før denne klovnen kom i media i forhold til ABB
- Flte meg som en supermann - nyheter - Dagbladet.no
før denne klovnen kom i media i forhold til ABB
- Flte meg som en supermann - nyheter - Dagbladet.no
Fuck yea!
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Blir skremt av å lese sånt. Man kan nå langt uten steroider. Skjønner ikke at folk tør å utsette seg for noe sånt.
Jeg kjenner opptil flere som har gjennomført massakrer etter bruk av steroider![]()
http://www.dingsekongen.no
Det ryktes at Hitler brukte trenbolone.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Poenget var vel at denne Wadsworth ikke akkurat er viden kjent som den skarpeste kniven i skuffen, og heller ikke kommer med de mest objektive, rasjonelle og velfunderte argumentene.
Vet hvem han er fra oppveksten (storebroren til en jeg gikk på skole med) og han og brødrene er vel så bro-science som det kan få blitt.
Ikke det at jeg på noen måter hevder noe positivt om steroider, jeg bare rakker ned på Wadsworth![]()
På generell grunnlag så er ofte de som tyr til steroider. Man føler seg som kongen og blir opphøyd av kompiser. Nei, det er en farlig ond sirkel. Livet har mye hyggeligere å by på..
Som å trene og spise reint.![]()
En person som prater negativt om steroider???!! fysj!
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
du er omtrent like forutsigbar som høstregnet frode
jeg har vært på foredrag med ståle, og det hele var en rimelig flau seanse.
så også i papirutgaven av dagbladet i dag så var det 1 helside om livsfarlig cocktail som drapsmenn ruser seg på. efedrin og testo
så hadde dem gjort grundig journalistikk og funnet 5 drap der gjerningsmannen hadde brukt BOL. og det var fra hele verden![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Nå er ikke jeg noen ekspert på AAS, men hvorfor bruker man ECA og AAS om hverandre?
Brukes ikke de to til forskjellige ting?
AAS til bulk og ECA til deff?
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
.......................................R.I.P..........................................
Tro om det da vil gjøre en bedre egnet til rypejakt... ?
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
ECA gir en god del energi og motivasjon på trening, noe mange finner fordelaktig![]()
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Med partyskålen på forrige FP-fest i tankene så er det veldig rart at Bergen ikke endte opp i en big scale Utøya.
xD
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Jeg syns heller de bør se hvor mange drapsmenn som drikker kaffe eller en halvliter pils på fredagene... Vi vet jo godt alle sammen at alt i samfunnet bare er propaganda og hjernevasking. Det er ingen som bryr seg om sannhet når samfunnet skal styres.