Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Diettips til en ny i gamet?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2011
    Alder
    23

Diettips til en ny i gamet?

Heisan!

Jeg er ille ny i gamet og har ønsker om å prøve meg på diett etter jul for tydeligere resultater i forhold til lavere fettprosent og større muskelvekst. Hva og hvor mye skal man spise? Trenger jeg å kjøpe inn mye kosttilskudd? Jeg veier 69 kg og er 165 høy. Drømmen er å engang veie 58-62 kg igjen og se noe veltrent ut.

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Prøv å let litt i eldre poster for det ligger ca 109 andre slike poster her... =)

og - om du vil ha gode svar så bør du skrive hvordan du spiser per i dag, og hvordan du trener.. Nesten umulig å gi råd til endringer uten å vite hvordan du gjør ting nå..
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hvorfor vente med å begynne? Tips #1 er å komme i gang. Jada, kos deg i julen. Men på dagene i mellom hvor det ikke er medisterfest holder du dietten. Det er utsettelsestankegang som nok er mye av grunnen til at du veier mer enn du ønsker.

Tips #2: Shit in -> Shit out. Grønnsaker + fisk/kylling/kjøtt er hovedinnholdet i kosten din.

Tips #3: Du er dessverre nødt til å beregne kalorier med mindre du er interessert i å prøve og feile ifht. matinntak. Selv da så vet du jo ikke hvor mye du får i deg hver dag med mindre du har like lite variert kost som MrMuscle.

Tips #4: Få i deg nok protein. Ca. 100 g dagen er nok.

Tips #5: Alle har en vekttapselastisitet. Dette innebærer at man lettest mister vekt i starten, og så dabber det sakte av. Dette pga. at kroppen tilpasser seg lavt næringsinntak. Den er laget for å overleve, og da må den spare. Jevnlige spisedager kan hjelpe på dette, men disse består ikke av hva som helst: Normalt protein, høy karb og minst mulig fett. Kanskje 1 dag annenhver uke i starten, kanskje 1 gang i uken etterhvert som du nærmer deg målet.

Tips #6: Du er aldri "ferdig" med å nå målet. Tenker du sånn så er veien kort til å legge på seg. Fortsett med de sunne vanene fra dietten, og enten spis mer eller kos deg litt mer med en utskeielse i ny og ne.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.