Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 78

Tråd: Nok en toskete steroid-uttalelse fra "lege"

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006

Nok en toskete steroid-uttalelse fra "lege"

http://www.klara-klok.no/wips/628550...eId/292290975/

Spesielt det med at penis blir mindre ??? Eh ?

Spørsmål:
    Prøver igjen siden dere ikke svarte på spørsmålet mitt riktig: Kunne dere forklart meg hvordan Primobolan Depot fungerer på kropp å alt? dette er jo ett mildt steroide som også styrker imunforsvaret. Kan man forvente stor vektøkning av dette stoffet?
    ps, har en kronsykdom som heter krons, vil dette påvirke kuren noe?
    takk

(Doping)
    Svar:
    Hei!

Selv om Primobolan Depot skal være et mildt steroid er det ingen tvil om at man kan få alvorlige, livstruende leverskader, selv av små doser. Dessuten kan man få endringer av kjønnsorganer (mindre penis) og kjønnskarakterer og blodtrykk, selv om det skal være lav-androgent.
    Det er også fare for psykisk påvirkning med økt aggresjonsnivå og dårligere impulskontroll som resultat.

Det er bare tull at det styrker imunforsvaret. Du bør derfor holde deg langt unna dette stoffet.
    Når du har Crohns sykdom er det veldig viktig at du ikke bruker andre legemidler enn det legen din sier, heller ikke steroider. Dette kan gi deg alvorlige komplikasjoner. I verste fall har du, pga. Crohns sykdom, lettere for å få farlige steroidbivirkninger enn andre.

Hilsen legen

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hahahahaha
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe. Endringer av kjønnsorganer ja. De må jo skjønne at det der funker lite avskrekkende når de aller fleste som har kommet såpass langt at de skal gå til innkjøp av medikamenter VET at akkurat dette er bare tull.
    Jeg aner ikke hva Chrons syndrom er for noe så resten som blir sagt kan jo forsåvidt være sant..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Spørsmål:

Heisann, lurte bare på hvilke reaksjoner man kan få av å sniffe Red Kick.

Vil man oppnå å bli hyper og våken ved å sniffe ca. 25mg av dette stoffet?
    (redigert)
    (Andre Rusmidler)
    Svar:

Hei!

Koffein i slike megder er absolutt skadelig og kan ikke tilrådes. Advarsel herved sendt mot forgiftningstilstander som ikke fører til våkenhet, men tvert imot til svært ubehag.

Hilsen Ruskonsulenten.

Heheheh noen unge hobbybyggere som ska ta den helt ut i helga?
    .......................................R.I.P..........................................

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Ruskonsulenten blir ikke invitert på fest hos meg, det er sikkert.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Halloen!
    jeg er en gutt på 18 år som har tatt anabole steroider i form av "russere"(piller) og testosteron (sprøyter) i 1,5 år nå. Jeg er veldig positiv til denne typen "medikamenter" grunnet at jeg personlig ikke har merket noen bivirkninger, verken fysiske eller psykiske. Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er en sunn nåte å få større muskler på, og vil derfor slutte med dette ettersom jeg har fott den kroppen jeg er ute etter.

Spørsmålet mitt er hva som vil skje dersom jeg slutter med disse preparatene? Jeg har nok overdrevet bruken på "russerene" og er derfor redd for at jeg vil få psykiske lidelser og/eller miste mye av muskelmassen min. kan dere gi meg et fornuftig svar på hva som kommer til å skje dersom jeg slutter med dette?
    (vil gjerne ha et ikke-propaganda svar)
    Gutt 18
    (Doping)
    Svar:

Hei!

Du vil jo selvsagt miste effekten av preparatene når du slutter å bruke dem. Mange som har gjort det samme som deg kan fortelle om et avhengighetsforhold til Anabole steroider nettopp på grunn av effekten og frykten for å få mindre muskler når man slytter.

Du vet at det er preparatene som har gjort deg større (sammen med trening selvsagt), og det blir tøft å oppleve at alt ikke går like lett lenger. Du vil ikke få samme effekt av treningen og du vil ikke få den samme følelsen av at musklene er supersterke eller "loaded" som mange sier. Det blir i tillegg vanskeligere å leve opp til de forventningene som stilles i miljøer hvor anabole steroider brukes.

Derfor er det viktig at du trener så hardt som du aldri har gjort i denne perioden, for å opprettholde størrelsen som du har risikert helsen for. I tillegg blir det enda viktigere å være nøye med kostholdet for å opprettholde muskelmassen.

Vennlig hilsen fysioterapeuten

Hvorfor sitter det en fysioterapeut og svarer på slikt??? Altså, han/hun oppfordrer en fyr til å trene hardt som aldri før når han går av, altså i den perioden kroppen hans er rimelig fri for hormoner.. hallooo????

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26

å Herreguuuud

HEI! jeg er en gutt på snart 17 år som trener aktivt fotball og på studio... jeg har lenge brukt noe som heter anadrol i snart 2 år.. dette har gidd meg gode resultater i gym og fotball, jeg gikk fra å være 65kilo, til å bli 92kilo på ca. et år.. han jeg kjøper det av sier det ikke er bivirkninger på dette stoffet, men i senere tid har jeg merket store smerter i nyre/leverområdene... jeg har også merket at jeg har fått store ekle strekkmerker rund brystpartiet og litt på armer.... er disse reversible? og er det bivirkninger på anadrol???

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    At noen vil bruke anadrol er for meg helt fjernt.
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    At noen vil bruke anadrol er for meg helt fjernt.
    Jeg kjenner en del som har brukt anadrol, de økte med 10kg i benk i uka! Men mistet alt når de gikk av det
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    10-2002
    Ja vannpreparater er faen meg bare dritt, skjønner ikke hvorfor noen vil bruke dem.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg synes det er minst like sykt at en person selger anadrol til en gutt på 15 år og sier det ikke er bivirkninger med det.

Ble medlem
    10-2002
    Nei når du er 15år skal du forstå at du ikke gjør slikt, surival of the dumbest som vanlig.
    RockyRock

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Jeg synes det er minst like sykt at en person selger anadrol til en gutt på 15 år og sier det ikke er bivirkninger med det.
    Spørsmålet er høyst sannsynlig konstruert av noen som vil ha det litt moro. Det florerer av slike på lignende sider, med fjortenåringer som bruker to gram per uke som framprovoserer sjokkerte svar fra 'ekspertisen' som besvarer dem.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    10-2002
    Hehe ja tenkte ikke på det.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Dette må være den råeste spøken til nå hvertfall
    http://www.klara-klok.no/wips/628550...Id/1126861356/

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Er det sant at primobolan depot styrker imunforsvaret ?

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Jeg aner ikke hva Chrons syndrom er for noe så resten som blir sagt kan jo forsåvidt være sant..
    fantes en artikkel om morbus crohn på dette forumet... mulig den er her enda

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere Vis post
    fantes en artikkel om morbus crohn på dette forumet... mulig den er her enda
    ja hva er det man ikke finner her

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    er det ikke Cron eller noe i den duren her inne som har en sønn som har denne lidelsen? er en sykdom i tarmsystemet veldig grovt sagt.

men OT...herregud...og slike som dem på den siden skal hjelpe folk...
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    dette er jo stormat.. hehe =)
    her kan man virkelig dokumentere overformynderiets dyptsittende kunnskap om noe de faktisk sitter og forbyr, samtidig som det er en almenn norm at å drikke seg drita på gift 2 ganger i uka er helt ok.

forstå det den som kan..?

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen^ Vis post
    Er det sant at primobolan depot styrker imunforsvaret ?
    Ja. Preperatet blir brukt til HIV eller AIDS pasienter ettersom deres immunforsvar blir svekket, for å motvirke litt av sykdommen.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Hvordan ville en av dere besvart spørsmålet?

Just curious

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Ja. Preperatet blir brukt til HIV eller AIDS pasienter ettersom deres immunforsvar blir svekket, for å motvirke litt av sykdommen.
    Men da blir det brukt på en syk person.Vil det samme skje når dosen blir 10-100 doblet på en frisk person?

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Ja vannpreparater er faen meg bare dritt, skjønner ikke hvorfor noen vil bruke dem.
    hehe. hva kategoriserer du som "vannpreparater"?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Men da blir det brukt på en syk person.Vil det samme skje når dosen blir 10-100 doblet på en frisk person?
    Nå vet jeg ikke hvor kritisk dette spørsmålet var, men mente det som et generelt svar til sitatet. Dosene vi snakker om fra medisinisk bruk til misbruk er nepper 10-100x større. Jeg er overbevist på at selv på friske mennesker vil det styrke immunforsvaret.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    hehe. hva kategoriserer du som "vannpreparater"?
    regner da med han snakker om preparater som drar mye vann? anadrol, russere etc...

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Nå vet jeg ikke hvor kritisk dette spørsmålet var, men mente det som et generelt svar til sitatet. Dosene vi snakker om fra medisinisk bruk til misbruk er nepper 10-100x større. Jeg er overbevist på at selv på friske mennesker vil det styrke immunforsvaret.
    Spørsmålet er ganske kritisk.
    10 gangeren er ikke så langt unna(antakelig for lavt)Se i felleskatalogen på feks deca, anbefalt medisinsk dose 30 mg pr 3 uke.Jeg er overbevist om at du stresser imunforsvaret når du tilfører medisin i sånne doser på en frisk person.Greit at det kommer mye feil propaganda fra myndighetene men å prøve å ufarliggjøre dopbruk blir feil!For en risiko er det bestandig

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    En kompis av meg har morbus crohns. Det er en autoimmun sykdom som manifesterer seg i en form for matintolleranse hvor kroppens immunforsvar går til angrep på tarmen i møte med feks karbohydrater. Hvis kompisen min spiser sukker får han åpne sår i tarmen, og blødninger i magesekken. Han har kun spist tunfisk og eggehviter i et par år, men nå er han inne i en god periode og kan tillate seg litt mer, feks ost. Det finnes ingen definitivt kur for dette.. som regel kapper man av de betente delene av tynntarmen hvis pasienten er utålelig hardt rammet, mens franskmenn eksperimenterer med levende orm i tarmen som bryter ned sukker for pasienten. Eneste definitive måte å få bukt med dette på er å ta cellegift slik at man bryter ned sitt eget immunforsvar, og deretter får tilført et nytt via en spinalprøve fra en familiemedlem.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    En kompis av meg har morbus crohns. Det er en autoimmun sykdom som manifesterer seg i en form for matintolleranse hvor kroppens immunforsvar går til angrep på tarmen i møte med feks karbohydrater. Hvis kompisen min spiser sukker får han åpne sår i tarmen, og blødninger i magesekken. Han har kun spist tunfisk og eggehviter i et par år, men nå er han inne i en god periode og kan tillate seg litt mer, feks ost. Det finnes ingen definitivt kur for dette.. som regel kapper man av de betente delene av tynntarmen hvis pasienten er utålelig hardt rammet, mens franskmenn eksperimenterer med levende orm i tarmen som bryter ned sukker for pasienten. Eneste definitive måte å få bukt med dette på er å ta cellegift slik at man bryter ned sitt eget immunforsvar, og deretter får tilført et nytt via en spinalprøve fra en familiemedlem.

Anavar, primo, parabolan har alle blitt brukt for å hindre såkalt "wasting", der pasienten pga sykdom mister vekt ufrivillig. Vet ikke om det er for immunforsvaret i seg selv, men det er vanlig ved aids for å holde oppe kroppsvekten.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    crohn og ulcerøs colitt forum
    http://www.lmf.csbkunder.com/index.p...34ed1e258f87ae
    Velig få fasitsvar på hvordan disse sykdommen utarter seg...
    er vel kanskje ikke så lurt med steroider som styrker imunforsvaret når det allerede har gått amok

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    regner da med han snakker om preparater som drar mye vann? anadrol, russere etc...
    var bare ikke helt med på hva som gjorde vannpreparater så mye værre enn andre preparater, det jeg var litt spent på..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    høyt blodtrykk

Silver Member Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Hmm

Om jeg får MINDRE penis av anabole stoffer, vil jeg da få større penis av katabole stoffer?.

Hilsen gutt 13.
    Fair trade?

Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Spørsmålet er ganske kritisk.
    10 gangeren er ikke så langt unna(antakelig for lavt)Se i felleskatalogen på feks deca, anbefalt medisinsk dose 30 mg pr 3 uke.Jeg er overbevist om at du stresser imunforsvaret når du tilfører medisin i sånne doser på en frisk person.Greit at det kommer mye feil propaganda fra myndighetene men å prøve å ufarliggjøre dopbruk blir feil!For en risiko er det bestandig
    Nå vet ikke jeg medsineringsdose for primo, ei heller hvilket formål deca brukes til rent medisinisk(tror jeg). Ja, det kommer MYE feil propaganda fra mer enn myndigheter, stort sett alle hold. Vil ikke i noen for stand ufarliggjøre dopingbruk, men det er MEGET overdrevet fra anti-sektorer. En risiko er det bestandig med alt. Du velger selv på egen hånd, og da burde man uansett stå for sine valg.

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    høyt blodtrykk
    så det er værre med blodtrykket om du går deca enn fina? hmm, veit ikke om den holder helt.. da får man heller spørre seg hvordan folk tørr å bole i generell forstand, midlertidig høyt blodtrykk er vell strengt tatt peanøtter iforhold til hva annet man kan møte på i bivirkningenes verden når det gjelder bol

-Phil Baroni

Medlem eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Vil bare nevne at ja, immunforsvaret vil bli "fucka" når man mikser med kroppens hormonbalanse. En grunn til dette KAN være følgende:

Man tilfører kroppen STORE doser AAS, utrolig mye høyere enn hva legemiddelet egentlig er beregnet for å administreres. Ta feks deca som er nevnt her, hvor den terapeutiske dosen for legemiddelet er 30mg hver 3. uke. Jeg vet det ikke er uvanlig å bruke 4-600mg/uke for kroppsbyggere.. Dette er da 40-60 ganger så høy dose som felleskatalogen anbefaler. Av bivirkninger på normale doser står følgende i felleskatalogen:
    "Virilisering kan forekomme. Hos kvinner kan dette arte seg som akne, hirsutisme, økt libido og stemmeforandringer. Heshet kan være det første symptomet på langvarig, noen ganger irreversibel dypere stemme. Hos kvinnelige pasienter må derfor indikasjonen være streng. Kan hos prepubertale gutter gi økt ereksjonsfrekvens og forstørrelse av kjønnsorganer, hos jenter økt pubesbehåring og klitorishypertrofi. Anaboler kan også føre til amenoré, hemmet spermatogenese, for tidlig lukking av epifyseskivene, samt salt- og vannretensjon. Kan i sjeldne tilfeller føre til fett hår, fet hud og unormale verdier på visse leverfunksjonstester."

Naturlig nok vil bivirkningene øke i takt med at dosene økes.. Deca btw anses som å være en av de "mildere" stoffene man kan tilføre kroppen eksogent i kroppsbyggersammenheng, og bivirkningene sees gjerne hyppigere og i større grad ved bruk av preparater som er mye mer potent enn deca.. feks fina (trenbolone) som nevnes lenger opp i tråden..

Høyt blodtrykk er vel ikke akkurat den største bekymringen umiddelbart, men går man med dette over lang tid bør man begynne å bekymre seg!

Når det gjelder immunforsvaret er det ikke uvanlig at man opplever en krasj ETTER man har sluttet å innta de aktuelle preparatene. Dette fordi som en kompensasjon for den plutselige avbrytningen av tilførsel av steroider, begynner binyrebarken å produsere kortison for harde livet. Kortison er en kraftig demper på immunforsvaret generelt, og spesielt t-lyfmocyttene (correct me if wrong). Man vil da naturlig nok lettere dra på seg sykdommer...
    Og det kan jo nevnes at kroppen belastes unormalt mye ved bruk av AAS.. og unormal progresjon og restituering i treningssammenheng.. sammenlagt er vel ikke dette akkurat noen stor oppkvikker for immunforsvaret.

Ganske kort skrevet om et sikkert uendelig langt diskusjonstema, men jeg vil tro de fleste sier seg enig i at man bør holde seg unna dette! Men hvis man går til det skrittet å kludre med kroppens hormonbalanse bør man vite hva man gjør, og hva man går til.

Men nå er vel ikke akkurat FP stedet hvor AAS diskuteres, dette er det nok av på andre fora. Vil også nevne at dette er noe jeg liker ved FP!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2009
    Alder
    23
    HEI! jeg er en gutt på snart 17 år som trener aktivt fotball og på studio... jeg har lenge brukt noe som heter anadrol i snart 2 år.. dette har gidd meg gode resultater i gym og fotball, jeg gikk fra å være 65kilo, til å bli 92kilo på ca. et år.. han jeg kjøper det av sier det ikke er bivirkninger på dette stoffet, men i senere tid har jeg merket store smerter i nyre/leverområdene... jeg har også merket at jeg har fått store ekle strekkmerker rund brystpartiet og litt på armer.... er disse reversible? og er det bivirkninger på anadrol???

Klart er det bivirkninger! Det er bivirkninger på alle steroider! Men det betyr ikke at jeg har noe imot det. Har prøvd noe selv, å har bare positive erfaringer med det enda....Bivirkningene overser jeg bare. Så lenge det ikke er snakk om kreft og slike alvorlige ting. Men har du gått på anadrol konstant i 2 år??

Bivirkninger:
    Høyt blodtrykk
    Gynekomasti
    Hårtap
    Dypere stemme
    Magesmerter
    Nyresmerter
    Væskeretensjon
    Hodepine
    Kvalme
    Søvnløshet
    Kviser
    Leversvikt
    Blodcyster
    Hepatit
    Levercirrhose
    Leverkreft
    Blodet evne til å koagulere svekkes
    Epididymitis, inflammasjon i deler av testiklene
    Konstant ereksjon
    Oligospermia, mindre antall sædceller
    Mindre testikler
    Nedsatt testosteronproduksjon
    Forstørret prostatakjertel
    Depresjon
    Aggresjon
    Humørsvingninger
    Hos gutter i prepuberteten: fortstørrelse av kjønnsorgan
    Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene)
    Allergiske reaksjoner

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hahaha
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hei Leona. Jeg tror din bruk har gått negativt utover din oppfatningsevne og eller leseevne. Anbefaler deg å ta kontakt med din fastlege asap.

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    dere vet merkelig mye om dop hele gjengen..
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Ble medlem
    06-2005
    hehe, copy paste fra steroider.net?

-Phil Baroni

Bronse Member Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jeebee Vis post
    http://www.klara-klok.no/wips/628550...eId/292290975/

Selv om Primobolan Depot skal være et mildt steroid er det ingen tvil om at man kan få alvorlige, livstruende leverskader, selv av små doser.
    Hvis du er en av en million eller to? Utrolig lite særiøst.
    No creative person ever felt their day job.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Alvorlige livstruende leverskader av et supermildt intramuskulært preparat... jeg er ikke noe lege men jeg tviler litt på akkurat det

Superior newbie mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Spørsmål:

Heisann, lurte bare på hvilke reaksjoner man kan få av å sniffe Red Kick.

Vil man oppnå å bli hyper og våken ved å sniffe ca. 25mg av dette stoffet?
    (redigert)
    (Andre Rusmidler)
    Svar:

Hei!

Koffein i slike megder er absolutt skadelig og kan ikke tilrådes. Advarsel herved sendt mot forgiftningstilstander som ikke fører til våkenhet, men tvert imot til svært ubehag.

Hilsen Ruskonsulenten.

Heheheh noen unge hobbybyggere som ska ta den helt ut i helga?
    GAMMELT innlegg, men jeg klarte ikke dy meg...

Sitat Opprinnelig skrevet av "Legen" Vis post
    Koffein i slike megder er absolutt skadelig og kan ikke tilrådes.

Sitat Opprinnelig skrevet av www.kaffe.no Vis post
    Helseeksperter regner 500 - 600 mg koffein per dag som et trygt inntak.
    http://www.kaffe.no/?l=7&ls=49&h=135
    Tydelig at denne Rus-"eksperten" ikke har lest så mye om Koffein. Man får også kjøpt smertestillende tabletter som heter Fenazon Koffein, som inneholder 100 mg Koffein per tablett. DET er farlig det!

Hilsen Feiten!
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

Superior newbie mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Det kuleste av alt er jo at gutta begynner med Anabole Steroider FØR de er ferdig utvokste... De skjønner tydeligvis ikke at den perioden i livet de er inne i når de er 17-18 år, er den beste for å bygge naturlig muskelmasse. Hormon-nivåene er jo skyhøye i den alderen...
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av mlaache Vis post
    Det kuleste av alt er jo at gutta begynner med Anabole Steroider FØR de er ferdig utvokste... De skjønner tydeligvis ikke at den perioden i livet de er inne i når de er 17-18 år, er den beste for å bygge naturlig muskelmasse. Hormon-nivåene er jo skyhøye i den alderen...
    Men, det blir mye bedre med steroider. Hehe.

Ble medlem
    11-2003
    Alt blir bedre mer steroider. Selv roser lukter bedre.

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Her lukter jeg en hyklersk dobbeltmoral, blant enkelte. Når jeg påpeker propaganda om hasj, så får jeg sterk kritikk for det. Fordi de som kritiserer meg tror på all propagandaen de lærte på ungdomskolen og det som foreldrene lærte dem.

Så hvorfor tror dere ikke på propagandaen om steroider?Prøver kanskje staten å skremme dere vekk fra steroider?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nei, mer det at hasj er tidenes latterligste stoff, og at min (og svært mange andres) erfaring er at det er på ingen måte normale og ressurssterke folk som røyker hasj innimellom og ikke får skade av det, men at de fleste som vi kjenner som røyker også av en eller annen grunn OGSÅ er i kategoriene mest ubrukelige bekjentskaper. For min del er det i hvertfall ikke propaganda fra staten som har avgjort, men personlige erfaringer. Hasjrøykere er jevnt over tapere, og du skal mer enn gjerne få lov å argumentere for at det ikke er sant
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Nei, mer det at hasj er tidenes latterligste stoff, og at min (og svært mange andres) erfaring er at det er på ingen måte normale og ressurssterke folk som røyker hasj innimellom og ikke får skade av det, men at de fleste som vi kjenner som røyker også av en eller annen grunn OGSÅ er i kategoriene mest ubrukelige bekjentskaper. For min del er det i hvertfall ikke propaganda fra staten som har avgjort, men personlige erfaringer. Hasjrøykere er jevnt over tapere, og du skal mer enn gjerne få lov å argumentere for at det ikke er sant
    Helt enig. Av de kompisene jeg har som endte opp med å røyke hasj ble vrak. Noen i større grad enn andre (arbeidsledig og røyker hasj omtrent hver dag, for ikke å snakke om andre ting. Speed, kokain, lsd ++)
    Man merker på hasjrøykerne at de forandres sakte men sikkert. De blir mer sløve og fucka i hue.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.