Hei på dere,
Jeg har vært skadet en god stund nå (skulder som til stadighet popper ut, bindevev i underarmen er delvis røket, slik at ene benpipen sklir ut, delvis avrevet leddbånd i kneet, og menisker som antakelig vis må sys fast) som har gjort at jeg ikke kan trene *noe* (kan ikke engang gå en skikkelig tur mens det er glatt ute... :S ). Prøv å gjett hva dette har gjort med kroppen min!
Uansett - siden kroppen min liker å gå uten mat, og at en av grunnene til at jeg sliter med å kunne gå opp i vekt er at jeg glemmer å spise, så tenkte jeg å prøve IF. Burde jo være ideelt for en som meg!
Det jeg lurer på er helt enkelt:
1. Hvor mye bør jeg spise når jeg først spiser, og har det noe særlig å si hvor mange måltider?
2. Jeg tenkte å kjøre 20-21/4-3, og i spiseperioden ligge på lowcarb. Trenger jo uansett ikke å fylle så mye på glykogenlagreneNoen som har noen synspunkter på hva som er det optimale?
3. Jeg vil anta, utifra tidligere dietter, at basalforbrenningen min ligger på 2000+ kcal. Om jeg spiser rent i den firetimersperioden burde je kunne klare å få i meg i hvert fall 1200kcal. Er dette for lite?
4. Noen som vet om en effektiv metode for å kunne holde muskelmassen nogen lunde lik uten å trene noe særlig? Kan ikke engang holde en manual med høyrehånden, og kne+skulder gjør de fleste basisøvelser vanskelige.
Målet mitt, siden jeg ikke får trent mye ved siden av, er å gå ned ca 20kg, hvorav jeg regner med å måtte forvente ca 5kg muskelmasse. Noe annet er vel å håpe på for mye selv om hGH vil ligge høyere enn vanlig naturlig.
Takker på forhånd for konstruktive svar!

LinkBack URL
About LinkBacks

Noen som har noen synspunkter på hva som er det optimale?
Svar med sitat