et dataspill

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg fikk akkurat det samme, jeg festet et bind rundt albuleddet og strammet det skikkelig, satt en god demper på det, men det er fremdeles veldig vondt, treningen ble et smerte inferno men det gikk.

Det skal gå over ganske fort, etter 3-4dager.
    RockyRock

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Oki 3-4 dager er ikke altfor gale. Gikk du på noe medisin Rock? Jeg har knytt et belte rundt albuen og litt nedover nå. Merker ikke at det hjelper akuratt. Skal prøve å knyte det strammere

Ble medlem
    10-2002
    jeg tok 2 ibuprofen før rygg trening, gjorde vondt, men ikke så vondt som før ibuprofenen, og senere på kvelden gikk smerten nesten helt bort.
    RockyRock

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

vær litt forsiktig med beltet

Syntes du skal være litt forsiktig med å bruke beltet rundt armen din, om du har en betennelse tilstand i armen hjelper det IKKE om du presser på med et belte.

Ble medlem
    08-2002
    da er det vell om og gjøre å få igang blodsiruklasjonen.

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Ok tok det vekk. Gjorde egentlig bare mer vondt med beltet rundt. Dette dritet er jevlig irreterende

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    hvorfor vente på en lege som bare kan behandle syptomer , kom deg til en naprapat og få rettet på skaden ASAP

Ble medlem
    08-2002
    sendte mail for flere dager siden, de svarer ikke.. jeg får sende en 'purring'.

Ble medlem
    10-2002
    jeg foreslo ikke belte, men armbind, bandasje, som holder området ekstra varmt slik at betennelsen fortere går over.
    RockyRock

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    :-? Tenker det er lurt å komme seg til legevakta, og få de til å se på det. Har du en skade/betennelse er det viktig med betetennelsesdempende tabletter.
    Gjør dette før betennelsen setter seg, og blir verre.
    (Jeg gikk sykemeldt et halvt år på grunn av en slik skade, ikke morsomt :evil: )
    Gro i fred.

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Aha ok Rock Derfor du brukte bind rundt armen.

Har nesten ikke vondt i armen lengre nå. Virker som det verste er over. Satser på at det er vekke i morgen. Hvis ikke så tar jeg kanskje en tur til legen, men det blir ikke før på mandag for da er han hjemme fra ferie igjen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.