The Biorhythm Diet
Børge slår til igjen. Hva tror dere?![]()
The Biorhythm Diet
Børge slår til igjen. Hva tror dere?![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
LOL
Mad photoshop skills
Flott artikkel og sikkert et bra opplegg. Hvorfor han gidder å legge ut to så "dumme" bilder av seg selv kan jeg ikke svare på. Det siste bildet er noe av det bedre jeg har sett av han, men det "crop'a" første bildet ser jo bare "dumt" ut..
Bildet var ikke sånn når jeg sendte inn artikkelen, det var publiseringssystemet til Mike som gjorde et eller annet tull med det. Har gitt beskjed om det, men har tydeligvis ikke skjedd noe enda.
Men utover at det hersker stor misnøye med det ene bildet i artikkelen hadde det vært interessant å høre hva folk synes om selve innholdet i den.
Du trente etter RTS-prinsipper i denne perioden? Det funket bra?
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg har brukt RTS-prinsipper i forhold til auto-regulering i 2-3 år, Myo-reps er også auto-regulering i praksis.
Jeg trente imidlertid med høyere reps og lettere vekter i denne perioden pga skader.
Jo, men du har vel fått laget programmer fra Mike Tuscherer? Men ok. Du tror at det vil passe til tyngre vekter og lavere reps også?
Det var når jeg trente styrkeløft-programmet hans jeg ble skadet, først reiv jeg av halve latsfestet på markløft, deretter fremre del av supraspinatus på benkpress. Kroppen min er ikke glad i for tunge vekter og baseløft etter mange år med juling, men dietten vil fungere uansett hvordan du trener såfremt du tilpasser sammensetning og kalorier til deg selv.
Så RTS-trening kan jeg gå god for, det var bare ikke gunstig for meg.
AightOg du vil anbefale dette fremfor en H&F-diett med mer konstant sammensetning?
H&F er en enkel og lettforståelig diettmetode for folk flest. Den kan enkelt integreres med Biorytme Dietten ved å fokusere mer på fett+protein tidligere på dagen, og karb+protein etter trening og senere på dagen.
Bildet i artikkelen er nå korrigert, og Mike har lagt ut en post i forumet angående dette:
Reactive Training Systems Forum:iscussion Forum::The Biorhythm Diet
De fleste skjønte vel forhåpentligvis at jeg ikke bevisst gjorde en amatørmessig photoshop-hacking av bildet for å se tynnere ut på det første bildet.
edit: det kommer en norsk artikkel om Biorytme Dietten i neste Treningsforum magasinet, fins i bladhyllene i oktober.
Jeg spiser min variant av dette om dagen. Når jeg trener tidlig så inkluderer jeg en banan sammen med protein/fett-måltidet, vil dette være nok? Jeg trener etter anbefalning av Berkhan, altså en minimalistisk approach med få øvelser og mest bruk av tunge baseøvelser (2-3 sett).
Noen andre som følger denne dietten?
Jeg har spist etter prinsippene i et par måneder nå. Merker ikke stort annet enn at det er enkelt å holde kaloriene forholdsvis lave![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Får omtrent slakt på lyle sitt forum:
Welcome to Monkey Island
Jeg spiser også sånn om dagen, av praktiske grunner (ikke mye gøy med carbz i kantinen). Jeg blir trøtt av karbs, så hjelper på søvnen også![]()