Hei jeg er en gutt på 17 år som nettopp joina her :P er rundt 176cm høy og veier bare 59kg. Mange som har sagt jeg var altfor tynn så nå har jeg lyst å bli større. Har aldri tatt kosthold så veldig seriøst selv om jeg har prøvd å ikke drikke brus og spise drittmat i hverdagen. Har en sånn forbrenning at jeg kan så og si spise alt uten at jeg legger noe særlig på meg.
Vil gjerne ha noen diettips sånn at jeg kan gå opp i vekt og få større muskler. Vil gjerne få større muskler, og er så og si veldig nybegynner på det med kosthold, diett og trening.
Jeg har spilt fotball i en del år og trener der 2-3 ganger i uken. I tillegg så prøver jeg å løfte litt vekter og jogge litt som egentrening men er ikke noen store resultater som har vist seg enda.
Så derfor håper jeg noen kan hjelpe meg med en diett der jeg kan øke muskelstørrelse og sånn, har et mål om å få mer synlige magemuskler, og få trent vekk den krumme ryggen min. Og fortelle meg litt når jeg bør få i meg protein og karbohydrater og slikt
Mvh
Hanlille

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat