Viser resultatene 1 til 30 av 30

Tråd: Mener "boling" bør bli lovlig

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Mener "boling" bør bli lovlig

Mener «boling» bør bli lov - Nyheter - Tønsbergs Blad

Opptil 200 personer bruker anabole steroider i Horten.

Mtp hvor voldelige og farlige folk som bruker steroider blir så er jeg etter å lese dette redd for å gå ut døren. Over 200 stykker rett borti høgget her? Skummelt!

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    jeg har ingen problemer med folk som velger og jukse m anabole steroider. (prestasjonsfremmede midler)
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    sjikkeli Breie Over ryggen de 2 Guttene der.!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Mye gærninger i Horten

<----

Skal se om jeg ser de genserne.
    You can't hide from yourself.

When you look in the mirror, do you see a foe or a friend?

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    "Prøv å tren uten bol dere! Det er tøft det!" Haha. Er vel noen som ikke gidder å trene uten.. Men jeg personlig liker å trene uansett. "på", eller "av".. Ikke har jeg en fant som krymper, eller ikke vil stå heller.. Hmm. Rare greier.
    <3Fitnessfrøken<3

Medlem eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Personlig synes jeg mange av de argumentene og standpunktene til disse "erfarne" 20-åringene er helt usmakelige..! Syns egentlig de bare burde ha holdt kjeft, skjønner ikke hva de prøver å oppnå ved å stå frem slik..!? Men men.. morsomt lesestoff!

"Man burde få noe annet enn bare medisin. En personlig trener for å passe på under nedtrapping, sier "Ole". "

"Du føler deg mye bedre, er dobbelt så mye mann"

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Tenk et norge hvor man kan få anabole steorider over disk på apoteket. Staten tar avgifter, brukerne får det de vil ha og alle er glade. Samme gjelder med andre narkotiske stoffer. Syntes dette skal være en privatsak om hva man ønsker å putte i seg. Så får man kjøre på med informasjon om hvor skadelig det er, bivirkningene osv. At noen få junkies og dophuer skal ødelegge for oss andre blir feil.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Samme gjelder med andre narkotiske stoffer.
    Sammenligner du anabole steroider med narkotika?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Sammenligner du anabole steroider med narkotika?
    Nei, men veien fra bol til narkotika, eller omvendt er ikke akkurat veldig stor.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Nei, men veien fra bol til narkotika, eller omvendt er ikke akkurat veldig stor.
    Du har vert der mao?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tror ikke disse gutta innser at de gjør mer skade en godt for saken sin når de snakker slik som de gjør.

Ble medlem
    10-2003

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Denne synes jeg du skal utdype litt mer. Det er visse folk som har en veldig lav terskel for å utforske og ekspirimentere med alt de kommer over, men det betyr jo ikke at en som kjører en kur automatisk har staket ut kursen som narkoman.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Denne synes jeg du skal utdype litt mer. Det er visse folk som har en veldig lav terskel for å utforske og ekspirimentere med alt de kommer over, men det betyr jo ikke at en som kjører en kur automatisk har staket ut kursen som narkoman.
    Nei men at terskelen er lavere for å eksperimentere med partydop når du først har trått over grensa for å bruke muskeldop er jeg helt overbevist om.Andre veien er det nok flere speedhau som har kjørt noen kurer for å begrense anoreksiutseenede sitt, men der er vel kosten ett større problem
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    10-2003
    Det er jo et velkjent fenomen at mange av de som pusher knark, også pusher anabole! Da er det klart at det er en fristelse som mange bruspulver-hoder faller for.. Heldigvis har jeg inntrykket av at de fleste "seriøse" som pusher AAS holder seg til KUN det, og that's it. Bare synd at det er så utrolig mange useriøse..

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Er det noen som tror på denne artikkelen?
    Er ikke så utrolig vanskelig for en journalist og hans sengekamerat å bestille 2 Ed Hardy trøyer med hette for å ta bilder ovenifra og gjøre dem videre og deretter skrive noe møkk siden de fikk litt tilsnakk av en dørvakt.

Noen som husker en kar som het Gunnar som noen ganger svarer på spørsmål på iform? Han skrev noe lignende fra hans dager før han havnet i rullestol der en serie med artikler om kroppsbyggere i svært negativ retning hadde blitt publisert etter at han hadde nektet den stupfulle maoisten tilgang til ustedet han var vakt på.
    RockyRock

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    "På" han igjen (hehe!).
    Vil gjøre doping ulovlig | rogalandsavis.no

Bruk er jo i praksis å anse som "ulovlig" men likevel drar de det frem som et argument at det trengs en ekstra setning i lovverket fordi unggutter har torpedoer etter seg pga dopinggjeld. Kan noen hjelpe meg å forstå logikken? Vil disse fem-seks ordene bidra til at unge ikke opparbeider seg dopinggjeld? Vil færre bruke? Neppe. Er det virkelig så viktig for Ap å gjøre flest mulig til kriminelle?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er vel uansett bare å bestille osta-sarms fra SARMS SEARCH.COM, ettersom det ikke er ulovlig på noen tenkelig måte, ikke regulert, billig, og har studier tilbake til 1989 som dokumenterer effekten som nå gjør at det blir tatt i bruk til wasting diseases i USA. 300kr i mnden, kan sendes i posten uten problemer, ingen dokumenterte bivirkninger, ikke rammet av noe lovverk, og gir muskelvekst som testo.
    For dem som lurer så er det et syntetisk stoff som øker reseptorer på muskelceller (og kun muskeceller) sin affinitet for testosteronmolekyler og holder dem fast slik at de utøver sin virkning over lengre tid. Siden det ikke er et naturlig hormon eller derivat av et naturlig hormon eller blir oppfattet av kroppen som et hormon påvirker det heller ikke egenproduksjonen.

Gjett hva jeg skal bruke min første lønning på!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Er det ikke sarms man blir midlertidig synssvekket på?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Torpedo etter seg på ungdomsskolen, hard(e)Kår! Hva er greia me dagens ungdom, har dem ikke oppspartemidler aka konfirmasjonspenger?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Ikke ostasarms nei. Det var S-4, et mellomstadiumsprodukt i utviklingen av ostasarm. Den hadde en viss affinitet for celler bak øyet. Osta-sarms har ikke det problemet.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    S-4 påvirket egenproduksjonen i en viss grad har jeg hørt/lest. Noe den heller ikke skulle... Er osta-sarms er altså dokumentert å ikke gjøre det?

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Burde jeg bli skeptisk når dette står på førstesiden?

NOT FOR HUMAN CONSUMPTION
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Er vel ingen her som er human lengre?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post

Omvendt psykologi!

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Haha, satt å leste det samme for en god stund siden selv når Vio anbefalte dette.
    Litt skeptisk til "nye" og "ukjente" produkter igrunn.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post

Beste måten å markedsføre produkter rettet mot kroppsbyggere på
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Haha, satt å leste det samme for en god stund siden selv når Vio anbefalte dette.
    Litt skeptisk til "nye" og "ukjente" produkter igrunn.
    Mener å huske at Vio logget en trening der han fikk amaurosis fugax.

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    AAS og narkotiske stoffer, og alle stoffer som brukes, kommer til å fortsette å bli brukt uansett lovlig eller ulovlig...

Hadde stoffene blitt utskrevet av leger under oppfølging, og tatt ut på apotek av ekte farmasøytisk kvalitet, hadde skadevirkningene(bivirkningene) blitt redusert betraktelig. Dette hadde tjent staten istedenfor at folk bruker stoffer på feil måte og for mye, for lenge, som igjen fører til at de blir store utgifter da de kommer på sykehus og krever behandlinger for lidelser de har pådratt seg pga feilbruk / overbruk.

På den måten kan de få det de egentlig vil. Når noen tar et stoff av en grunn, er det ikke som regel i hensikt om å bare ødelegge seg selv, de vil prøve å få det beste ut av det. Da hadde det blitt slutt på "organisert kriminalitet" og tony-montanatyper.

Problemet blir jo hvem som skal få det.. Alkohol og tobakk er også "like" farlige stoffer, det er jo en selv som velger ut i fra eget standpunkt uansett.
    Soy el diablo.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Hadde aldri fungert. Kroppsbyggere hadde aldri fått nok steroider uansett. På 1950-1960 tallet brukte folk ikke stort mer enn 15mg nilevar eller dbol. Var først i løpet av 60tallet at grensene rundt steroidebruk ble tøyd betraktelig.

Don howarth var en av de som brukte små doser dbol og hadde en helt super fysikk på over 100kg før han prøvde det. Samme med john Grimeck men det var nesten 15år før den tid. Var i hovedsak John ziegler som introduserte retningslinjene for bruken av feks dbol som ikke var høyere enn 15mg.

Tok ikke lang tid før folk som Rheo Blair anbefalte å starte med 10mg og øke helt til man begynte å blø neseblod. Og i dag er normaldosene blitt helt hinnsides høye uansett hva du bruker. Hadde det blitt administrert av det offentlige ville ingen følt at de hadde "the edge" og derfor hadde de vært nødt til å få tak i mer som hadde ført til ulovlig bruk uansett.
    Da er hele poenget borte.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.