ehh...to pølser gir 10 gram karbo, det er jo null problem!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hvem kan stoppe på 2 pølser?![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Det er sikkert null problem, men jeg holder meg borte fra mest mulig karbo.
holder det gjerne rundt null.
Men er jo forskjellig hva som kaster en ut av ketose.
Jeg er i en oppstart på ckd så er sikkert bedre å prøve det når kroppen er vant til det og så se hva som slår meg ut av ketose eller hvor mye.
Noen som har forslag til frokost med max 3g karbo i og som er enkelt? utenom egg og ost
Sliter med å komme på noe...![]()
250gram kokt skinke.
'Feo, Fuerte y Formal'
Er det noen her som går på CKD nå eller har gått på?
Jeg har gått på det nå i 5 uker, og jeg er veldig fornøyd. Men 1 ting lurer jeg på...Hvor blir det av energien som alle snakker om?
Jeg har ikke merket noe av den...er dødstrøtt og slapp på jobben...
Kan det være noe av treningen?
Jeg trener styrke på Mandag, Fredag og Søndag
Disse dagene kjører jeg cardio:
Tirsdag, Onsdag og Torsdag.
Er det for mye cardio? jeg skulle ikke tro det...men jeg er ikke så kjent med CKD dietten fra før...
Noen som kan hjelpe? please...![]()
Mitt inntrykk er at en del av de som går på ketogene dietter skryter veldig av hvor god energien er, nærmest som en mental forsvarsmekanismePå en diett som CKD var jeg ikke spesielt kognitivt oppegående, og den ene gode treningen jeg hadde i løpet av en uke var den etter oppkarbingen. Null kardio for mitt vedkommende, så det kan jeg ikke si noe om.
Men det funker, da.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Takk for svar
Å ja det funker...men kjipt med tanke på energien...
Ja, det er det jeg har hørt av noen som har gått på CKD ja...derfor litt rart at jeg ikke skal få den energien...
Men det går jo bra ellers..har bare slitt litt med å komme fort tilbake i ketose igjen...
Jeg har spise dag fra Fredag etter en sirkeltrening (rundt kl.1800) og til Lørdags kveld. Og dietten holder jeg fra Søndag - Fredag ettermiddag.
Denne uken så kom jeg i ketose i går (Onsdag)..er ikke det litt sent?
Eg var i storslag på CKD. Full av energi, treningen gjekk glimrende og det var lettere enn vanlig å stå opp om morgonen.
Eg gjekk ned 18kg på 6 uker, fekk mange nye perser og alt var generelt bra.
'Feo, Fuerte y Formal'
Det er ganske sykt...Hva var utgangsvekten din når du begynte på CKD'en?
Utgangsvekten min var 66.8kg og veier nå rundt 62kg.
Jeg har gått ned 4.8 kg på 2 uker og etter det har det stått ganske rolig.
Treningen har fungert kjempe bra, men energien har ikke kommet altså...hmmm
Lurer på hva jeg gjør feil....
Og når jeg prøvde stixene igår så var de på den nest øverste fargen på skalaen...altså i ketose så det holder.
MEN...jeg har null energi...leste på ketostixlappen og der sto det at ved ekstrem mye aktiv påkjenning på kroppen så kan det gi utslag...noen som vet?
- Eller som vi jenter går gjennom 1 gang hver mnd om det har en påvirkning...noen jenter her som vet?
Utgangsvekten var 125 og eg sluttet på 103. Hey, det er 22 kg. Herre Jemini eg er dårlig i matte.
Kva som skjedde etter på? Eg fekk meg dame som levde på lasagne, pizza og smågodt. Så det gjekk slik det måtte gå. Opp 20 kg på eit år og null trening, annet enn "kardio". Det blei forresten ikkje logget når eg tenker meg om.
'Feo, Fuerte y Formal'
Noen her som har opplevd kvalme på ckd'en?
Jeg har opplevd mye kvalme etter at jeg begynte på CKD'en og det er så sinnsykt kjipt...orker ikke å ha det sånn...
Sviske hjelper å "løsne opp" magen hvis du sliter med treg mage. Hvis du har "bløt mage"- eller på godt norsk har renneræv, kan du spise blåbær (blåbærsyltetøy, blåbærsaft) som binder opp magen igjen
=> Dette var ment som et svar på et innlegg skrevet av 'Gullguttn'![]()