HAdde vært spennende om folka la ut hva de hørte på når de legger ut på en løpetur eller annen trening.
så bare skriv i vei
Selv går det mye i rocky soundtrack, men håper dere har noe bra![]()
HAdde vært spennende om folka la ut hva de hørte på når de legger ut på en løpetur eller annen trening.
så bare skriv i vei
Selv går det mye i rocky soundtrack, men håper dere har noe bra![]()
Skal jeg ta en hard løpetur med trøkk, trenger jeg musikk med trøkk (gjelder for så vidt for vekttrening også, men da trener jeg som regel uten musikk). Gammel metallica, Pantera, Hatebreed, Death, Cannibal Corpse, Decapitated, Despised Icon, Control Denied, Dying Fetus, Nile osv. Går stort sett i Trash/death metal. Er det litt roligere trening, kan jeg godt høre på Dream Theater eller rolige Metallica-sanger+ litt fengende, glad-Black metal (f eks Windir)
Hører mye på Jokke og Valentinerene.Og litt forskjellig rock som blink183,green day og system of the down.
Musikk fra actionfilmer funker bra for meg. Går mye i Hans Zimmer. Jerry Bruckheimer sine filmer.
the prodigy![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
varierer mye. på lange sykkelturer veksler jeg mellom å ikke ha noe musikk (i terrenget, må ha fokus!) og musikk som gir energi innimellom.
noe av det som alltid blir spilt:
acdc - deet meste
aerosmith- walk this way, dude looks like a lady
david bowie - under pressure, jean jeanie
disturbed - down with the sickness, stupify (anbefaler alle som liker hard-rock å høre denne!)
garbage
linkin park
megadeth - symphony of destruction
rage against the machine - take the power back, killing in the name of
kaizers - 9 mm, enden av november, knekke deg t sist osv
skambankt - dynasti
ellers mye bra av: white stripes, thin lizzy, system of a down, puddle of mudd, pearl jam, offspring, blondie, the clash