Side 2 av 2 FørsteFørste 12
Viser resultatene 51 til 78 av 78

Tråd: Nok en toskete steroid-uttalelse fra "lege"

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    Helt enig. Av de kompisene jeg har som endte opp med å røyke hasj ble vrak. Noen i større grad enn andre (arbeidsledig og røyker hasj omtrent hver dag, for ikke å snakke om andre ting. Speed, kokain, lsd ++)
    Man merker på hasjrøykerne at de forandres sakte men sikkert. De blir mer sløve og fucka i hue.
    Har et par godekompiser som røyker tjall i ny og ne, gjort det noen år nå, ingen negativ virkning på dem.

Selv mener jeg man må få lov til å velge, røyke eller ikke røyke, steorider eller ikke steorider.. opp til hver enkelt individ..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Nei, mer det at hasj er tidenes latterligste stoff, og at min (og svært mange andres) erfaring er at det er på ingen måte normale og ressurssterke folk som røyker hasj innimellom og ikke får skade av det, men at de fleste som vi kjenner som røyker også av en eller annen grunn OGSÅ er i kategoriene mest ubrukelige bekjentskaper. For min del er det i hvertfall ikke propaganda fra staten som har avgjort, men personlige erfaringer. Hasjrøykere er jevnt over tapere, og du skal mer enn gjerne få lov å argumentere for at det ikke er sant
    Tullprat. Kjenner mange som røyker hasj, og de aller fleste av de har jobb og er helt normale. De har helt normalt liv og oppfører seg helt likt nyktre folk.

Finner ikke hele programmet, men her er fakta:http://www.youtube.com./watch?v=eRZg...eature=related

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det plager meg at folk flest oppfatter personer som forsvarer bruk av bol, akkurat likens som jeg oppfatter gadja og andre hasjere...

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Marihuana gir slapp banana
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Nei, mer det at hasj er tidenes latterligste stoff, og at min (og svært mange andres) erfaring er at det er på ingen måte normale og ressurssterke folk som røyker hasj innimellom og ikke får skade av det, men at de fleste som vi kjenner som røyker også av en eller annen grunn OGSÅ er i kategoriene mest ubrukelige bekjentskaper. For min del er det i hvertfall ikke propaganda fra staten som har avgjort, men personlige erfaringer. Hasjrøykere er jevnt over tapere, og du skal mer enn gjerne få lov å argumentere for at det ikke er sant
    alle vet at hasj er for tapere og kola for vinnerne!!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    det plager meg at folk flest oppfatter personer som forsvarer bruk av bol, akkurat likens som jeg oppfatter gadja og andre hasjere...
    EEHHHHHHHHHHHHHH hasj er faktisk mindre skadelig enn alkohol og så kommer det fra naturen!!!!11

heil che gevara
    edit: og skjerf!<3
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja Vis post
    Tullprat. Kjenner mange som røyker hasj, og de aller fleste av de har jobb og er helt normale. De har helt normalt liv og oppfører seg helt likt nyktre folk.
    Det å oppføre seg normalt og å ha en jobb er ingen PRESTASJON. Det er faktisk forventet av deg Morsomt når hasjrøykere presenterer det å ha en jobb som noe som fortjener nesegrus beundring.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Det å oppføre seg normalt og å ha en jobb er ingen PRESTASJON. Det er faktisk forventet av deg Morsomt når hasjrøykere presenterer det å ha en jobb som noe som fortjener nesegrus beundring.
    Hasrøykere finnes ikke som 1 homogen gruppe. Leger røyker hasj og sosialklienter røyker hasj.

Alkohol er farligere

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hasrøykere finnes ikke som 1 homogen gruppe. Leger røyker hasj og sosialklienter røyker hasj.

Alkohol er farligere
    Vært morsomt å sett noe tall på dette. Antall hasjrøykere blant sosialklienter og leger.

Jeg har iallefall ikke noe stort problem med å peke ut hasjiser i hverdagen
    .......................................R.I.P..........................................

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Vært morsomt å sett noe tall på dette. Antall hasjrøykere blant sosialklienter og leger.

Jeg har iallefall ikke noe stort problem med å peke ut hasjiser i hverdagen
    Eg greier og å peke ut folk som er høy på hasj. Men kan ikke peke ut folk som røyker ellers.

Jeg er ofte stein, de eneste som avslører meg er folk som selv røyker. Så røyker du Lean?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Eg greier og å peke ut folk som er høy på hasj. Men kan ikke peke ut folk som røyker ellers.

Jeg er ofte stein, de eneste som avslører meg er folk som selv røyker. Så røyker du Lean?
    Nei har over 7 i IQ sorry.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Eg greier og &#229; peke ut folk som er h&#248;y p&#229; hasj. Men kan ikke peke ut folk som r&#248;yker ellers.

Jeg er ofte stein, de eneste som avsl&#248;rer meg er folk som selv r&#248;yker. S&#229; r&#248;yker du Lean?
    Logikken: "jeg r&#248;yker og klarer &#229; se p&#229; folk om de r&#248;yker" -> "det vil si at alle som kan se om noen er hasjr&#248;ykere m&#229; ogs&#229; r&#248;yke hasj", er logikk som kun hasjr&#248;ykere kan servere

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Logikken: "jeg røyker og klarer å se på folk om de røyker" -> "det vil si at alle som kan se om noen er hasjrøykere må også røyke hasj", er logikk som kun hasjrøykere kan servere
    Les og gråt: http://www.newscientist.com/article/...rmanently.html
    Man blir ikke dum av cannabis. Så nå kan du innrømme at ditt syn på cannabis er feil?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Les og gråt: http://www.newscientist.com/article/...rmanently.html
    Man blir ikke dum av cannabis. Så nå kan du innrømme at ditt syn på cannabis er feil?
    Fried concedes that while IQ may be spared, memory and attention may be harder hit and is examining the effect now: "The most-often stated reason for quitting was they felt their short-term memory was affected."

Neida, marijuana er HELT KLART BRA
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Halla, dere kan ikke klage p&#229; at folk er d&#248;mmende og trangsynte overfor bol n&#229;r dere er like ille mot stakkars Gadja Hasj gj&#248;r folk sl&#248;ve og irriterende glemske, men etter min erfaring skjer dette kun ved kronisk bruk. Litt en gang iblant har aldri skadet noen.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nei men n&#229; g&#229;r ikke bolere rundt og skriker at p-piller er mer skadelig enn steroider til en hver tid heller.

Ble medlem
    11-2003
    Noen gj&#248;r

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Halla, dere kan ikke klage på at folk er dømmende og trangsynte overfor bol når dere er like ille mot stakkars Gadja Hasj gjør folk sløve og irriterende glemske, men etter min erfaring skjer dette kun ved kronisk bruk. Litt en gang iblant har aldri skadet noen.
    Takk!!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2003
    Det m&#229; jo sies at hasj-subkulteren og bole-subkulturen er polare motsetninger, s&#229; det er ikke rart at de hater hverandre Fett h&#229;r, luer, sm&#229;godt og sjokolade versus barbert bolesveis, gullkjede, kylling og ris og morgenturer.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg lar egentlig all min aggresjon rettet mot min usannsynlig sl&#248;ve og glemske kompis som r&#248;yker hasj g&#229; ut over Gadja Pluss at det er litt g&#248;y fordi han skader sin egen sak jo mer han skryter over hasj

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Det må jo sies at hasj-subkulteren og bole-subkulturen er polare motsetninger, så det er ikke rart at de hater hverandre Fett hår, luer, smågodt og sjokolade versus barbert bolesveis, gullkjede, kylling og ris og morgenturer.
    Den største bolbrukeren i bergen røyker og hasj

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Jeg lar egentlig all min aggresjon rettet mot min usannsynlig sløve og glemske kompis som røyker hasj gå ut over Gadja Pluss at det er litt gøy fordi han skader sin egen sak jo mer han skryter over hasj
    Skal ikke benekte at hasj er helsekost for hjernen min. Blir glad og livet føles bedre. Ville vært dumt å la være å ta naturlig medisin.

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    N&#229;r det gjelder hasj, s&#229; er det vel ogs&#229; her en viss forskjell p&#229; &#229; festr&#248;yke og r&#248;yke. Hvis man finner den store sjarmen med &#229; ruse seg hinsides p&#229; daglig basis, s&#229; tror jeg ikke problemet med manglende IQ er et resultat av langvarig bruk. Jeg tror det problemet har v&#230;rt der fra starten av.

Ble medlem
    11-2003
    Skal ikke benekte at hasj er helsekost for hjernen min. Blir glad og livet f&#248;les bedre. Ville v&#230;rt dumt &#229; la v&#230;re &#229; ta naturlig medisin.
    Det er jo &#229;penbart at det vil f&#229; deg til &#229; f&#248;le deg bedre da det er et rusmiddel.

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Jeg lar egentlig all min aggresjon rettet mot min usannsynlig sløve og glemske kompis som røyker hasj gå ut over Gadja Pluss at det er litt gøy fordi han skader sin egen sak jo mer han skryter over hasj
    Ok takk for forklaringen, da forstår jeg bedre hvorfor du er så kritisk mot meg Har lenge følt at du har vært i overkant kritisk mot meg.

Jeg kødder noen ganger i mine kommentarer for å provosere litt. Så ikke ta alle mine kommentarer helt bokstavelig, er ironisk som når jeg skriver at hasj er helsekost.

Er enig i det LurePer skriver om cannabis. Kronisk bruk over lang tid har bivirkinger. Blant annet på luftveinene som hoste og dårligere kondis, og man kan bli litt asosial, trøtt og noen kan blir umotivert.
    Moderat bruk har svært få bivirkinger.

Har tatt meg en pause sjøl og føler jeg har mer energi, jeg er mer sosial på jobben, føler jeg er mer motivert for trening og andre ting.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Good for you

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Good for you
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hahaha... Jeg har gitt for mye karma de siste 24 t du f&#229;r n&#229;r jeg har ladet opp igjen Adda

Side 2 av 2 FørsteFørste 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.