virkemåter?
virkemåter?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
ingenting likt
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
når du bruker hgh så vokser hele kroppen.
når du bruker bol så vokser bare musklene og hjernen og tissen krymper..
vokser sjelettet også med HGH?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Ja, helt frem til epifyseskivene har lukket seg. De lukker seg vanligvis etter puberteten, for se om de fortsatt er åpne kan man ta røntgen av hånden.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
I praksis eller kjemi?
Praksis :
HGH koster ekstremt mye og er det som skiller de som er litt store fra de som er veldig store, f.eks skal du være med i en byggerkonkurranse for gøy så trengs det ikke men skal du hevde deg må du ha store mengder HGH og det koster så mye at det er umulig for noen som ikke har svært mye penger å hevde seg.
Kjemi :
Det er en peptid og katalysator for satelittceller i muskulaturen.
RockyRock
Største forskjellene med tanke på trening og bygging som er værdt å merke seg er jo at steroidene vil kun øke størrelsen på muskelcellene dine, mens hgh kan være med å bestemme hvor store cellene kan bli pluss at du kan få nye muskelceller på hgh.
kombinasjonen av begge er jo genial da du kan vokse veldig mye om du får nye muskelceller du kan blåse opp fort med steroider. Nye muskelceller er jo også "permanente" gains selv om de kan variere i størrelsen.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
HCG: Human Growth Hormone?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
HCG er noe annet igjen. Human Chorionic Gonadotropin.
Human Chorionic Gonadotropin != Human Growth Hormone
Edit: Argh MrMuscle
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Veksthormon
Veksthormon produseres i egne celler (somatotrapoer) i hypofyseforlappen.
Veksthormonsekresjonen varierer gjennom døgnet og er størst under søvn.
Hypotalamus regulerer veksthormonsekresjon på grunnlag av signaler blant annet fra sentralnervesystemet. Det er en rekke fysiologiske situasjoner som resulterer i økt veksthormonsekresjon. Fysisk arbeid, faste, stress, proteinrike måltider og lav glukosekonsentrasjon i blodet er blant de forholdene som fører til økt veksthormonkonsentrasjon i blodet.
Veksthormon stimulerer produksjonen av et hormon som formidler den vekststimulerende virkningen. Dette peptidhormonet har stor strukturlikhet med proinsulun og kalles for insulinliknende vekstfaktor-1 (IGF-1). IGF-1 Har en negativ tilbakekoblingseffekt på sekresjon av veksthormon. Mens veksthormon har et kort plasmahalvliv (ca. 20 min), har IGF-1 betydelig lengre levetid i plasma på grunn av den er bundet til seks ulike transportproteiner.
I tillegg til den vekststimulerende virkningen av IGF-1 har veksthomron direkte stimulerende virkning på proteinsyntesen i de fleste vev. Veksthormon har også virkninger på fettomsetningen og omsetningen av karbohhydrater. Veksthormonets virkninger gjør at fettnedbrytingen i fettvev stimuleres, slik at frigjøringen av fettsyrer og glyserol til blodet øker.
Leverens nydanning av glukose (glukoneogenese) fra glyserol stimuleres, og cellenes glukosebehov reduseres ved at de i større grad forbrenner fettsyrer for å dekke sitt energibehov. Dette fører til at konsentrasjonen av glukose i blodet øker. Veksthormonet har antiinsulinvirkning og beskytter kroppen mot hypoglykemi(lavt blodsukker). Veksthormonsekresjonen stimuleres hurtig og kraftig av hypoglykemi, som for eksempel kan oppstå ved faste.
Kilde: En omfattende lærebok i fysiologi.
Soy el diablo.
Veksthormon stimulerer også fettbrenning...
skadeforebyggende, sår/muskel/sene skader heler seg fortere. som er en stor fordel i sporter som strongman og generelt fighting. bodybuildere bruker det også mye. ofte for å bygge opp en muskelgruppe som henger hetter i forhold til symetrien.
målet for mange med hgh er hypertrofi. altså å øke antallet muskelceller. detta betyr at man kan gå over genetiske grenser.
Det du snakker om heter muskulær hyperplasia og er strengt tatt aldri bevist mulig i mennesker.
på papiret. nei, der har du rett.
Men som med det meste, så strider papirflytting mot praksis.
før hgh/igf ble tatt i bruk hadde ikkje kroppsbyggere den vannskapte fysikken de har den dag i dag.
nå er jo ikkje eg noen forsker. så eg har ingen grunnlag til å si at hyperplasia faktisk er mulig.
Men NOE gjør jo at disse stoffene fungerer på den måten som det forventes.
Eg bestrider ikkje at HGH har en effekt - det har det utvilsomt![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
yup.. blir brukt som en del av antiaging i noe som heter HRT i bla. USA.. hormonerstatning for eldre mennesker. dette finnes vel i danmark og mange andre land. men selvfølgelig ikkje norge^^
På HGH tror jeg humøret blir bedre, fettforbrenninga øker litt (vet ikke hvor mange prosent) , styrker vel ledd? Men det er jo litt vel dyrt og mye stikking til at noen vanlige folk får muligheten til dette.
Fuck the world! - John Rambo