Noen FPere som er med?
Skal jeg løpe med Norkost-skjorte?![]()
Noen FPere som er med?
Skal jeg løpe med Norkost-skjorte?![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Hvor langt er et maraton? Og hva koster det?
http://www.dingsekongen.no
42,195 km. 672 kr ca. Bli med! Hadde vært fett.
Jeg skal løpe halvmaraton. Målet er under 1 time og 35 minutter.
This is war, take no prisoners (D.Yates)
Shit. Lykke til!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Skal spurte hundre meter, sette en latspread og blokkere hele feltet mens jeg tar morgenkardio i gangfart til mål.
1 spørsmål:
Hvordan er tilbudet av næring/væske underveis på slike events? Deles det ut drikkebegre og godis, eller må man bære det med deg? Ser for meg at om jeg skal løpe over 4 mil så kommer jeg til å trenge en stans på Dolly Dimples på veien.
Kan du ikke prøve å få best tid og? Du har jo en innsatsvilje fra helvete!
Btw skal du høre på musikk under løpet?
RockyRock
Tror jeg dropper musikk. Kommer til å bli slitsomt etter 2 timer tenker jeg.
Har ikke sjans i helvete på best tid.
Knapt noen menn, og ingen kvinner, har løpt maraton på kortere tid enn sin egen kroppsvekt målt i pund i minutter. Veier man 210 pund så blir dette 3,5 time. Rekordtider ligger nede på ca. 2 timer.
Du kan få melde deg på Tønsberg maraton for bare 500kr. DU får en activate size shake midt i løpet og en Pit stop bar når du er ferdig.
Hehe, men nå er jeg allerede påmeldt Oslo Maraton...Får evt. teste neste år![]()
"Drikkestasjoner: ca hver 5. kilometer Det vil det serveres Powerade sportsdrikk, vann og bananer. For maraton serveres det i tillegg Coca Cola på de to siste drikkestasjonene."
For folk som ikke driver med dette til vanlig er utfordringen nok drikke/næring og å unngå kramper. Viktig å venne muskulaturen til gamping på hardt underlag(gradvis)
Man burde få Monster!
http://www.dingsekongen.no
Meg og lureper er TeamMcbain, vi hjelper til med vann og motivasjon!
RockyRock
Skal love deg at de drikkestasjonene skal brukes hardt. Væskeinntaket og mineralbalanse er ekstremt kritisk for ytelsen.
Husker spesielt en episode fra førstegangstjeneste, hvor vi gikk en 13 timers marsj i 5-10 cm snø med 35-50 kg oppakning, alt avhengig av din rolle. Jeg hadde utstyrt meg rikelig med karbokilder og gikk som en maskin hele veien med stadig mer av de andres utstyr, mens flere falt om og knapt klarte å reise seg. KARBO FTW!
Lurer på om en maraton tilsvarer en dag med DNP i fettforbrenning
RockyRock
vær forsiktig med bananene - noen mager takler det fint, men selv gir banan meg problemer på løpetur i form av ubehag, sting o.l.. så prøv deg fram underveis å se hva du takler. Banan går bedre under sykkeltrening, men heller ikke det beste der! Magen blir mer "sårbar" under løping enn sykling - har hvertfall jeg erfart![]()
Hva er det egentlig man betaler for? 700kr for hva? Asfaltslitasjegebyr til kommunen?
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Hehe, betale masse penger for å miste muskler.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
denne må du ha!
Kjøp RINGER RINGER DRINK+ Konsentrat beregnet til bruk ve nå på www.xxl.no
saltvann til 100kr litern![]()
Vet du hvordan magen funker på sånne distanser?
Utrolig spenstig av deg, spreking![]()
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
Han er av facebook, han er blitt totalt hippie, bare løper og løper og vil aldri bli kroppsbygger igjen...merkelig da han har vunnet NM 2 ganger i junior.
RockyRock
WTF. Jobber han ikke som PT lenger?