http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=594787
Gutten forklarte i Fredrikstad tingrett at han var aggressiv fordi han brukte anabole steroider. Han har nå sluttet med steroidene og får hjelp til å takle aggresjonen.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=594787
Gutten forklarte i Fredrikstad tingrett at han var aggressiv fordi han brukte anabole steroider. Han har nå sluttet med steroidene og får hjelp til å takle aggresjonen.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
.............................
lurer på hvor mye mindre straffen blir da retten skulle ta hensyn til dette
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hvilken journalist var det man skulle kontakte i VG angående "dopingproblemet"-serien?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
geirk@vg.no
var han som skrev de forigge artiklene ihvertfall
har du en case? hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Doper!!!!1
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
såvidt jeg kan se så har ikke gremlings tatovering. med andre ord; han er ingen boler![]()
Har du sett noen tester eller vitenskapelig bevis på at man blir mer aggresiv av det?
Ifølge dokumentaren "Bigger, stronger, faster" så var det vell en liten prosentandel som kunne oppleve en liten oppgang i aggresivitet, men overhode ikke noe roidrage eller noe som gjør at man ikke klarer å kontrollere seg.
Du veit at all thc som blir fordøyd lagres direkte i fettvevet og har en halveringstid på ca 10år. Dette negergresset fucker fortsatt med med huet ditt!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Greit poeng adda, men vi snakker om fettvevet som skiller amygdalus polpysus og hjernebarken...
Svar fra VG-journalisten.
Hei xxx, takk for din mail. Jeg er fullstendig klar over at norske forskere ikke har bevist at bruk av anabole steroider fører til bruk av vold. Vi har presentert en artikkel som omfatter dette temaet. Saken er basert på en omfangsundersøkelse laget av Politihøgskolen. Undersøkelsen viser at brukere av anabole steroider er mer voldelige enn andre ungdommer. Men, for å påpeke det, undersøkelsen sier ikke at anabole steroider er arsaken til at disse ungdommene tyr til vold, får flere bøter og kommer oftere i trøbbel. Det kan like gjerne være en aggressivitet de har i seg før de begynner å dope seg. En mulig forklaring kan kanskje også være at dopingbruk er mer utbredt i "tøffe" miljøer.
Jeg legger ved artikkelen jeg henviser til:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=573705
.......................................R.I.P..........................................
Er det virkelig noen som betviler at bruken av AAS kan føre til mer aggressiv adferd og da kan en lettere ty til vold?
Jeg også. Mye av grunnen er nok at det ofte er "problembarna" som er aggresive osv som har lettere for å begynne å dope seg, da først og fremst for å være kule, og kunne denge folk på byen, og ikke for å oppnå en styrke eller størrelse med tanke på konkurranse eller lignende.
Bivirkningene til roids kan jo gjøre en litt småsinna, vel?![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Lunta som blir kortere => Like sint mye raskere.
Litt selvkontroll er kjekt.
No creative person ever felt their day job.
Har sett mangen som bruker ting og syntes det er tøft å leke ekstra sint når en er på. Men dette er jo ofte folk som er i feil miljø i utgangspunktet. Så det har vel litt placebo effekt med aggresjon siden man blir mata med propaganda om aggresjon fra media i den sammenhengen.
Ellers har jeg erfart at steroider kan forsterke den personen en er i utgangspunktet... er du en sinnatagg så kan du bli en større sinnatagg med enda kortere lunte og omvendt!
Hvordan steroider påvirker folk er jo sykt individuelt, enkelte har god selvkontroll og klarer å styre seg bra, mens andre sliter psykisk og har det ikke bra.
Dette er hvordan jeg føler ting fungerer basert på folk jeg har sett på trening og kjenner, pluss egne erfaringer.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Det er vel kanskje ingen direkte forbindelse mellom AAS og vold.
Men vi kan lage en slags forlenget forbindelse:
AAS -> Muskler -> Selvtillit -> Tøffe seg -> Vold
Ikke at dette er noe automatisk som gjelder for alle, men det er jo en del som liker å vise verden de nye musklene sine, og samtidig skaffe seg litt streetcred.
Det kan ingen nekte for.
A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.
haha, joda.
Den er ikke dum den heller!
Men først vil jeg poengtere at vi kan dele bolere i to kategorier:
Seriøse og useriøse.
De fleste på dette forumet er seriøse både med tanke på trening og kosthold, og de aaller fleste drar ikke på byen i singlet for å bevise noe.
De useriøse er som du sier, de som vil bli stor og sterk og banke verden.
Og det er de som gir aas det dårlige ryktet sitt.
A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.
Ikke kom å si at det finnes 'seriøse' bolere!![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
-Phil Baroni