▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
DERFOR kan man ikke være medlem av fitnessbloggen...sånn er jo nivået på alt der. Greit om nivået ikke er så høyt, men folk uten kunnskap skal jo absolutt fare med vranglære og ting de har hørt fra bro's på gymmet.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Don't train with machines, be one!
WTF de fleste andre stedet enn på FP - Weight Lifting on a Full Stomachsvindel, scamVideo Her er vel dette en naturlig del av hverdagen![]()
.......................................R.I.P..........................................
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hahaha :d
http://www.dingsekongen.no
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Imponerende dårlig.
'Feo, Fuerte y Formal'
- Dette er helt sykt - nyheter - Dagbladet.no
Heile saken er WTF, men ho til høgre på bildet ser litt wtf ut også.
'Feo, Fuerte y Formal'
Tuba : Helvette det var mye freaks på den siden, han Ronny lengre ned på siden der tipper jeg er i friend zone, og ho andre jente til høyre så ut som en fisk.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
'Feo, Fuerte y Formal'
Nå har jeg nettopp tatt bilder av armer og ben for å bevise dere at musklene mine faktisk har blitt litt store. Men musklene vistes ikke på bildene, eventuelt et mulig forvridd selvbilde...
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL fy faen jeg ler så jeg holder på å dø på meg her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Herrejemini.
'Feo, Fuerte y Formal'
hahaha
Svarene hans blir bare bedre og bedre i dag...![]()
Hvor kan jeg få tak i de 3 aminosyrene så jeg kan lage mitt eget kreatin?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
'Feo, Fuerte y Formal'
'Feo, Fuerte y Formal'
Lol!
Jeg avviste en del broscience på diskusjon.no og fikk PM fra brukeren som hadde posta...
Mulig han ikke får poste mer der
Eg syns synd på deg. Må vere tøft å vere ein idiot? Men Norge har gode sosiale ordninger, så du greier deg sikkert fint.
Sitat
Kan du vise kor eg gjor det til mitt eget? Kan du venligst "quote" det? Du er flink til å trolle, det skal du ha. Idiota har ofte tendens te sånn talent.edit: skal du ta et argument fra noen å gjøre det ti lditt eget bør du være sikker på at det ikke kan oppdages. Jeg er rimelig sikker på at KEVLAR var den første til å nevne
Men om du kan ikkje vise kor eg "gjor det til mitt eget", så kan du berre holde kjeft. Om du ikkje greier å LESE og ikkje minst TENKE litt, så er det bedre for deg å berre holde kjeft. Så slepper du å vise i all ofentlegheit kor hjernelaus du er.
Om du faktisk dreiv å trene og ikkje berre google, så ville du vite at dei fleste kreatin tilskudd ein kjøper har mellom 50 og 100kcal pr serving.
Igjenn, hold kjeft om det du har ikkje peiling. Ein liten drittsekk som har aldri vert i gym og kun bruker google for å vise sin "kunnskap" bør ikkje uttale seg. Enkelt og greit.
"sjokomelk er bedre enn shake og frukt"
"Du bør drikke 1 liter sjokomelk (650kcal) og spise ein full måltid like etter"
"Feit blir oksydert ved opptaket" rofl!
PS, eg er 24 no, har trent siden eg var 17 og ja, eg har jobba som "hobby PT" og hjalp fleire folk å forandre livstil, kosthold, trening og oppnå deires mål. Alt frå veldig godt trent 22 åring til utrent dame på 60 år.
koz
Herregud, jeg blir så provosert, er det han taperen fra den andre tråden?
Jepp![]()
Lurer på hvor han har lært norsk grammatikk og rettskriving -
I Just Love The Way You Talk About Me
Gaaaaawd, hjernen min...
Mye bra på diskusjon.no:
Hvordan bli en farlig type?
Hei, jeg er gutt på 14 år som ønsker å være sterkere enn de fleste i klassen.. Har tenkt å starte på mma.. Men har en del problemer.. Har veeeeldig dårlig kondisjon og klarer så vidt 15 push up og er veldig tynn.
Så til spørsmålet;
Hvordan kan jeg bli stor og sterk type som gjør sånn at de som er 1-2 år eldre enn meg blir "redd" for meg?
Er det no mulighet for at jeg blir en sterk type innen 1-2 måneder? Tenker mest på hva jeg skal spise mye av og drikke av, og åssen trening jeg kan gjøre hjemme.. har ikke mulighet til å kjøpe treningsutstyr.
Sikkert et troll, men siden det er diskusjon.no er jeg ikke sikker
Han har en bror her:
Hei,
Jeg lurer på hvordan jeg kan komme igang med pushups, har tenkt å bli litt sterkere i armene. Men problemet er at jeg bare klarer å ta AKKURAT 4-5 pushups før jeg føler at jeg er kraftløs i armene.
Tar pause i litt mindre enn 1 min, etter 4 pushups. Men føler meg ikke mer kraftig..har bare ett stort mot til å gjøre det. Men forsatt da klarer jeg kanskje Akkurat 2 pushups. Neste runde etter pause klarer jeg bare 1...Også er jeg HELT kraftløs, klarer ingenting.
Er dette normalt?
Noen som har erfaringer?
hva bør jeg gjøre?
Det er nok ikke troll nei, men enkelte av de som svarer de som spør så sykt derimot... Spesielt en bruker er helt vill, "CEFEY"...
Jeg desimerer ethvertutsagn han har, og han svarer bare surt svada tilbake![]()
Her svikter kragebeinet under rekordforsøket - tvadressa - adressa.no
Ikke akkurat WTF, men ser vondt ut.
Det er i motbakke det går oppover.
Er dette en tullevideo eller folk virkelig så uvitende?
Mere moro fra diskusjon.no
Den store Treningstråden ! - Forum - Side 1872 - Diskusjon.no
Han der er jo fullstendig lik 99% av alle "internett-eksperter" der ute![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Og like lett å trekke opp![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Disse trådene på FB!!!
Hvilken øvelse synes du ser mest sexy ut for motsatt kjønn? | Fitnessbloggen Forum
http://forum.fitnessbloggen.no/threa...ommerena.5896/
jesus christ han guggen må representere alt som kan hates ved fitnessblogen.
Sist endret av Lean&Fin; 14-03-12 kl 18:15
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Januar 2012? Dette er jo eldgammelt, ref artikkelen som er fra 2010![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
hahaha Frode B <3