Side 1 av 4 1234 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 160

Tråd: Flere bruker anabole steroider.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27

Flere bruker anabole steroider.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154091

"Hovedgrunnen er kanskje at dette er ungdom som føler seg utrygge og usikre. Så skal de kompensere for det ved å lage en stor kropp, og på den måten demonstrere for verden at de er målrettet og i stand til å gjennomføre ting. sier professoren."

Eventuelt så bruker folk det som et hjelpemiddel, på linje med alt annet kostilskudd for å effektisere treningen?

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe. Selvfølgelig skal de ta den mobbeoffer-vrien.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Enig med både professorens utsagn og ditt Kim, Eventuelt så bruker folk det som et hjelpemiddel, på linje med alt annet kostilskudd for å effektisere treningen? Dette ville vært tanken min.

Snur kortene litt og sier at dette er hvorfor jeg, og sikkert mange andre her TRENER, altså ingenting med steroider å gjøre:"Hovedgrunnen er kanskje at dette er ungdom som føler seg utrygge og usikre. Så skal de kompensere for det ved å lage en stor kropp, og på den måten demonstrere for verden at de er målrettet og i stand til å gjennomføre ting. sier professoren."

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Ikke jeg ikke jeg... alltid sånne tullinger som må si det.. denne gangen ble det meg

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Flere enn meg som synes det blir litt tidlig å begynne med stereoider noen uker/måneder etter man har begynt å trene i det hele tatt?

Ble medlem
    09-2004
    Kan vel telle på en hånd hvor mange av medlemmene på denne siden som er "over the top" og klar for, eller rettere sagt har behov for steroider. Men, de har vel resept på både det og snabelpille.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Flere enn meg som synes det blir litt tidlig å begynne med stereoider noen uker/måneder etter man har begynt å trene i det hele tatt?
    Jepp.
    Husker da jeg og gutta startet. Da var det sånn at vi ville vente hvertfall et halvår før vi begynte å prøve kreatin.
    De som er på den alderen og begynner å trene nå er det mer sånn "skaff en russerkur da!" etter andre treningsøkta. Skremmende.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Kan vel telle på en hånd hvor mange av medlemmene på denne siden som er "over the top" og klar for/har behov for steroider. Men, de har vel resept på både det og snabelpille.
    Jeg er klar for steroider anyday! Problemet er at det er så jævla dyrt

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Føler med deg, feil forbanna bransje!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Ok, så du kan ikke bli større? Uansett hvordan kosthold du bruker?? Det er når man har nådd toppen og ikke klarer å bli større med vanlige midler, at en skal bruke anabole steroider har jeg hørt

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Ok, så du kan ikke bli større? Uansett hvordan kosthold du bruker?? Det er når man har nådd toppen og ikke klarer å bli større med vanlige midler, at en skal bruke anabole steroider har jeg hørt
    Hvordan vet man når man har nådd toppen? Og hvorfor bruke 10 år på å nå en form du kan nå på 1 år med hjelp?

Ble medlem
    09-2004
    Spennende å se hvor lenge det er til du enten gir opp den instillingen og slutter å trene, eller gir opp den instillingen og endrer instilling.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Jeg er må innrømme at jeg er noe enig med Alex her.

Man bør vel ha rimelig kontroll på både treningen og kostholdet før man setter noe i ræva.
    Nå til dags har ikke ungdommen tålmodighet, og vil bli sterk til helga. Så de valser inn på gymmet med merkelappen fremdeles hengende på gasp-buksa, og jukker på vektene som noen andre idioter. Og stor blir de. Sterk også.
    Såpass har jeg jo registrert.

De gutta ser jeg ikke på som særlig seriøse, og jeg kjenner jeg blir litt irritert over det. Litt på samme måte når man ser en 18 åring med 2 timer gammelt førerkort kjører som en rabiat tulling på metamfetamin i en sliten 318 gjennom gatene i 170

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hvordan vet man når man har nådd toppen? Og hvorfor bruke 10 år på å nå en form du kan nå på 1 år med hjelp?
    Hvis du trener 4-5 måneder og ikke merker noen resultater eller at du blir større, trenger du sannsynligvis anabole steroider hvis du har kjørt deg riktig kosthold (som du sannsynligvis ikke har) . Det som ofte skiller gode og dårlige bodybuildere.

Spennende å se hvor lenge det er til du enten gir opp den instillingen og slutter å trene, eller gir opp den instillingen og endrer instilling.
    Skal ha den innstillingen til jeg, som sagt, ikke merker noen resultater på 4-5 måneder. Og da skal jeg gå til treneren min og da skal han vurdere om jeg eventuelt trenger bol for å bli større. Hvis jeg har kjørt helt riktig kosthold og ikke blir større, kommer jeg nok sannsynligvis til å trenge bol. Men det er maaaange år til det vil skje (hvis det skjer).

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hahaha. Minner meg om 16-åringene med 30cm armer og CRAZY ATTITUDE/SIZE MATTERS outfit (med outfit mener jeg GASP fra topp til tå, bokstavelig talt)

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Jeg er må innrømme at jeg er noe enig med Alex her.

Man bør vel ha rimelig kontroll på både treningen og kostholdet før man setter noe i ræva.
    Nå til dags har ikke ungdommen tålmodighet, og vil bli sterk til helga. Så de valser inn på gymmet med merkelappen fremdeles hengende på gasp-buksa, og jukker på vektene som noen andre idioter. Og stor blir de. Sterk også.
    Såpass har jeg jo registrert.

De gutta ser jeg ikke på som særlig seriøse, og jeg kjenner jeg blir litt irritert over det. Litt på samme måte når man ser en 18 åring med 2 timer gammelt førerkort kjører som en rabiat tulling på metamfetamin i en sliten 318 gjennom gatene i 170
    AMEN

Ble medlem
    09-2004
    Selvfølgelig har alex92 rett i sitt første innlegg, det er dette vi alle er innlært til å mene. Men er det noen steroidebrukere uansett generasjon som noengang har ventet så lenge?

Medlem
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Hvis du trener 4-5 måneder og ikke merker noen resultater eller at du blir større, trenger du sannsynligvis anabole steroider hvis du har kjørt deg riktig kosthold (som du sannsynligvis ikke har) .
    Det er ikke mulig å ikke bli større hvis en spiser riktig og nok.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vi hadde jo Danny her på forumet. Kan vel kalle han den første prototypen av alex/anders. 15 år og hatet bolere, noe han likte å fortelle i ca hver tråd. Han var vel knapt 18 siste gangen jeg snakket med han på irc, og da planla han testokur

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Selvfølgelig har han rett, men er det noen steroidebrukere uansett generasjon som har ventet så lenge?
    Vel... De som vinner Mr.Olympia konkurranser har nok blitt kjørt på riktig kosthold og nådd toppen før de begynte med bol. F.eks Arnold Han ville aldri ha blitt så bra hvis han ikke hadde nådd toppen med alminnelig kosthold - for så å bruke bol som et ekstra gir. De som ikke vinner en dritt går rett på det ekstra giret eller begynner på bol for tidlig.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Turtle Vis post
    Det er ikke mulig å ikke bli større hvis en spiser riktig og nok.
    Jo, det er det!
    Vi hadde jo Danny her på forumet. Kan vel kalle han den første prototypen av alex/anders. 15 år og hatet bolere, noe han likte å fortelle i ca hver tråd. Han var vel knapt 18 siste gangen jeg snakket med han på irc, og da planla han testokur
    Vel, kan ikke si jeg hater bolere. Har jeg sagt det btw? Eneste jeg sier er når man er klar til å bruke bol. Kan hende jeg også trenger det når/hvis tiden er inne, så har overhodet ingenting imot bolere! Bare NÅR de tar det og OM de tar det på riktig tidspunkt.

Ble medlem
    09-2004
    Hvis du trener 4-5 måneder og ikke merker noen resultater eller at du blir større, trenger du sannsynligvis anabole steroider hvis du har kjørt deg riktig kosthold (som du sannsynligvis ikke har) . Det som ofte skiller gode og dårlige bodybuildere.

Skal ha den innstillingen til jeg, som sagt, ikke merker noen resultater på 4-5 måneder. Og da skal jeg gå til treneren min og da skal han vurdere om jeg eventuelt trenger bol for å bli større. Hvis jeg har kjørt helt riktig kosthold og ikke blir større, kommer jeg nok sannsynligvis til å trenge bol. Men det er maaaange år til det vil skje (hvis det skjer).
    Må flisespikre litt på vegne av det norske språk, og få sagt at du i nevnte tilfelle fortsatt har samme instilling.

Medlem
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Jo, det er det!
    Og hvordan mener du det er mulig? Ligger en i kcalorioverskudd over 4-5 måneder hver dag så går en opp i vekt.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Og hvordan mener du det er mulig? Ligger en i kcalorioverskudd over 4-5 måneder hver dag så går en opp i vekt.
    Ja, men det handler om bodybuilding og å bli så bra som mulig her. Ikke om å spise seg feit.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Må flisespikre litt på vegne av det norske språk, og få sagt at du i nevnte tilfelle fortsatt har samme instilling.
    Beklager, men skjønte ikke helt hva du mente der... hmm

Ble medlem
    09-2004
    Å som jeg simpelten elsker den belærende tonen fra yngstemann..

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Blir man veldig mye sterkere hvis man bruker gasp klær og lenke rundt halsen??

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere Vis post
    Blir man veldig mye sterkere hvis man bruker gasp klær og lenke rundt halsen??
    Meg du snakker til? I tilfelle synes jeg det har bra effekt, omtrent samme effekt som en boks ribose og BCAA fra proteinfabrikken.

Medlem
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Danny har i det minste blitt grisesterk..

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Var seriøst ikke frekt ment, jeg mente det jeg sa! =/ Forstod bare ikke det du sa der. Du har ikke sagt noe imot det jeg har sagt om bol til nå, så synes ikke du skal være spydig! Kan faktisk litt om dette her. Har lest om det og det er faktisk en stor del av det som skiller gode - og dårlige bodybuildere. Når de begynner med bol.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Danny har i det minste blitt grisesterk..
    Det tviler jeg ikke på. Har du noen konkrete updates? Er han aktiv på tf enda?

Medlem
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Han tok vel 190kg i smalbenk, og mente selv han var god for 200kg.. Dette er relativt nylig.. Det var på tf han kom med de updatesa for 1mnd siden ellerno.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jøss. Nick på tf på han nå da?

Medlem
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Jøss. Nick på tf på han nå da?
    DannyGunz.. Men ser ut som loggen hans er slettet :\

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Skal du ikke svare meg? ..

Ble medlem
    09-2004
    Skal du ikke svare meg? ..
    På hva da? Har du stilt meg et spørsmål?

Banned
    Ble medlem
    10-2006

Ja og bli steril. Og mental ødelagt. (snakker større doser)

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Ja og bli steril. Og mental ødelagt. (snakker større doser)
    Snedig at jeg vet om flere gamle "bolere" som fortsatt bruker og blir fedre da. De samme folka har også en minst like stabil psyke som mange reine folk

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    På hva da? Har du stilt meg et spørsmål?
    Indirekte, ja... Men blås i det! Ville bare fortsette denne diskusjonen, fordi det er veldig interessant. Men du har jo ingenting å komme med fordi du veit jeg har rett!

Ble medlem
    09-2004
    Er det rapportert mange tilfeller hvor personer har blitt "mentalt ødelagt" av kun steroider? Vet du hva som kan gjøre folk "mentalt ødelagt"? Å bruke 10år på noe naboen bruker 1år på...

Ble medlem
    09-2004
    Indirekte, ja... Men blås i det! Ville bare fortsette denne diskusjonen, fordi det er veldig interessant. Men du har jo ingenting å komme med fordi du veit jeg har rett!
    Hva har du rett i? Hva har vi vært uenige om?

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Vel folk kan velge fritt om de vil ta bol eller ikke.
    Men jeg skal være ganske misfornøyd med musklene på kroppen før jeg risikerer ballene.

Bol er dog sikkert et genialt verktøy. Så dere mener at det med bivirkninger er meget overdrevet?

Ble medlem
    09-2004
    Vel folk kan velge fritt om de vil ta bol eller ikke.
    Men jeg skal være ganske misfornøyd med musklene på kroppen før jeg risikerer ballene.

Bol er dog sikkert et genialt verktøy. Så dere mener at det med bivirkninger er meget overdrevet?
    Spør Alex92coffee

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Selvfølgelig har alex92 rett i sitt første innlegg, det er dette vi alle er innlært til å mene. Men er det noen steroidebrukere uansett generasjon som noengang har ventet så lenge?
    Tror det begynte her et sted. Så sa jeg masse greier om folk som har ventet så lenge, uten noe svar fra deg.

Der kom et svar jeg ikke skjønte noe av og du ikke forklarte til meg :S
    Er ikke sikker, men tror det du sa her var spydig og nedlatende :S
    Hva har du rett i? Hva har vi vært uenige om?
    Vel....

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Spør Alex92coffee
    Siden dere er voksne så spørr jeg dere. Gjerne dere med erfaring.

Ble medlem
    09-2004
    Det viktigste å tenke på er ikke verken hårtap eller sterilitet, men snarere at så og si alle steroider øker nivået av dårlig kolesterol og kan påfølgende føre til hjerte og karsykdommer. Det er mulig å pådra seg hjerteinfarkt og død, så ja det er farlig.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Siden dere er voksne så spørr jeg dere. Gjerne dere med erfaring.
    Treneren min har trent opp og gitt flere folk bol. Han vet nøyaktig hvor mye man skal ha i forhold til ditt og datt og hvor sprøyten skal stikkes og hvorfor det kan være farlig og hva som gjør at det blir farlig og hvordan man kan forhindre enkelte bivirkninger. Og masse mer. ALT! Han trente opp mange folk i Tønsberg da han bodde der. Blant annet en med navn "Remi" kom på 2.plass i Sandefjord Open og de var første gang han stilte. Han har fortalt meg veldig mye om det og jeg har bare fått med meg en brøkdel av alt han vet.
    Spør om det du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan..

Ble medlem
    09-2004
    Hvem betaler for denne treneren din?

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hvem betaler for denne treneren din?
    Vel, han er den beste vennen jeg har og han betaler for mesteparten av kosttilskuddene mine Og har BTW tillit til meg og satser på meg...
    Betaler ikke for å ha venner Men hvis du lurer, så begynte det med at mamma jobber på Sunkost og ble kollega med Daniel. Og jeg stakk alltid innom sunkost etter trening og fikk en proteinshake av mamma ;D Så ble jeg godt kjent med Daniel der

Superior newbie -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    Vel, han er den beste vennen jeg har og han betaler for mesteparten av kosttilskuddene mine Og har BTW tillit til meg og satser på meg...
    Betaler ikke for å ha venner Men hvis du lurer, så begynte det med at mamma jobber på Sunkost og ble kollega med Daniel. Og jeg stakk alltid innom sunkost etter trening og fikk en proteinshake av mamma ;D Så ble jeg godt kjent med Daniel der
    Den beste vennen du har er en personlig trener som jobbet samme plass som mora di ? ?

Side 1 av 4 1234 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.