Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Hva tingen når det gjelder sykkelbukser om dagen - anbefalinger.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42

Hva tingen når det gjelder sykkelbukser om dagen - anbefalinger.

Jeg har syklet lite de siste årene men har kjøpt ny sykkel og planlegger å ta en tur nå og da fremover. Men den gamle sykkelbuksen har blitt trang og er slitt så jeg må kjøpe ny. Denne sykkelbuksen er litt nyere enn skinn + spenol varianten til padding som var inn for 20 år siden, men jeg har ikke lenger oversikt over hva som er bra eller ikke.

Så, har noen anbefalinger til kort sykkelbukse. Tenker da særlig på løsning i forhold til "sittepute"/padding, stoff og annet interessant - mener blant annet å ha lest om at det nå finnes uttagbare/løse paddinger som en løsning. Kom gjerne også forslag til konkrete merker/modeller. Kvalitet er viktigere enn pris.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg har en fra Castelli nå og er fornøyd, selvfølgelig med "bukseseler", en bib, synes den er veldig bra. Og paddingen er også bra. Men klart, nå har jeg ikke så mye sammenligningsgrunnlag på forskjellige bukser.

Kjøp Castelli Garmin Cervelo Team sykkelshorts 11 nå på www.xxl.no

Denne er det jeg har. Du kan også lese om den mer på castellis egne hjemmesider. Ser den er på tilbud nå og, den ligger orginalt til iallefall 1200kr, om ikke det var opp i mot 1400kr.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Det viktigste er at den har logoen til en Tour-lag.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Haha. Var det tilfeldig at du skrev det samtidig som jeg postet link? Bra timing isåfall
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    haha
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Syklet fra en fra Cervelo Test Team i går. Ikke rart de måtte legge ned det laget

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Det viktigste er at den har en GASP logo.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Syklet fra en fra Cervelo Test Team i går. Ikke rart de måtte legge ned det laget
    Super LOL!!11
    Du skulle fått dette i karmafeltet, men det gikk ikke …

Det viktigste med sykkelbuksen, er at den ikke har logoen til et av disse profflagene. Da ser man bare ut som en av disse birkebeineraspirantene. Det er ikke kult!

Selv gikk jeg for Craft. Seriøse produkter, for seriøse utøvere. Slike som oss. Det er kult!
    Men jeg savner en bedre gummikant på buksebeina. Det er noe jeg setter pris på i tightsprodukter. Slik at de ikke sklir opp, slik som min nye Nike-tights.

Hva er egentlig poenget med seler på sykkelbukser?
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    GASP har ikke sykkelbukser ellers skulle jeg selvsakt hatt det. Vurderer en slik en Kjøp 2XU 2XU Kompresjon sykkel BIB kort 11 nå på www.xxl.no eller en av buksene fra Castelli.

tombody - seler (BIB) gjør at buksen sitter bedre, enkelt og greit. Men det ser jævlig teit ut uten overdel over.

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Hva er egentlig poenget med seler på sykkelbukser?
    Sitter du lenger enn 45min på sykkel er det obligatorisk spør du meg! Jeg har i dag et par busker fra Nalini og er veldig fornøyd med de, men de begynner å bli ganske slitne så må ha nye. Har også sett på 2XU, men har ikke helt bestemt meg. Skal sykle Geilo24 i sommer og da må jeg ha noen som sitter perfekt med god padding!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    You ran a marathon? That's cute …

Lignende tråder

1. MP3-spiller. anbefalinger/anti-anbefalinger??
    By jenta_a in forum Technobabbel
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 05-07-09, 14:12
  2. Kcal +/- alt som gjelder ?
    By Baliba in forum Kosthold
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 08-02-08, 22:28
  3. Video: steroider er tingen
    By Frode-Falch in forum OT
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 25-02-06, 12:24
  4. Svar: 6