Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 98

Tråd: Hva synes FP guttene om steroidebruk hos norske jenter?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Hva synes FP guttene om steroidebruk hos norske jenter?

Jeg syns vi burde la begge kjønn få lov å uttale seg. Så få høre, hva sier dere?

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Syntes det er greit så lenge en ikke strekker den så langt at de maskuline trekkene tar over.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Ja, la oss høre hva begge kjønn mener om hva guttene synes om jenter som boler

Store unaturlige muskler og blodårer nedover armene er i hvert fall ikke noen turn-on for min del. Men at de trener litt vekter innimellom aerobicen og pilatesen går helt fint.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Da er sikkert eksen en svær, hissig boler, så det vil jeg ha meg frabedt
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    sålenge de holder seg til primo og anavar så er det greit ei over gjennomsnittet trent dame med under gjennomsnittet fettprosent er bare noe av det flotteste som finnes.. ref. trente damer tråden i eyecandy
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    sålenge de holder seg til primo og anavar så er det greit ei over gjennomsnittet trent dame med under gjennomsnittet fettprosent er bare noe av det flotteste som finnes.. ref. trente damer tråden i eyecandy
    slenger meg på den!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg synes det er helt greit, så lenge kvinnene forblir feminine
    Mange jenter som kler muskler, og som kan være blåfeminine selv om de har litt jern i armer og ben

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Relativt uaktuelt

Sidestilles litt med røyk da det også er relativt uaktuelt, men ser meg ikke fullstendig blind på det om alt annet skulle være perfekt.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Har lyst å si det er fullstendig uaktuelt, men hadde sikkert ikkje vært en dealbreaker om eg fikk vite det etter at eg hadde forelska meg i noen.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Mitt standardsvar på slike dame-spørsmål er at når en er så gammel og stygg som meg så må en ta til takke med alt av hunnkjønn som villig, inkl damer som er så fulle av testo at de fungerer som testo plaster og øker mitt testo nivå med 200 % om vi har kroppskontakt.

-WESTSIDE- burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    sålenge de holder seg til primo og anavar så er det greit ei over gjennomsnittet trent dame med under gjennomsnittet fettprosent er bare noe av det flotteste som finnes.. Ref. Trente damer tråden i eyecandy
    +1
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Uaktuelt - jeg har nulltoleranse på steroider, stoff, tobakk og andre medikamenter.
    http://www.dingsekongen.no

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Så lenge de ikke tar mye ibux som skader leveren er det greit for meg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    27
    er ikke min sak hva noen velger å gjøre med sin egen kropp, men hvis jeg skal si min mening uansett, så er det helt greit for meg så lenge de fortsatt ser ut som jenter. fælt når de får mannlige trekk.

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Uaktuelt - jeg har nulltoleranse på steroider, stoff, tobakk og andre medikamenter.
    phenibut da?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Bare hun er sterker enn meg, så …

fjeldmann fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    Jeg har ikke peiling på steroider. Men hadde syns det gennerelt er vilt harry!

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Jeg synes det er helt greit, så lenge kvinnene forblir feminine
    Men det blir de jo ikke hvis de boler. Uansett hvor hardt de måtte prøve med hjelp av silikon og sminke.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    hehe, du er helt villt uvitende Frode. Jeg synes det er herlig når ignoranse pares med bastant påståelighet. Kvinner kan fint bruke primo og anavar i små doser uten viriliserende effekt. Jeg leste en tysk studie på øst-tyske friidrettsutøvere (10000 i tallet) som gjennomgikk statsstøttede dopingprogrammer på på 70- og 80-tallet for å fremme øst-tyskland som idrettssupermakt. Selv i denne gruppen, hvor det ble brukt faktisk testosteron (som er langt mer androgent enn feks primo) og doseringer som overgikk de menn fikk (20-50mg om dagen) var det kun en relativt lav prosent av de kvinnelige utøverne som opplevde viriliserende bivirkninger. De dopet barn ned i 8-årsalderen også, og disse gikk det verre ut over.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    hmm.. du har sikkert mye mer peil på bol enn meg Vio. Men hva er målet til jentene som boler? Få det lille ekstra som kvinnekroppen ikke klarer på egen hånd?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Nå er jeg ikke akkurat noen bolekonge, jeg bare leser interessante studier som jeg kommer over, men i det siste der er jeg enig med deg. Jenter som boler er vel stort sett de med bodybuilderambisjoner tror jeg, så da er de vel også tilbøyelige til å gå over til hardere bamsedrops når behovet for det melder seg. Og så får de bivirkningene du nevner.

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Ha!

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    hehe, du er helt villt uvitende Frode. Jeg synes det er herlig når ignoranse pares med bastant påståelighet. Kvinner kan fint bruke primo og anavar i små doser uten viriliserende effekt. Jeg leste en tysk studie på øst-tyske friidrettsutøvere (10000 i tallet) som gjennomgikk statsstøttede dopingprogrammer på på 70- og 80-tallet for å fremme øst-tyskland som idrettssupermakt. Selv i denne gruppen, hvor det ble brukt faktisk testosteron (som er langt mer androgent enn feks primo) og doseringer som overgikk de menn fikk (20-50mg om dagen) var det kun en relativt lav prosent av de kvinnelige utøverne som opplevde viriliserende bivirkninger. De dopet barn ned i 8-årsalderen også, og disse gikk det verre ut over.
    Fortell!
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Noe jeg opplever som jente er at du får tilslengt at du ''aldriiii'' når en like hard og bra form hvis du står på scenen uten å få i deg noe snikkerier. Ikke minst skal man ikke glemme at man liksom skal miste så mye av musklene på en deff uten å ta noe.

Synes Weber sier og viser sitt - en super størrelse, petit og ingenting tull i den kroppen. Kvinne med stor K
    Jeg for min del, synes at en kvinne skal se ut som en kvinne, det er ikke dermed sagt at jeg ikke synes det er imponerende å se damer med en fysikk som er breath taking. Dette med preferanser er spennende, og har et meget, meget bredt spekter.
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av ara Vis post
    Noe jeg opplever som jente er at du får tilslengt at du ''aldriiii'' når en like hard og bra form hvis du står på scenen uten å få i deg noe snikkerier. Ikke minst skal man ikke glemme at man liksom skal miste så mye av musklene på en deff uten å ta noe.

Synes Weber sier og viser sitt - en super størrelse, petit og ingenting tull i den kroppen. Kvinne med stor K
    Jeg for min del, synes at en kvinne skal se ut som en kvinne, det er ikke dermed sagt at jeg ikke synes det er imponerende å se damer med en fysikk som er breath taking. Dette med preferanser er spennende, og har et meget, meget bredt spekter.
    hvordan vet du at kristine ikke har noe "tull" i kroppen da?

syntes jeg hørte coleman også sa det en gang ser du...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kristine har ikke noe "tull" i kroppen.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hun har vel tullepupper!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Fortell!
    Den korte historien er den om en jente på 8 som ble dopet med 30mg turanabol daglig. Hun utviklet grov stemme og hårvekst over hele kroppen. Hun fikk 10cm langt kjønnshår før hun hadde lært å lese og skrive. Dette er ingen overdrivelse, faktisk nektet hun å ta pillene og fikk da beskjed fra staten/overformynderiet at dersom hun ikke tok pillene sine og gjorde nasjonen stolt kunne hun glemme å få gå på skolen, helsetjenester, tannlege og fortsette å turne - det være seg både konkurranse og hobbybasis. Hun ble tvunget til å fortsette og måtte med tiden bytte kjønn. Hun var en av saksøkerne mot staten sammen med Gerd Muller i skandalen på 80-tallet. Orker ikke å google for å finne hva hun het. Men det ligger noen bilder av det på nett og det ser ut som hun har skjegg mellom beina, det stikker ut av turndrakten, hehe.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hun har vel tullepupper!
    Om det er hva gremlings mente så tror jeg ikke Coleman sammenligningen er helt heldig.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Om det er hva gremlings mente så tror jeg ikke Coleman sammenligningen er helt heldig.
    det var satt på spissen.
    jeg tror personlig ikke kristine har noe "tull" i kroppen, men poenget var at man vet aldri!

Ble medlem
    11-2003
    Den eneste som vet om man har tull i kroppen er vel en selv

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Den eneste som vet om man har tull i kroppen er vel en selv
    godt sagt

Ble medlem
    04-2006
    Det dreier seg uansett mest om gener og steinhard disiplin, har jeg hørt.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    stemmer det gitt

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    ja det er jo akkurat det som blir bevist når man ser flertallet av "bolerene" som i de fleste tilfeller ikke akkurat har noen kjempe resultater å vise frem.

blir for dumt og for enkelt om man tror blod doping gjør deg til lance armstrong uansett gener eller hvor hardt eller ikke hardt man trener.
    eller cutler for saks skyld.

Ble medlem
    05-2004
    Post noen bilder av denne Kristine da, så skal jeg ta en avgjørelse på det.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Post noen bilder av denne Kristine da, så skal jeg ta en avgjørelse på det.
    http://images.google.com/images?clie...N&hl=no&tab=wi
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    05-2004
    Nei, det der ligger det nok kun knallhardt arbeid og målrettet trening bak! Alt er mulig bare man har klare definerte mål!!!!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Nei, det der ligger det nok kun knallhardt arbeid og målrettet trening bak! Alt er mulig bare man har klare definerte mål!!!!
    Ja, og så må man være VELDIG nøye med kostholdet sitt og ta mest mulig bilder av middagene og legge ut på internett.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    11-2003
    Dear to driem

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Weber er et flott forbilde for mange piker som arbeider mot fitnessdrømmen uten å pakke i seg noe vissvass. Og hvordan vet jeg det? Lenge leve naiviteten om at Weber et såpass bra menneske med en sånn stahet at hun skal få det til med sykdom eller ei.

Der i mot kan jeg peke på mange andre jenter som har pakket i seg annet. Det værste, er vel at det i mange tilfeller synes bedre enn hva de selv tror. Igjen, lenge leve naiviteten? ''Det synes helt sikkert ikke''
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Dette minner veldig om da et medlem her inne omtalte en utøver som ren for ikke så lenge siden. Et par uker etter overhørte jeg nevnte utøver legge ut om bruk og at han nettopp hadde handlet inn varer for fem tusen

Så de der "han/hun er ren" påstandene veier ganske lite i gården her

Ble medlem
    04-2006
    Tror jeg ikke noe på, lean&fin!

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Jeg er også en av de naive som har troa på Weber

Hakuna Matata

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sålenge man konkurrerer i en idrett som ikke blir dopingtestet tror jeg alle bruker ett eller annet i større eller mindre grad. Selv Weber, inntil det motsatte er bevist.

Bare fordi Weber er pen og ser ut som verdens mest uskyldige skapning så tror jeg ikke man skal ta det for gitt at hun ikke har brukt feks anavar under diett.

Sånn ting vet man bare aldri... Og som Gremlings har konstatert flere ganger, man trenger ikke å se ut som en person som bruker doping for å gjøre det.

Blir bare idiotisk å spekulere om hvem og hvem som har gjort det når man overhode ikke har noe grunnlag for å mene noe som helst utover å ha sett en person på bilder eller på en scene.

Tilbake til dette denne tråden egentlig handlet om.. Så har jeg ikke noe imot jenter som trøkker, sålenge det blir gjort ordentlig og feminiteten blir uforandret. At det ser naturlig ut med andre ord.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    bol..

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    bol..
    Hæææ, men synes du ikke hun er søt da??

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hun var nydelig, men ikke spesielt hard på bildene. Ser ikke på det der som urimelig med litt kurant genetikk og innsats.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Sålenge man konkurrerer i en idrett som ikke blir dopingtestet tror jeg alle bruker ett eller annet i større eller mindre grad. Selv Weber, inntil det motsatte er bevist.

Bare fordi Weber er pen og ser ut som verdens mest uskyldige skapning så tror jeg ikke man skal ta det for gitt at hun ikke har brukt feks anavar under diett.

Sånn ting vet man bare aldri... Og som Gremlings har konstatert flere ganger, man trenger ikke å se ut som en person som bruker doping for å gjøre det.

Blir bare idiotisk å spekulere om hvem og hvem som har gjort det når man overhode ikke har noe grunnlag for å mene noe som helst utover å ha sett en person på bilder eller på en scene.

Tilbake til dette denne tråden egentlig handlet om.. Så har jeg ikke noe imot jenter som trøkker, sålenge det blir gjort ordentlig og feminiteten blir uforandret. At det ser naturlig ut med andre ord.
    Jeg vet om opptil ihvertfal 3 personer som går ganske hardt ut og er imot doping og som stiller, men de/vi er vel løynere alle sammen
    Dette forøvrig uten å nevnverdig pene.

Det er lov å tenke sjæl og mene. Du vet vel kanskje ikke hva alle her inne eventuelt vet og ikke vet og om man eventuelt kjenner til navngitte personer eller ikke ?

Hakuna Matata

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Hun var nydelig, men ikke spesielt hard på bildene. Ser ikke på det der som urimelig med litt kurant genetikk og innsats.
    Siden hun er Norsk og Nordisk mester så var hun nok plenty hard når det gjaldt.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.