-
Kliss nytt medlem
Hjelp til å legge på meg
Jeg trenger hjelp til å legge på meg. Jeg er 1,81 høy, veier 57 kg og er 22år. Jeg ønsker å veie ca 80-83 kg.
Jeg har just begynt på treningsstudio for 2 dager siden.
Jeg har ingen peiling på proteiner, karbohydrater og kosthold generelt, så vennligst forklar på en måte som er lett forståelig for en nybegynner.
Jeg har lest en del av deres innlegg om hvordan folk kan legge på seg. Men det er mye informasjon der som ikke er lett forståelig for meg ettersom jeg ikke kan noe som helst om kosthold for har aldri brydd meg om dette før.
Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne sette opp ett fult oppsett for hvordan jeg burde spise og hvor mange ganger i uken jeg burde trene.
Vennligst skriv opp navnene på matvarene jeg burde kjøpe og spise til de forskjellige måltidene. Hvis jeg burde kjøpe noe fra f.eks proteinfabrikken så vennligst sett opp hvilke produkter jeg burde kjøpe og når jeg skal bruke de. Jeg ønsker å legge på meg og bygge muskler så fort som overhode mulig. Så om det er lettest ved å kjøpe det meste av produktene fra proteinfabrikken så gjør jeg det.
Vet at jeg sikkert gir dere en del arbeid men setter stor pris på om noen vil hjelpe meg.
-
kl 7.00 120 gram havregryn med melk. 100 gram activate 24 fra norkost.no pluss litt omega 3 og evnt en multivitamin
kl 10.00 200 gram Kylling/karbonadedeig/fisk+100 gram ris+ 100 gram wokgrønnsaker, noen spiseskjer med olje, feks udos choice
kl13:00 samme som kl 10
kl 16:00 100 gram Activate size
trening
etter trening 100 gram activate size
kl 19:00 omelett med 5 egg og litt kjøtt ost etc oppi, noen brødskiver
kl 22:00 50 gram nøtter, 50 gram Activate 24
treningsprogram: tren en runde med RYP, så går du over på en west side barbell splitt eller noe som Animal her sette ropp for deg
-
Kliss nytt medlem
Takk for stor hjelp skal prøve å følge dette. 
Har bestilt activate 24 og activate size nå fra norkost.no
Du nevnte omega 3. Er det da f.eks bare å ta en spiseskje med tran?
Du nevnte også noen spiseskjer med olje, feks udos choice. Er dette oliven olje?
Har du eller noen andre noen formening om ca hvor mye jeg burde legge på meg pr.måned om jeg følger dette kostholdet?
Hvor lenge bør jeg trene? Ca 1 time?
-
Ryp tar vel 1:15 pr økt om du følger programmet noelunde og har sånn passe pauser.
her står det litt om udo's choice er en blandingsolje http://curezone.com/foods/udoschoice.asp
omega 3 kan du ta i form av tran, kaplser eller annet. Tar du feks en fiskeolje på morgen og kveld og en planteolje som udos på dagen så dekker du jo bra opp behovet av fettsyrer.
her er link til RYP http://www.gausel.net/RYP_Arbeidsbok.xls velg nybegynnerprogrammet først!!
-
Hvor mye du legger på deg avhenger på for mange faktorer. Legger du på deg for lite spise mere. Legger du på deg for mye for fort, spise mindre lelr tren litt mere kardio.
-
Kliss nytt medlem
Takk for treningsprogrammet.
I stedenfor Planteolje som udo's choice kan jeg heller bruke olivenolje eller gir ikke dette like god effekt?
-
Fungerer jo med andre oljer også.. Selv tester jeg ut menger med selolje om dagen..
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.