Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 64

Tråd: Dop florerer på treningssentrene

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Dop florerer på treningssentrene

Vi ser ofte unge gutter som plutselig får store nakkemuskler. Og de vokser litt for fort over brystkassen. Da gjelder det å være fort frempå og fortelle om bivirkningene, sier Per Trygve Refsnes som instruktør og treningsveileder.

Hentet fra NRK

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Likte denne kommentaren

Skrevet av Max 27.10.2009 13:23
    Sier det noe om den typen mennesker som doper seg når 30 prosent av de som testes, lar seg frivillig teste selv om de har tatt doping?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    janteloven!!!!!!!!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    fuckings Jante loven....!111

be Your-Self and Fuck the rest !

do'nt care What any-one think !!
    http://www.dingsekongen.no

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    be Your-Self and Fuck the TEST !
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Dæven, den diskusjonen inneholdt mye kos xD
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Ble medlem
    04-2006
    om en vil bruke steroider når en trener er ett valg hvær enkelt må ta, og fleste som tar det vet hva det fører med seg av bivirkninger! å dømme folk som boler blir det samme som å dømme folk som trimmer biler!
    lolcopter
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Skrevet av Anders 27.10.2009 12:01
    Det største problemet er nok at de som doper seg ikke trener utholdenhet i noen stor grad slik at deres hjerte (som derav er for lite) får en altfor stor jobb med å pumpe blod ut til musklene.
    Faen, eg må vist begynne å løpe!
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Hva som får disse surrehuene til og ta den driten forstår jeg ikke, man blir ikke sterkere, musklene blir bare mer fyldige... Hva som er "KULT" ved og gå op 30kg i muskler (host host FETT) og få seg en kuk på 3cm har jeg ikke peiling på..
    nå skjønner jeg hvorfor ikke styrkeløftere bruker bol hvertfall. blir ikke engang sterkere av det!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    De får jo falske luftmuskler, duuh
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Om dop florerer på treningssentrene hvorfor i hælvete kan ikke noen tilby meg noe? Må trene på feil sted.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg ble forespeilet av min mor at noen kom til å plassere en sprøyte i armen min det øyeblikket jeg undertegnet medlemsskapskontrakt på treningssenteret. Men det er vel som de som til stadighet får billig proteinpulver med anabole steroider oppi
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Om dop florerer på treningssentrene hvorfor i hælvete kan ikke noen tilby meg noe? Må trene på feil sted.
    Det finnes vel flere senter som tilbyr varm GRATIS DOP
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Har ikke tall på hvor mange ganger, særlig velvitende medstudenter, har fortalt meg at de bolene jeg driver og drikker på bare legger seg direkte rundt magen og ræven... Jasså?!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Så bol gjør at du fyller opp musklene med fett. Dette fettet må komme fra tissen siden den blir mindre.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Har ikke tall på hvor mange ganger, særlig velvitende medstudenter, har fortalt meg at de bolene jeg driver og drikker på bare legger seg direkte rundt magen og ræven... Jasså?!
    Er ikke clen fettforbrennende?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    nå skjønner jeg hvorfor ikke styrkeløftere bruker bol hvertfall. blir ikke engang sterkere av det!
    Dette minner meg om en gang jeg traff på en lokal fylleslosskjempe(167cm-isj, og breiere over rævva enn over skuldrene) som mente han banket en profilert torpedo(tidligere kroppsbygger) som vanket på samme sted. Han brukte samme argument, om at bolere bare vare store, og ikke sterke.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Er ikke clen fettforbrennende?
    ble visst litt vanskelig for deg å forstå hva jeg mente...jeg drikker dessverre ikke clen daglig! Mente proteinpulver,sorry!

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hvorfor er det aldri noen som løfter noe "tungt" på illustrasjonsfoto? duden har 50 cm armer og jokker på en 12,5KG manual...
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hvorfor er det aldri noen som løfter noe "tungt" på illustrasjonsfoto? duden har 50 cm armer og jokker på en 12,5KG manual...
    Fordi pump = muskelvekst i kroppsbyggermiljøet

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Antidoping Norge gjennomfører rålig dopingkontroller ved Norske treningssentre. I 2008 teste én av fem positivt på dopingbruk. I løpet av tredje kvartal av 2009 har én av tre testet positivt.
    Og dette blir til overskriften:

En av tre mosjonister doper seg.

Det er vel langt i fra tilfeldig hvem som blir testet? Det er vel i tilfelle det er snakk om mistanke?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    tviler på at 30% av deltakerne på dansetimene til elixia doper seg...

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Fordi pump = muskelvekst i kroppsbyggermiljøet
    ja, det så jo ikke ut som det har fungert i det hele tatt
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hvorfor er de så bekymret for de samme menneskene de roper tulleting etter? De vil så gjerne verne om helsen til de samme menneskene som de roper etter på gaten og skal sloss med i fylla. For et paradox.
    RockyRock

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er gammeldags kjærlighet Rock. Guttungen skal oppdras med en knyttneve i trynet.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    de roper etter på gaten og skal sloss med i fylla. For et paradox.
    Hvem roper etter andre mennesker på gata og hvem er det de roper til , er det de med litt mer muskler enn andre ?

Ble medlem
    10-2002
    NK det er mange mennesker som roper til hverandre, enten det er helg eller hverdags roping, inne eller ute roping eller kanskje i noe så makabert som krig og konflikt.
    Familier kan rope, barn er kjent for å rope ekstra mye når de er i trassalder og far kan likeså være kjent for litt ekstra rop når han når flaskealder og sender datteren avsted i forakt der hun rømmer til universitetene i dette fagreland og roper i gledesrus over muslimske kulturer og arabermenn i det som egentlig er protestrop mot hennes norske fars flaskeroping.
    Men når sant skal sies så vet jeg ikke hvem roper etter hvem, men jeg tror nok du er litt kjent med at det forekommer til muskelroping fra tid til annen som ikke alltid er like velment som nei til drops roping.
    RockyRock

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Roping er konge!! Også høylytt synging på åpen gate. Evt dyrelyder.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg vet at folk roper til hverandre i verden og i alle aldre men jeg fanget ikke opp hvem du mente i denne posten , antar at du mener vanlige mennesker roper mer til andre mennesker med uvanlig mye muskler enn de med vanlig mengde muskelmasse ?

Ble medlem
    04-2006
    Jeg tror det er hold i den teorien.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg tror det er hold i den teorien.
    hvilken teori? kan ikke du oversette det rock skriver skjønner det ikke, jeg er for trang i nøtta
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    kan ikke alle bare bruke innestemme?

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hvilken teori? kan ikke du oversette det rock skriver skjønner det ikke, jeg er for trang i nøtta
    Jo tynnere du er, jo mer roper du. Tror jeg han mente

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jo tynnere du er, jo mer roper du. Tror jeg han mente
    ja og da roper du på de som ikke er tynne? da forsto jeg det rett

jeg er tydeligvis ingen av delene for jeg blir ikke ropt på eller ei roper jeg på andre... så hva er det folk roper?

Ble medlem
    04-2006
    Jepp

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Nå ferdes jeg lite til fots i bybildet og jeg bor i en idyllisk småby så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har opplevd slikt , vi har jo nesten ikke engang tiggere her.
    Jeg ser liksom ikke for meg hva folk skulle rope , heeey du på andre siden av gata , ja du , du har mye muskler eyyeeeeaaa.
    Er det slik det er og de som roper på fremmede mennesker pågrunn av at de ikke er som dem selv. Stakkars mennesker

Ble medlem
    10-2002
    Her ble det mye roping om lite, akkurat som det vi diskuterte innebærer roping om mye.

Det gjelder vel heller kommentarer, spesielt på sommerstid. Jostein Ødegården uttalte til aftenposten som skrev om hans virke som personlig trener at han ikke ble ropt etter på gaten i USA men at det var endel av hans hverdag i Norge.
    RockyRock

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Her ble det mye roping om lite, akkurat som det vi diskuterte innebærer roping om mye.

Det gjelder vel heller kommentarer, spesielt på sommerstid. Jostein Ødegården uttalte til aftenposten som skrev om hans virke som personlig trener at han ikke ble ropt etter på gaten i USA men at det var endel av hans hverdag i Norge.
    nå er det vell få som er som jostein i størrelse da, men hva er det folk roper/kommenterer da?

at folk ser, visker osv det har jeg selv opplevd men det er vell bare noe man må tåle når man velger en så sær sport... betyr jo på ingen måte at jeg er en ond person osv som du ofte vil ha det til at alle byggere er.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Nå ferdes jeg lite til fots i bybildet og jeg bor i en idyllisk småby så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har opplevd slikt , vi har jo nesten ikke engang tiggere her.
    Jeg ser liksom ikke for meg hva folk skulle rope , heeey du på andre siden av gata , ja du , du har mye muskler eyyeeeeaaa.
    Er det slik det er og de som roper på fremmede mennesker pågrunn av at de ikke er som dem selv. Stakkars mennesker
    Sist helg på jobb ramlet det innom en jente som bodde vegg i vegg med meg 1996-1999. Har ikke sett henne siden. Hun så ut som en snekkerbod med nagler, skruer og spacere både her og der. En sånn derre gother eller nemimenneske som de har i byen. Hun ble stående litt og stotre og jamre over hvor brutal jeg så ut i overkroppen. Hun virket oppriktig brydd og engstelig, for hun har vel lest i avisen at folk med store brystmuskler spiser babyer o.l. Hvertfall - hun hadde med seg en kompis/kjæreste som var av samme sorten, og han løp inn i butikken som om han skulle rekke bussen. Veivet armene over hodet og vrælte. "Isje snakk med han driten der, han har pupper jo!" og "har du stor kuk eller.. stor kanskje (gestikulerte med fingrene)". Etterpå rullet en smultbolle av en venninne inn iført heksekostyme og prøvde å slepe x-naboen min ut fordi "..han der bør vi ikke snakke med..".
    Det komiske er at jeg hverken er gigantisk eller rippet heller. Det holder at en kjæreste føler seg forsmådd eller underlegen, eller at en fyllikk er bitter over at han ikke får damer og klandrer folk som ikke er som ham . Det er hverdagen på jobb hvertfall. Skjer ofte.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Sist helg på jobb ramlet det innom en jente som bodde vegg i vegg med meg 1996-1999. Har ikke sett henne siden. Hun så ut som en snekkerbod med nagler, skruer og spacere både her og der. En sånn derre gother eller nemimenneske som de har i byen. Hun ble stående litt og stotre og jamre over hvor brutal jeg så ut i overkroppen. Hun virket oppriktig brydd og engstelig, for hun har vel lest i avisen at folk med store brystmuskler spiser babyer o.l. Hvertfall - hun hadde med seg en kompis/kjæreste som var av samme sorten, og han løp inn i butikken som om han skulle rekke bussen. Veivet armene over hodet og vrælte. "Isje snakk med han driten der, han har pupper jo!" og "har du stor kuk eller.. stor kanskje (gestikulerte med fingrene)". Etterpå rullet en smultbolle av en venninne inn iført heksekostyme og prøvde å slepe x-naboen min ut fordi "..han der bør vi ikke snakke med..".
    Det komiske er at jeg hverken er gigantisk eller rippet heller. Det holder at en kjæreste føler seg forsmådd eller underlegen, eller at en fyllikk er bitter over at han ikke får damer og klandrer folk som ikke er som ham . Det er hverdagen på jobb hvertfall. Skjer ofte.
    da regner jeg med du mener dørvakt jobben! det gjelder ikke hehe... for da er det jo et kjent scenario uansett hvordan man ser ut hehe

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    da regner jeg med du mener dørvakt jobben! det gjelder ikke hehe... for da er det jo et kjent scenario uansett hvordan man ser ut hehe
    Hehe.. Det varmet hjertet godt engang jeg ble tiltalt med, "ikke bland deg inn a mister biceps!"

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Hva synes det gode folk på fitnessprat om å legalisere Anabole steroider for folk over 20år?

Fordeler og ulemper?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja Vis post
    Hva synes det gode folk på fitnessprat om å legalisere Anabole steroider for folk over 20år?

Fordeler og ulemper?
    det er jo lovlig...

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Fordeler vil være at folk kanskje får et annet syn på steroider, og de som vil bruke det kan gjøre det på en sikrere måte uten å måtte kjøpe det i smug på diverse smålugubre plasser(aner ikke hvor det kjøpes / skaffes). I tillegg vil det lettere kunne bli gjort i samarbeid med lege som kan overvåke at bivirkningene ikke blir for store og irreversible.

Ulemper vil være at det blir mange luringer som løper rundt på byen med nye biceps og skal banke opp alle som tilfeldigvis går forbi dem. Bruken vil øke betydelig, og det vil gjøre at det er mange som ikke aner hva det gjør med kroppen som bruker det og kan få store komplikasjoner pga dette.

Sikkert flere som kan bidra med noe her
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    det er jo lovlig...
    Tror han mente kjøp og salg.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja Vis post

Fordeler og ulemper?
    Jeg tror snittvekten på den mannlige delen av befolkningen hadde økt
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Er vel ikke noe nytt at de fleste som kommer med kommentarer der, overhode ikke vet noe om steroider. "Liten tiss" "alt blir fett".. Hmm. Da lærte jeg virkelig noe nytt.
    Alltid like morro å lese de greiene der. Skal sette meg ned å kose meg litt med morro lestestoff nå.
    <3Fitnessfrøken<3

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

Side 1 av 2 12 SisteSiste