Er det noen som vet hvor man finner der det står at det er lovlig å inneha + eget forbruk ?
Er det noen som vet hvor man finner der det står at det er lovlig å inneha + eget forbruk ?
den paragrafen lyder slik
§ 162b. Den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel, straffes for dopingforbrytelse med bøter eller med fengsel inntil 2 år.
Grov dopingforbrytelse straffes med fengsel inntil 6 år. Ved avgjørelsen av om overtredelsen er grov, skal det særlig legges vekt på hva slags stoff det gjelder, kvantumet og overtredelsens karakter.
Uaktsom dopingforbrytelse straffes med bøter eller med fengsel inntil 2 år.
Medvirkning til dopingforbrytelse, eller til bruk av dopingmiddel som nevnt i første ledd, straffes som bestemt ellers i denne paragrafen.
http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-018.html
men står jo ikke akkurat der at det er lov å bruke og oppbevare.. regner med du vil ha loven og ikke enartikkel fra vg
hm, skal titte litt rundt
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg kjenner paragraf 162B , det er bare forskjellen mellom den og det som praktiseres eller evnt står andre steder.
Altså at oppbevaring og bruk er lovlig.
Trenger det bare til en tråd i et annet forum
ja skjønner, men det var fanken ikke lett og oppdrive.. pussig
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Er ingen lov som sier at det er lovlig å oppbevare inntil en viss mengde. Men høyesterett har i en dom kommet frem til at 4000 mg er grensen. Dette vil derfor være veiledende praksis.
http://www.domstol.no/DAtemplates/Ar...epslanguage=NO
ah, jeg heller fant ikke frem til dette, kun at mindre mengder blir tollerert. så oppbevaring er egentlig ikke lov, jævli til byråkrati
-Phil Baroni
lov å oppbevare 4000mg ja, får be selgerene om å begynne å merke glassene med 1mg da =) samme med tabsa
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Det vil si at man kan bli dømt for å ha to glass testo da![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
oooops
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
hehe, la meg si at jeg vet av erfaring etter politiet besøkte nattbordskuffen til en bekjent hvor det lå 10-15 glass, og de lot det bare ligge.. spurte bare om han trena mye
men med slike retningslinjer opplever man sikker vilt forskjellig praksis
-Phil Baroni