+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Min diett forslag- funker den?

Kliss nytt medlem drama_tynn is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2010

Min diett forslag- funker den?

Jeg er 168 høy, veier 72 kg, kraftig beinbygning, og noe muskler. Men ønsker å bli tynn , og ganske raskt. Lurer på om denne dietten funker og om denne er bra?

Trim: 50 situps

Frokost: 1 nutrilettshake 111 kcal
    0,5 liter kaldt vann med sitron
    1 kopp kaffe
    3 karboblokker

Lunsj: 1 banan 90 kcal
    0,5 liter vann med sitron
    1 kopp kaffe
    3 karboblokker

Trim : 1 times powerwalking

Middag : 2 kokte egg ( uten salt ) 160 kcal
    3 karboblokker
    1 kopp grønn te

Kvelds: 1 eple 40 kcal
    1 kopp ingerfær-te med sitron

Trim : 50 situps.

Hva tror dere om dette?? Ønsker seriøse svar!

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    21
    400kcal er alt for lite. anbefaler at du begynner på iallefall det firedoble, om ikke høyere, for så å redusere om du ser vektnedgangen går saktere. Spe på med:

- mye mer protein (kjøtt, fisk, fugl, egg osv)
    - en del sunt fett (nøtter, omega-3 i form av kapsler eller flytende, fiskefett fra feks. laks osv)
    - komplekse karbohydrater (grovt brød, havregryn, etc).
    - grønnsaker

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    1000 kcal for lite sånn ca.. Du kommer til å fucke opp forbrenningen din noe noe jævlig.. miste like mye muskler som fett og ende opp litt lettere men like feit.. og med en gang du starter å pise mere igjen så legger du på deg igjen og ender opp tyngre en det du var

Ble medlem
    09-2010
    Takk!! Jeg er ganske aktiv med show, film og teater... og det er viktig å se bra ut i den bransjen.. men hva skjer hvis jeg går på får lite kalorier.... Funker thin400??

Har du et diett forslag??

Hvor mange kalorier bruker man på 1 times powerwalking?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    les denne tråden i første omgang

NybegynnertrÅden

ta også en titt på hall of fame, der ligger det en del gode tråder

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Virker på meg som du har et feil inntrykk av hvordan kroppen fungerer og et veldig feil syn på kaloriinntak. Hva som skjer om du spiser 400 kalorier? Vel du blir sliten, svak, syk og tilslutt dø. Kroppen er ikke laget for å overleve lenge på så lite næring. Kan jeg spørre hva som har fått deg til å tro at du må spise så lite for å gå ned i vekt?

Ble medlem
    09-2010
    Hmm... ja har kanskje litt dårlig peiling... *flau* Det var derfor jeg fikk denne siden også... for å se hvordan dere gjør det, trenings tips osv.... Takk for seriøse tips!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av drama_tynn Vis post
    Takk!! Jeg er ganske aktiv med show, film og teater... og det er viktig å se bra ut i den bransjen.. men hva skjer hvis jeg går på får lite kalorier.... Funker thin400??

Har du et diett forslag??

Hvor mange kalorier bruker man på 1 times powerwalking?
    Du blir ikke attraktiv i bransjen av den "dietten" der. Du kommer til å bli tynnfeit, småblek, gretten og sliten.

Lykke til med å lese om trening og kosthold - det trenger du.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    09-2010
    Tenker at man går ned raskt, kroppen min får så raskt store muskler, så kanskje jeg burde satse på noe annet, enn å være tynn.... men jobben er slik... desverre.
    Alle sier jeg ser bra ut, men føler ikke det slik... bruker str. 38 i kvinneklær, og 28 i tommer,
    men vil være tynn... orker ikke å bare få "rester" av roller osv...

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av drama_tynn Vis post
    Tenker at man går ned raskt, kroppen min får så raskt store muskler, så kanskje jeg burde satse på noe annet, enn å være tynn.... men jobben er slik... desverre.
    Alle sier jeg ser bra ut, men føler ikke det slik... bruker str. 38 i kvinneklær, og 28 i tommer,
    men vil være tynn... orker ikke å bare få "rester" av roller osv...
    Med en slik diett, og null styrketrening, vil mye av det du mister være muskelmasse. Og da blir det ikke seende så bra ut som det kunne gjort, og det blir vanskeligere å holde vekta du har jobbet for å oppnå.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jo MER mat du spiser, jo MER forbrenner kroppen. Men det betyr ikke at Hvis du konsumerer 10.000 kilokalorier PR. dag så forbrenner du MER enn det. Finn mellomtingen. å tren i tilegg.

For å oppsummere:

Spis mer mat, å tren så skal du se at resultatene KOMMER.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    om du ligger helt i ro i senga i ett døgn vil kroppen framdeles trenge energi for å klare å holde kroppen din i gang - blodsirkulasjon, organsystemer, hjertet, cellefunksjoner osv...! Mye energi kreves også for å fordøye maten du spiser. Du bør nok ligge på MINST 1500 kcal, og mer de dagene du er aktiv.

for 1500 kcal kan du faktisk spise mye, bare du velger smarte valg. Spis proteinrikt, velg de sunne karbo-kildene (fullkorns brød/ris/pasta, knekkebrød, havregryn o.l), magre melkeprodukter, og sunne fettsyrer. Ikke kutt ut all fett. Om du ikke spiser fett vil du heller ikke forbrenne fett like lett. Spis nok til at du ikke går rundt og er sulten - det vil gjøre faren større for å gå på en smell, samtidig som humøret synker.

Å leve på 400 kcal daglig er direkte skadelig for kroppen. Etter en tid vil den tære på alle reserver (hud, hår, negler, muskler, egne celler og organer!!!) for å gi deg energi. Så - spis mer, og la vektnedgangen komme gravdis. En legger ikke på seg over natten, og en kan heller ikke miste de ekstra kiloene over natta. Om du sulter dem av deg risikerer du å legge meget fort på deg igjen når du en eller annen gang begynner å spise mer enn en ert per dag.

Så... spis nok, spis "rent", og tren styrke!!
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    det er folk her inne med sort belte i rippa kropp, så du bør høre på rådene du får her.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Å bytte ut powerwalking og situps med ordentlig styrketrening + litt intervalltrening eller liknende vil sikkert heller ikke være så dumt.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Trim: 50 situps
    Om du tar 50 situps så trener du hofteleddsbøyerne , ikke maven bare så det er nevnt. Skal du trene mave effektivt så må du trene på en måte som gjør at du ikke klarer 50 situps. Visste du at guinessrekordholderen i situps ikke har synlig sixpack ?

Ser du spiser noe som heter karboblokker (hva er karboblokker, forklar)

Hadde jeg fått ansvaret for å gjøre en liten justering for å få fart på fettforbrenningen så hadde jeg nok gjort noe slikt basert på noe av det du gjør allerede:

Frokost: 1 nutrilettshake 111 kcal
    0,5 liter kaldt vann med sitron
    1 kopp kaffe
    Bytt dette med en proteinshake på 30gram + 1 spiseskje marin olje ala laks,sel eller omega3 fiskeolje.
    vann og kaffe er fint.
    Spander også gjerne en kalsiummagnesium eller god multivitamin her.

Lunsj: 1 banan 90 kcal
    1 kopp kaffe
    3 karboblokker
    Her er du på gang med karbohydrater og ingen proteinkilde, det er etter min mening feil, bytt denne bananen i en skive fedonbrød med 2 egg og du har et mye mer balansert måltid med fett og protein samt endel fiber, du holder sulten litt mer på avstand på den måten.

Trim : 1 times powerwalking
    Gode greier, kanskje du kunne vurdert å sette opp farten og kjøre litt intervaller med sprint inniellom powerwalken

Middag : 2 kokte egg ( uten salt ) 160 kcal
    3 karboblokker
    1 kopp grønn te
    Vi er nede på grensen til eksistensgrunnlag på denne dietten og om du skal holde deg til 3 måltider om dagen så ville jeg nok her justere opp dette måltidet litt så du holder kroppen positiv på aminosyretilførselen litt lenger (protein) , du vil ikke at kroppen skal gå på shoppingtur i musklene dine etter energi, det kommer det bare negative effekter ut av. musklene og dermed forbrenningen vil forsvinne og du blir ikke slank, du blir det man kaller tynnfeit. Det er ikke vakkert med tynn midje om maven har fett på midten med synlige hofteben på sidene.
    Du vil bare ha positive erfaringer av å her legge inn en mer ordentlig måltid. Spis mer. For eksempel en skikkelig salat med rikelig med egge og evnt kylling , oljedressing og nøtter og det begynner å ligne noe.

Hvem har den fineste kroppen av en maratonløper og en sprinter ?

Ivi
    Ivi er aktiv nå
    Medlem Ivi is a jewel in the rough Ivi is a jewel in the rough Ivi sin avatar
    Ble medlem
    01-2012
    Jeg ser ikke helt hvorfor du skal ta karboblokker når du nesten ikke spiser karbohydrater, eller spiser i det hele tatt. Enig med de andre her i at du må spise mer og begynne med styrketrening.
    You say banana, I say potato.

Kliss nytt medlem Morph is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2012

Forslag

Som sammtlige sier, dette blir litt vel i under kant av hva kroppen trenger av næring.

Skal du deffe\gå ned i vekt ville jeg gjort det på en skikkelig måte uten å gjøre ting for avansert...

Jeg ville sørget for at hormonproduksjonen i kroppen blir dominert av veksthormoner.

Dette gjøres "enkelt" ved å tømme kroppen for karbohydrater (tømme glykogenlageret) til forskjellige tider på døgnet.
    Som F.eks før trening og leggetid.
    Dette fordi kroppen vil nemlig reagere med å sprute ut veksthormoner ved en slik "tømming".

Et eksempen på dette (tilpasset din vekt) vil være følgende:

08.00 frokost: 2 hele egg + 1 eggehvite + (kaffe, te el.).
    08.15 trening.

09.30 Frokost nr 2: 2 weetabix\ 50 gram havregryn med lettmelk + 50 gram bær

12.00 Lunsj: 4 skiver grovt brød + 200 gram kylling filet eller 200 gram karbonadedeig + grønnsaker (så mye du orker).

14.00 Før trening: 200 gram kylling filet eller 200 gram karbonadedeig.

16.00 Trening

17.00 Etter trening: 1 banan, 4 - 6 skiver grovt brød med 200 gram kylling filet. evnt. 100 gram fullkorns pasta + 200 gram kylling.

19.00 Mellom måltid: 2 skiver grovbrød med 50 gram fet fisk (makrell i tomat eller sardiner i olje)

21.00 Kvelds: 2 hele egg, 1 - 2 spiseskeer peanøttsmør, 1 spise skje fiskeolje (tran e.l.), 200 gram kylling filet eller 125 gram laks.

Dette eksempelet er satt opp med tanke på høy veksthormon produksjon og stabile insulin nivåer (for økt testosteron produksjon).
    Videre pga. når kroppens glykogen lagre er tomme og kroppen utsettes for fysiske påkjenninger begynner vekst produksjonen.
    Etter trening vil kroppen trenge rask energi for å produsere det anabolet hormonet insulin og kunne bygge opp glykoselageret så du takler videre fysiske påkjenninger i løpet av dagen.

Grunnen til at du skal redusere inntaket karbohydrater er pga. det er når du sover kroppen produserer veksthormon og da vil du ikke at den prosessen skal forstyrres av høyeinsulinnivåer som vil medføre at kroppen i steden øker produksjonen av testosteron og undertrykker veksthormon produksjonen.

Beklager langt og kjedelig lesing men jeg kjeda meg litt i kveld.
    Håper det kan komme til nytte for deg =)

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    37
    Det er 2 år siden trådstarter sist var inne på forumet her, så det er tvilsomt at hun får det med seg
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.