jeg ønsker meg en R500 til jul.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Fuck the world! - John Rambo
Puma båten er en VOR70 og de ser vel ofte et stykke over 30kn på loggen
Hvor mange kn har du sett på loggen på det meste?
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Blir veldig glad når jeg ser 10kn men har vært oppe i det doble
hvorfor driver du å svinger frem og tilbake? du er jo på åpent hav![]()
du kan spørre. Har du ikke sett folk når de kjører bil på film, de sitter og svinger hele tiden.
Nei det er slik at det er en seilbåt og det er bølger og da må man styre hele tiden for å holde oppe trykket.
Med mye bølger så faller man gjerne litt av fra vinden for å øke farten opp bølger og går høyere mot vinden i nedoverbakkene for å gå mer mot målet osv. Man føler gjerne på rorpresset i rattet og gir båten mulighet til å løpe der det er mulig og så presser man litt mot osv
Æ har veinta på deinne opplevelsen i masse år
Tank Fjell på God morgen Norge
La den inn for deg
YouTube - Ali G Show - Feminism
Det er bare å klikke på filmstripeknappen og lime inn hele URLen til youtube der
Sist endret av NK; 23-10-10 kl 10:10
'Feo, Fuerte y Formal'
14 mnd 42 land
Selve hovedfilmen til Matt
Sist endret av NK; 24-10-10 kl 09:19
på drittmandager som denne, da alt går galt er denne mannen god å ha. Får alltid fram et glis hos meg:
YouTube - Inflatable You by Tim Minchin
Verdens sterkeste mann.
Episk anti-steroider råd i denne her: "Please frozen your cum or you will be fucked"
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
KONGE!!!!
Denne karen har mange videoer ute hvor han lipsyncer div sanger. De er blitt veldig populær virker det som, noe denne videoen vitner om.
Han er så stygg han fyrn der at jeg får frysninger på innsia av øya.
God jul
Den berømte kalenderen
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Faen da! Enda et tilfelle av skinny bastard til super buff på 6-10mnd i hollywood!
Skjønner ikke hvordan det er mulig selv med steroider. Kjenner jo mange som har trøkka i årevis og overhode ikke ser sånn :P
Nå vet jeg!
Bodysuits
Bra film! Kan anbefales![]()