Side 2 av 2 FørsteFørste 12
Viser resultatene 51 til 98 av 98

Tråd: Hva synes FP guttene om steroidebruk hos norske jenter?

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Siden hun er Norsk og Nordisk mester så var hun nok plenty hard når det gjaldt.
    Jeg er også hard når det gjelder hehe...de bildene jeg så av hun i tilsynelatende konkurranseform var ikke formen så hard ifht. mange andre jeg har sett. Allikevel syntes jeg det var mye penere enn de fleste andre jenter som stiller.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Sålenge man konkurrerer i en idrett som ikke blir dopingtestet tror jeg alle bruker ett eller annet i større eller mindre grad. S
    Er nok ikke alle som bruker. Selv bruker jeg ikke og prøvde meg i AF.( ser du skriver idrett, er jo en del sporter som ikke får lov å være idrett da som feks BF, bygging osv) Ikke at det gikk så bra da. Jeg fikk jo sisteplass.. Nå blir jeg derimot doptestet gjennom jobben, og ikke pga sporten jeg bedriver..

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Er nok ikke alle som bruker. Selv bruker jeg ikke og prøvde meg i AF.( ser du skriver idrett, er jo en del sporter som ikke får lov å være idrett da som feks BF, bygging osv) Ikke at det gikk så bra da. Jeg fikk jo sisteplass.. Nå blir jeg derimot doptestet gjennom jobben, og ikke pga sporten jeg bedriver..
    AF er egentlig det verste tilfellet. Da jeg fattet intersse for denne sporten i 2002-2003 så var AF noe som var oppnåelig for mange uten å bruke noe særlig. Men over årene har dommerne tillatt utøverne å bli større og større så i dag er AF nesten det samme som classic bb med litt styrkemomenter..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    AF er egentlig det verste tilfellet. Da jeg fattet intersse for denne sporten i 2002-2003 så var AF noe som var oppnåelig for mange uten å bruke noe særlig. Men over årene har dommerne tillatt utøverne å bli større og større så i dag er AF nesten det samme som classic bb med litt styrkemomenter..
    Ja vinneren i Sandnes i høst hadde ikke klart vekten i forhold til høyden i classic.

Flere av utøverene fra AF i Sandefjord i vår var nok tyngre pr cm en flere av finalistene i NM i classic i den lange klassen nå i høst..

Edit: forøvrig var nå edmund, sandsletten og gutta godt opp i mot 90kg på 180-182 høyde.. i 02-03-04

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg vet om opptil ihvertfal 3 personer som går ganske hardt ut og er imot doping og som stiller, men de/vi er vel løynere alle sammen
    Dette forøvrig uten å nevnverdig pene.

Det er lov å tenke sjæl og mene. Du vet vel kanskje ikke hva alle her inne eventuelt vet og ikke vet og om man eventuelt kjenner til navngitte personer eller ikke ?
    Jeg vet om ihvertfall 3 personer som SIER de er i mot doping og stiller, og er løynere alle sammen.

Det er mangen som liker å holde sin bruk hemmelig, så det er ikke alltid lett å vite hva som er fakta. Du kan aldri 100% vite om en person ikke bruker \ har brukt selv om han påstår det.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Ja det er nok dessverre helt sikkert mange nok av de også, men jeg velger ihvertfal og stole og tro på de jeg kjenner som sier de ikke driver med det, meg selv inkludert

Spekulasjoner blir man aldri kvitt uansett, jeg bare kommenterte et innlegg som ikke stemmer overens med min virkelighetsoppfatning
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Bruk hva fan de vil, men blir stemmen mørk da rømmer jeg
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Hun var nydelig, men ikke spesielt hard på bildene. Ser ikke på det der som urimelig med litt kurant genetikk og innsats.
    Bildene det var linket til var fra i fjor da hun havnet på en 4.plass i NM... Jenta var hard i år (trass IF,hahaha), men tviler også på at hun bruker noe mht hjertesykdommen hennes!

MEN jeg tror det er svææært få av jentene som er rene for tiden og det er synd...går nok mye i lavandrogyne midler som anavar og en del GH tror jeg også florerer! Derfor all ære til de som får topp-plasseringer uten dop som Kristine og Elisabet(jeg tror elisabet er rein jaaaa for hun ser ut som en engel, og engler driver ikke med tull)

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hjertesykdom?
    http://www.dingsekongen.no

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Hjertesykdom?
    http://no.wikipedia.org/wiki/Hjertesykdom
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Hjertesykdom?
    Jepp! Hun har en hjertelidelse,men er ikke helt sikker på hvilken...det er i alle fall den som er gunnen til at hun begynte å trene slik som hun gjør...

http://www.kriweb.no/

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Weber boler ikke. Og hun er foresten skamfin

http://natashahaha.blogg.no/12121839...er_og_hel.html

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hvor går grensen for å "bruke noe"?

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Godt spørsmål. I Webers tilfelle ser det jo helt naturlig ut. Men hun har jobbet utrolig hardt og disiplinert.

Han her er er ren, og finnes sikkert enda bedre trente "Natural Bodybuilders".

Her står det litt mer om det:

http://www.musclehack.com/natural-bo...get-drug-free/

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeff Willet er nok den mannen i verden som har kommet lengst dopingfritt. Per i dag.

http://images.google.no/images?hl=no...-8&sa=N&tab=wi

Vet ikke om så mange kvinnelige eksempler.

Men skal ikke spolere tråden ytterligere, unnskyld.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Jeff Willet er nok den mannen i verden som har kommet lengst dopingfritt. Per i dag.

Tror du på Julenissen?(eller alt som skrives på nett)
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Tror du på Julenissen?(eller alt som skrives på nett)
    http://www.youtube.com/watch?v=b_0ji...layer_embedded

Han her boler ikke

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hahahaha http://www.youtube.com/watch?v=LSdNm...eature=related
    han er rein altså?? OK!
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    som JULENISSEN sa istad, TROR DU på julenissen eller? haha... seriøst?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Grensen for "å bruke noe" går side om side med doping-listens grense. Om du bruker efedrin eller GH så har du dessverre ikke kommet i form "rent"... Derfor, som sagt, tror jeg at det er veldig få som står på scenen rene

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Anders er mer retardert enn tidligere anntatt... Skremmende.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31

Nei nå snakker du tull, Ronnie Coleman er den som har kommet lengst dopingfritt !!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det burde være tydelig for de fleste at Jeff Willett ikke boler - han har tross alt gått klar av den velkjente bolenakken (TM).
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg gidder ikke å gå rundt og anklage folk for å bole. Synes det er teit, og at man heller burde fokusere på seg selv.

Men mener dere at Natural Bodybuilding er en spøk?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg gidder ikke å gå rundt og anklage folk for å bole. Synes det er teit, og at man heller burde fokusere på seg selv.

Men mener dere at Natural Bodybuilding er en spøk?
    det er ihvertfall like realistisk som dopingfrie nfl spillere og styrkeløftere.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Hmm.. Jeg har vel bare et annet syn på doping, I guess.
    Tror på Natural Bodybuilding. Se på fysikken til turnerne. De har perfekt genitikk, perfekt trening og kosthold. Skal man av den grunn synke så lavt å kjøre alle under en kam og beskylde dem for doping? Finnes alltid noen som er begavet.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Er forskjell på en turner på 70kg og Jeff på 120kg med fettprosent på 4-5 eller hvordan vekt og fettprosent ligger ann...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Tror på Natural Bodybuilding. Se på fysikken til turnerne. De har perfekt genitikk, perfekt trening og kosthold. Skal man av den grunn synke så lavt å kjøre alle under en kam og beskylde dem for doping? Finnes alltid noen som er begavet.
    Over en kam, over en kam, og nei det er ikke alle som er begavet..............

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Her er ei som brukte så mye steroider at hun rett og slett ble en mann:

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    hehe stakkars dame... er ikke dette en av disse tyske damene da?

de trodde jo bare det var vitaminer som ble sprøyta inn i ræva dems en gang i uka stakkars.

jobber ikke de gamle damene ( gutta ) der med å få en erstatning eller noe idag?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    der er jeg helt enig men det bilde du la frem er beyond hva man skal tro på og hva som går under og være begavet.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jobber du i antidoping norge eller noe? Var da jævlig til mas på deg i det siste om hvor farlig det er å bruke steroider. Dårlige personlige erfaringer?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    11-2003
    Det er nok snarere ingen personlige erfaringer, vil jeg tro

Ble medlem
    11-2002
    Næss, det er bare så mye glorifisering av steroider her inne for tiden at jeg føler meg kallet til å komme med litt provoserende antidop-oppgulp. Jeg kan ikke nok om steroider til å argumentere noe tungtveiende for eller i mot. Men jeg synes det er litt merkelig at de fleste pro-bolere mener alle uttalelser som kan oppfattes som negative mot bol fra leger og andre som har høy utdannelse og per akademisk definisjon høy kunnskap innen feltet bare er propaganda.

Når det er sagt får folk skyte seg i rumpa så mye de vil for min del.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Leger lærer ingenting om steroider Guardian, om du ser bort i fra p-piller og kortison.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Er ingenting som irriterer meg så mye rundt bol, som de som beskylder andre om å bruke det. Straks de møter sin overmann.

Utover det får folk velge selv å bruke steroider, jeg er av den oppfatning at man kommer til å få bedre utseende utenpå, mens man kommer til å se værre ut inni. Arteriene osv.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det som hadde vært kult var om vi gikk sammen om å kjøpe bol, vekst og ditten og datten til Guardian. Han har jo uansett erklært falitt på treningsfronten, så det burde være god anledning til å eksperimentere med kroppssammensettingen hans. Er du med Guardis? Da kan du paradere på treningssenteret og bli den største og vakreste gutten med fotballtrøye noensinne, og de andre kan være bitre og misunnelige på deg i stedet!

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kan du ikkje heller stelle i stand en kronerulling til onkel tuba då?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Leger lærer ingenting om steroider Guardian, om du ser bort i fra p-piller og kortison.
    Jeg lette etter en bedre betegnelse enn lege, men fant det ikke. Uansett sikter jeg til folk som kan medisin og f.eks. idrettsfysiologi. Greit nok at det er mange tullinger som uttaler seg som egentlig ikke har peiling (for eksempel en allmennpraktiserende lege som uttaler seg basert på hans erfaringer med 3 pasienter som har bola), men det er jo faktisk de som vet hva de snakker om også. Og tullinger finner man på begge sider av steroidespørsmålet.

Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Det som hadde vært kult var om vi gikk sammen om å kjøpe bol, vekst og ditten og datten til Guardian. Han har jo uansett erklært falitt på treningsfronten, så det burde være god anledning til å eksperimentere med kroppssammensettingen hans. Er du med Guardis? Da kan du paradere på treningssenteret og bli den største og vakreste gutten med fotballtrøye noensinne, og de andre kan være bitre og misunnelige på deg i stedet!
    Du tar feil, jeg har ikke erklært falitt på treningsfronten, jeg bare kommer opp med unnskyldninger om hvor dårlig jeg trener og spiser og hvor lite jeg gidder for å føle meg bedre for at jeg er tynnfeit. Jeg mener å huske det der har en psykologisk term fra da jeg tok noen psykologiemner på si.

Hvis jeg hadde hatt et ekspertteam rundt meg som forsynte meg med det dyreste og mest eksklusive bol og jeg hadde full oppfølging slik som Hollywood-gutta før en film hadde jeg selvfølgelig kjørt på. Derimot ville jeg ikke tatt sjansen på å være prøvekanin for den gjengen her inne med avstemminger om hva som skulle puttes i meg neste dag hele veien.

Men uansett vil jeg ikke bli stor, for det ser ganske tåpelig ut med en muskelmann med fotballtrøye. Jeg så en fyr her en dag som holdt på å sprenge en Brann-trøye, det var ikke noe pent syn.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg lette etter en bedre betegnelse enn lege, men fant det ikke. Uansett sikter jeg til folk som kan medisin og f.eks. idrettsfysiologi.
    Jeg fikk A i idrettsfysiologi ved NTNU og har hatt endokrinologi felles pensum med medisin her på UiB, så da må du gjøre som jeg sier! Første hjemmelekse er at du kjøper noen piller av Kåre Kjetting og begynner å knaske!!

Ble medlem
    11-2002
    Neinei, man skal ikke ta steroider oralt for det er skadelig for leveren.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Neinei, man skal ikke ta steroider oralt for det er skadelig for leveren.
    Du må høre på doktoren!!!
    Hjelper det på hvis jeg forteller deg at jeg kjenner 3 leger som boler?

Ble medlem
    11-2003
    Men jeg synes det er litt merkelig at de fleste pro-bolere mener alle uttalelser som kan oppfattes som negative mot bol fra leger og andre som har høy utdannelse og per akademisk definisjon høy kunnskap innen feltet bare er propaganda.
    Du har rett i det, men det er faktum at selv de fleste med medisinsk utdannelse ikke kan noe om emnet - og det gjør dessverre at man mister respekten for sådan bakgrunn.

Som en kuriositet er det jo kjørt mange studier hvor man har satt folk på 600 mg testo eller lignende per uke i opptil et halvt år. Disse studiene har blitt funnet etisk forsvarlig med tanke på risiko.

Ble medlem
    11-2002
    Ikke vet jeg. Uten noe særlig kunnskap tenker jeg bare som så at det umulig kan være bra å over lengre tid flere ganger i året i flere år tilføre kroppen kunstige greier. For det er vel det det ender med, hvem stopper vel etter 2-3 vellykkede kurer? Men så tar jeg ikke paracet engang heller.

Nei, nå skal jeg ta på meg fotballdrakta og dra til Fantoft og pumpe noe jern, uten bol!!!!!!!!1111111111

Ble medlem
    11-2003
    Hvorfor i helvete tar du ikke paracet engang? Slikt provoserer meg. Tror du at èn paracet vil drepe deg?

Men du summerer vel det hele godt opp med "ikke vet jeg".

Ble medlem
    11-2002
    Hvorfor i helvete tar du ikke paracet engang? Slikt provoserer meg. Tror du at èn paracet vil drepe deg?

Men du summerer vel det hele godt opp med "ikke vet jeg".
    Nei, det tror jeg ikke, og jeg har tatt paracet når jeg har vært fyllesyk fra helvete et par ganger. Men jeg har aldri hodepine eller noe annet som gjør at jeg føler behov for det. Uansett har vi vel greid oss i tusenvis av år uten hjelpemidler som paracet, så hvorfor skal vi? Kroppen ordner vel opp i sånne ting selv. Dumma.

Ble medlem
    11-2003
    Nei, det tror jeg ikke, og jeg har tatt paracet når jeg har vært fyllesyk fra helvete et par ganger. Men jeg har aldri hodepine eller noe annet som gjør at jeg føler behov for det. Uansett har vi vel greid oss i tusenvis av år uten hjelpemidler som paracet, så hvorfor skal vi? Kroppen ordner vel opp i sånne ting selv. Dumma.
    Tror ikke alle mennesker har "greid seg" i løpet av de siste tusen årene, faktisk

Ble medlem
    11-2002
    Feil tråd.

Side 2 av 2 FørsteFørste 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •