Hvordan er klokken i topic? Noen som har den? Vet jeg leste en tråd om det her på forumet for litt siden, men klarer ikke finne den igjen.
Hva følger med av utstyr? Må man bruke no belte eller noe sånt?
Hvordan er klokken i topic? Noen som har den? Vet jeg leste en tråd om det her på forumet for litt siden, men klarer ikke finne den igjen.
Hva følger med av utstyr? Må man bruke no belte eller noe sånt?
HITFrank har den. Mener jeg har kommentert i loggen hans
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt
Man får mye for pengene, og pulsbelte følger med. Har hørt få tilbakemeldinger fra brukere. Bruker selv Garmin og er godt fornøyd med min.
You ran a marathon? That's cute …
tror det er sånn ja
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt
Et pulsbelte måler hjertefrekvens og ikke puls. Du får da en mer nøyaktig måling av hjerteslagene enn ved en ren pulstelling. Dette får du ikke av de pulsklokkene som måler bare ved håndleddet - om jeg har forstått dette riktig.
En annen fordel er jo at du ikke behøver å ha en pulsklokke mot huden for å måle pulsen/hjertefrekvensen. Du han ha pulsklokken utenpå en jakke eller på sykkelen osv lettere synlig.
Hmm, nå har det seg sånn at jeg fikk denne til bursdagen min.
Slet i flere dager før jeg fikk beltet til å snakke med klokka slik at hjertetegnet vises på klokka. Det fikk jeg til idag. Så var det å teste det ut. Den viste 58 i noen sekunder, så forsvant det.
WTF?
Skal det være så forbanna mye tull med en så dyr klokke?
Kan man ikke se puls eller hjertefrekvens (faen er forskjellen? ) uten å faktisk trene?
Det skal sies at jeg ikke har "tatt den for en spinn" enda pga jeg ikke har fått den til å funke når jeg sitter hjemme. Den burde da kunne vise noe selv om jeg ikke trener?
OG den burde jo kunne vise noe hele tiden?
Fuktet kontaktpunktene mellom pulsbeltet og huden?
You ran a marathon? That's cute …
Leste faktisk litt om det, men trodde ikke det var så nøye.
Prøvde å fukte den med vann idag med samme resultat. Den viser 58 i kanskje 1 sekund så viser den ikke mer.
Leste igjennom troubleshooting i manualen og nederst der sto det at WLAN kan ødelegge? Noen som har hatt erfaringer med dette? Skal ta den med på treninga til fredag og se der, kanskje det faktisk er det som er problemet for jeg har jo wlan hjemme. Og har bare brukt den hjemme.
Kast driten og kjøp deg en Polar klokke! Neida. Men det er vel ikke værre enn å ta den på å gå utenfor huset?
Har nå prøvd å ta den med ut. Fuktet kontakten og satt den på. Gikk så en tur i butikken, tok vel ca 30 min eller noe. Først viste den 64 tror jeg, så forsvant det. Det gjør det hele tiden, viser tall så brått visern - - -
Etter litt rusling viste den 24-27. Jeg kan ikke ha så lav puls.
På vei hjem viste den faktisk opp til 86 tror jeg det var.
Må være noe galt her? Eller er det sånn drittklokka funker?
Isåfall vurderer jeg angreretten, men det må skje snart...
Da er det sterke indikasjoner på at noe er galt. Ta den med til butikken den ble kjøpt eller ring nettbutikk å få de til å teste den.