Kan jo likesågodt skrive det her istedenfor på det krøllete a4 arket som ligger å slenger på siden av matvekta
Startskuddet gikk søndag 03.04.11, da jeg dagen før- etter mye grubling gått å bestemt meg for at denne dagen skal jeg begynne!
Kan legge til at jeg har vært veldig flink med trening og kostholdhold hver uke faktiskt siste 2 årene, men har ikke deffet- har spist relativt sunt og hatt god kontroll på kaloriene- men samtidig kost meg masse i helgene. Hatt litt testperioder med skikkelig kalori kontroll, men datt stadig utfor.
DERFOR, nå nærmer det seg sommer- og ckd føles sykt bra på meg. Livstilen på ckd, passer meg utmerket. OM jeg mister litt muskler, så gjør det ikke SÅ mye, men sist gang fikk jeg meget rå form til meg å være.
OK
Vekt 03.04.11: 109 kg (En del vann i kroppen) Tipper på 95kg så begynner ting å bli ganske bra.
Vekt: 10.04.11: 106 kg (etter oppkarb)
Skulle egentlig gått 2 uker før oppkarb i begynnelsen, men karbet halve fredag + hele lørdag da jeg kom fort inn i ketose ved oppstart. Så får vi se denne uka om jeg må gå lenger for å bli skikkelig fett adaptiv.
Har lagt meg på 2500 kcal, hvorav: 160g prot + 210g fett til dagen.
Delt opp på 5 måltider på 32g prot + 42g fett
160prot- 640kcal
210fett- 1890kcal
2530kcal- 2500
Første 2 dagene litt svimmelt, men etterhvert følte jeg meg bedre en jeg har gjort på lenge. Føler foreløpig, som jeg også følte sist gang- at null karb er bra for meg. Så kjører på videre.
Skal trene halve kroppen imorgen (mandag) og andre halvparten på tirsdag
kjører kardio onsdag,torsdag og sirkeltrening på fredag- så oppkarb igjen (om jeg kommer raskt inn i ketose igjen)
Skal denne uka kjøpe fibertilskudd, da jeg må få gang på magen.
SPØRSMÅL:
Det er jo vanlig at en går mindre på nummer2 på ckd, men hos meg er det skremmende lite. Har egentlig ikke fått ut noe særlig hele uka!! Føler liksom noe er galt?
Men under oppkarb, så kom det ut noe som lukta råtne lik- men med tanke på alt jeg har spist hele uka, så var ikke mengden noe å skryte av...
Hvor blir liksom all maten av??
Hvis en veier opp all maten en spiser på en uke så blir det ganske mye. Si en spiser 25 kyllingfileter på 1 uke (bare for å si noe) så kommer det bare 2 filet ut igjen :P Er det helt vanlig på ckd eller? Var slik sist også- men er nysgjerrig
Føler meg som sagt fin i magen i ukedagene, men sykt oppblåst på oppkarb. Vemmelig oppblåst faktiskt. Håper fibertilskudd løser mye av problemet, samt karbe opp på renere kilder.
Noen bidrag?![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat