Hehe, FP-quizzen var genial! En slik må lages til neste fest også![]()
Hehe, FP-quizzen var genial! En slik må lages til neste fest også![]()
http://www.dingsekongen.no
Powerpointfilen kan lastes opp, så har dere en mal
Den var selvfølgelig i GASP-designmal.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
hehe, det drøyeste med hele rapporten er at den for det meste faktisk er korrekt og nøyaktig!
Skjønt, en ting burde gjerne være med - og det er at jeg forut for strippeshowet demonstrerte superhelt-aktig styrke ved å pushpresse Sternum opp i taket.. med 1 arm!
Forøvrig ble alle oppvisningene dokumentert og er i arralous besittelse. Noen av disse kan legges ut uten altfor mye redigering, da det ikke skjedde noe oppsiktsvekkende pinlig utover tubas avkledningsmanøver med tilhørende krabbing på alle 4 hvor guardian klasket ham på rumpen. Denne skal selvsagt ikke nevnes eller vises i noen form. Den kanskje mest beskrivende replikken som ble fanget var da Metromeno i all høytidelighet henvendte seg til Baronen med:
Metromeno: "Si meg Baron.. har du belte på?"
Baronen: "Ja!"
Metromeno: "Jasså jasså.."
Metromeno: "..."
Metromeno: "Baronen, hvor mye veier du?"
Normal bli-kjent-samtale på enhver fest!
Likeledes ble jeg filmet da jeg beskrev nykommeren Daniel:
Vio: "Nå kommer Daniel, en venn av Even. Dere kjenner ham ikke, men om jeg skal beskrive ham som person vil jeg si at han er rundt 60kg"
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Tidenes øyeblikk er når Baronen ligger klar i doggystyle og titter til siden bak seg for å se om Metromeno er klar for et nytt rykk i beltene han har fått festet rundt kropp og liv.
Når man ser slikt på fest snues hele ens virkelighet på hodet.
No har eg sendt Arralou ut i verden igjen.Eg kom heim etter jobb o0g traff han på veg ut. Han sa at han hadde lagt igjen noko fint i sofaen. Ettersom eg kjenner litt til Arralou var eg litt skeptisk til kva som kom til å ligge der. Men rett imellom luftpistolen og eine knestøtten min låg det ein flaske whisky og ein flaske vin. Whisky til meg og vin til Boss-lady som tak for ly og kjøring.
Good times.
Takk Arralou.
'Feo, Fuerte y Formal'
KoseligHvilken whiskey kjøpte han?
Han er ikkje ein whisky-mann så det blei Upper Ten. Men det skal nok skli ned i ganen.
Det var veldig fint gjort av han.
'Feo, Fuerte y Formal'
Ville sjekket toppene for hull etter sprøyte. Forundrer meg ikke om vinen er full av special-K![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Neste gang kan vi ta festen hos meg da blir det dinabol på bordet, masse efedrin og jeg skal koke noe metaamfetmin til den gang. Bare folkens får med seg løse tøser og enda løsere tøser, så er eg med.
Men phenibut er forbudt!!
Og tannlegestudenten vio kan vel raide medisinskapet på tannlege kontoret, så har vi lystgass, xanorer og forhåpentligvis morfin til narchspillet.
Eg er meget skuffet over Gadja, Jabbe, Kebabmannen G.Ravn og Wasa som ikkje dukket opp på festen.![]()
'Feo, Fuerte y Formal'
Og eg er tilsvarende imponert av PG, Hetromeno, KoseBaronen, Arralou og ikkje minst McBain. Dei første kom langveisifra for å vere med å feste, men McBain flyttet til Bergen for å holde fp-festen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Var bortreist hele helgen, så først no at festen hadde vært. Så skammer meg litt, men det så no ut som det var møtt opp en god gjeng.
Men var det bare svære okser på festen eller var det noen der hobbymosjonister og? No trener eg ikke for å bli stor, trener for å øke i styrke.
Litt offtopic siste perioden har jeg trent benk når jeg har følt for det fra 6dager i mellom til 12-13 dager mellom og har bedre økning enn når jeg trente hver 7dag. Presser meg max på øktene og da ser det ut som kroppen kan ha bruk for en litt lengre pause enn den tradisjonelle måten å trene på.
Så varisjon er stikkordet![]()
Faen da, jeg må sladdes! Og videoene må være private!
Pøh, intet navn dukker opp noe sted
Dessuten har jeg ikke so***are til å sladde videoer
EDIT: Hvorfor sensureres S O F T W A R E?! GAY
Jeg er på forelesning nå, så får ikke sett de der filmene just nu, men jeg merker at jeg gruer meg litt.. hehe
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Ok, jeg sier det først som sist, noen jævla filming skal vi ikke ha noe av i Trondheim.
Genialt. Venta på disse filmene lenge
btw, hvorfor var ikke militærpressinga til metro med?![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
respekt til McBain som lar folk herje villt i blodfylla rundt hifi-racket!!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
var klasse over det racket der![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hoho !![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
ble det litt klein stemning etter "truse-droppet" eller?
og tuba, jeg gleder meg til å se deg svinge på dansegulvet i trheim!
Hvordan fungerte dette?
Jaget på flukt av våkne naboer | www.ba.no
Her i Bergen buster vi voldtektsmenn mens vi er på fest!
Enda ein tråd
'Feo, Fuerte y Formal'