Enkelt spørsmål. Hva synes dere jentene på FP om at gutter(mosjonister) bruker anabole steroider?
Enkelt spørsmål. Hva synes dere jentene på FP om at gutter(mosjonister) bruker anabole steroider?
No creative person ever felt their day job.
Hm. Diffust svar coming up
Jeg vet ikke personlig om steroidebruk hadde vært en dealbreaker. Har aldri vært i den situasjonen at jeg hadde måttet mene noe om det, men er i utgangspunktet negativ. Angst for gufne bivirkninger, at det er dyrt og en del sånne ting hadde spilt inn. Pluss at jeg er glad i menn med hår på hodet
Sånn rent prinsipielt mener jeg jo at man skal ha råderett over egen kropp, men vet ikke om jeg av den grunn hadde godtatt det av folk nært meg. (og det gjelder også diverse rusmidler som gjør deg ubrukelig, forsåvidt, ingen prinsipiell motstander av narkotika men motstander av ubrukelig innrøykt og sløv mann)
Pluss at den stereotype boleren må være det største turn-off jeg kan tenke meg, med gullkjeder og ørsmå singleter og permatan og gaaah, blir stresset bare av å tenke på det...
Anabole steroider: Usikker, men trolig negativ
Boler: Udelt negativ![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Men den deilige kroppen han får må jo trekke opp?![]()
http://www.dingsekongen.no
For all del, men usikker på om det trekker nok opp til at det er verdt det.![]()
Det finnes forskjell på kroppsbyggere som har et klart mål og en mening med steroidebruk og den stereotype disco-boler`n! Bryst og biceps-gutta som trykker på som maniacs for å gå på byen og slåss er IKKE pent! Hvis gutten er flink til å ta vare på kroppen sin mht til mat, trening og lite alkohol (og absolutt ingen annen rus) kan jeg bøye meg. Men det betyr hyppige besøk hos legen for å sjekke at alle verdier er som de skal. Det er ikke en lek og jeg ville ikke tatt noen sjanse ved å f.eks. være sammen med en som ikke oppfylte mine satte krav![]()
hehe...synes jeg fikk bra klem på den egentlig![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg heller litt mot Cristal sin definisjon som bolere som ikke går med kjøkkenvekten i baklommen og tar med kyllingfilet i en pose på kino.
Disse partybolerne kan nok likevel falle under stereotyp boler, av typen med gullkjede og GASP-bukse på byen
Discoboler + rusbrusjente = sant
A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.
høy hva fan, hva er galt med en discoboler hehe
RockyRock
Heller discoboler enn star trek-boler
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Star trek-boler![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Discobolere er som regel hyggeligere enn nevrosebolere!
Det er grovt sett to typer bolere:
1. Den smånevrotiske med OCD-tendenser. Han planlegger kurene, er følger et oppsatt kosthold, legger seg og står opp til faste tider, osv osv. Han verken drikker eller bruker knark.
2. Partyboleren som kjører kurer uten å tenke mye på bivirkninger. Kosthold er ofte ganske tilfeldig, likeså treningsopplegg. Han fester hver helg, og lar seg ikke be to ganger om det introduseres partydop til cocktailen.
Man kan se begge ute halv seks lørdag morgen - partyboleren er da på vei hjem fra nachspiel, nevroseboleren går morgenkardio.
Hah, jeg har min egen boletype oppkallt etter meg. Slå den!
Gå å lek med golfballene dine du veggissbolle :P
hihi
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Star trek-natural?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Virker som om jentene stort sett har styrt unna denne tråden..![]()
jeg har ikke noe imot AS så lenge det blir brukt kontrollert, og man vet hva man holder på med.
mener at AS skal brukes for å supplere treningen og i kompinasjon med riktig kosthold etc.
Noe man kan bruke når man stagnerer, eller rett og slett bare skal ha "det lille ekstra".
Vet at mange kjøre stor doser, og har ikke noe imot det så lenge man vet hva man holde rpå med.
Når det blir bruks som jeg har sett flere kompiser har gjort, bare for å bli "stor", uten noe ordentlig system i trening og man ser at de totalt har ødelagt seg selv, ved å kjøre ptc og slik feil og dårlig kosthold under kur, samt de psykiske bivirkningene, så mener jeg det er feil. og totalt unødvendig.
er vanskelig å formulere seg riktig på skrift.
har vel egentlig et altfor liberalt syn på AS, iforhold til min egen alder.
mener at skal man supplere med slikt, skal man ha grundig oppfølgning av noen som vet hva det er snakk om og risikoene man løper ved det så man får nok kunnskap om det man driver med/har vurdert å drive med.
mener det er en vesentlig forkjell på de som supplerer fordi de har et høyere mål med treningen, eller de som kun sakl se store ut i byn og imponere damene...
Pain is just weakness leaving the body!
Jeg er for å la folk gjøre som de vil sålenge det ikke skader de pårørende og koster skattepenger.
uansett hvordan man vrir og vender på det vil jo steroidebruk ses på som dopingbruk, og dropingbruk innenfor hvilken som helst sport er jo sånnsett "juks".
Det er synd at det er vanskelig for menn å stille uten å supplere med medikamenter.
Jeg mener det er opp til hver og en om hva de putter i kroppen sin, om de er fornøyd med resultatetene og er villig til å ta eventuelle bivirkninger.
jeg mener kardemommeloven gjelder: man skal ikke plage andre man skal være grei og snill, men forøvrig kan man gjøre som man vil.
så lenge man stopper før man må til psykolog, eller får så mentale klikker at man banker kjæresten sin gul og blå (noe som har skjedd med meg) så får man gjerne supplere med noe...
så om man bruker steroider for å stå på scenen eller imponere damene går vel forsåvidt på lik linje, dopingbruk er dopingbruk,
Hehe, ikke bland meg inn - jeg har aldri banket opp Talita![]()
Personligheten min har stagnert! Bør jeg dra en Arralou og ty til sopp eller lignende stoffer?
Uteliv, inneliv eller underliv?