Noen som har noen gode forslag til pulsklokke med GPS? Har sett litt på både 405 og 305 til Garmin. Noen erfaringer?
Noen som har noen gode forslag til pulsklokke med GPS? Har sett litt på både 405 og 305 til Garmin. Noen erfaringer?
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt
Har 305 og er svært godt fornøyd. Kjenner også til mange andre kondisjonister med 305, som er fornøyde. Størrelsen venner man seg til. Med dagens priser er den et særdeles godt kjøp. 310 er ny versjon av 305, som også er en imponerende sak. Litt bedre enn 305 på alt, men en del dyrere.
405 fikk en litt blandet mottagelse, da berøringsskjermen ikke fungerte i regnvær. Men dette kan være rettet på nå.
Andre produsenter har ekstern GPS-mottaker. Det har aldri fristet meg.
Jeg har Polar FT80 med GPS. Vil si det er en anne type klokke enn Garmin sine. Garmin tilbyr mye bedre software for analyse av data. Om du skal ha Polar må du nesten velge RS800CX, og da snakker fort om 5000 kroner med GPS. Software på denne klokken er bedre enn andre Polarmodeller.
FT80 på sin side kan brukes som en pen dressklokke, noe Garmin sine ikke kan.
I'm blue baby
//Kaliber Gym
Tom: Veit det med mac, er en av grunnene til at jeg kjøpte Forerunner 50![]()
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt
Har en Forerunner 405 og er fornøyd med den, men har faktisk opplevd noen mindre problemer med berøringsskjermen når jeg har gått på ski i sludd - dog visste jeg ikke at dette var et kjent problem.. Uansett foretrekker jeg dette fremfor ekstern GPS-sender på armen (Polar-alternativet).
Utseendemessig er Garmin Forerunner 405 veldig nøytral og kan sånn sett brukes til det meste, men personlig har jeg aldri skjønt meg på folk som fyker rundt med pulsklokke i dress..
Viktig å være i farten SnørrlendingenFra spøk til revolver, bruker ikke pulsklokke i dress, men det jeg mente var at den har et nøytralt utseende som også kan brukes til hverdags. 405 har ikke godt nok batteri for den bruken etter det jeg forstod, så endte opp med FT80.
305 er nok det beste valget for seriøs kondisjonstrening
I'm blue baby
//Kaliber Gym
Har 305. Kjempefornøyd.
I og med at det er nesten ett år siden tråden ble starten, er det vel ikke helt usannsynlig at du har kjøpt pulsklokke med GPS nå. Hvis ikke anbefaler jeg Garmin 310XT, evt. selger jeg gjerne min 405, så jeg kan kjøpe meg 310XT selv![]()
<3 305 <3![]()
You ran a marathon? That's cute …