Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Dette var i det minste litt morsomt
Dopingaksjon i Norge
Treningsforum har hatt og vil fortsette å ha en klar antidopingholdning i vårt diskusjonsforum og diskusjoner om kjøp, salg eller bruk av doping vil ikke bli tolerert.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
"Bol burde bli lov"
Gidder aldri å si det igjen.Når sinnsyke rusmidler som alkohol er lov,til ego bruk.
Må steroider være det å...Det skjønner vel alle?Alkohol er den mest sinnsyke rus middelet som er på jord.Man mister alle hemninger av det.Spør alle som har prøvd begge deler!!
Å når røyk er lov å selge over disk til ego bruk.Må self steroider være det.Håper virkelig du ser dette...
Men orker ikke å diskutere dette mere..God mulig det kan det..Vis du har MASSE penger..Kjører på med hgh,bol insu hele veien..
Men vanlig bole kur.Så å si bare vann...Men ja,har du nåkk penger så kan du nåkk korte ned tiden en del ja...Enig i det.Men vanlige mannen i gata har jo ikke det..Man ser veldig godt på fysiken til dem som har hatt det..Jeg har brukt bol før..Men finner mange som ikke har rørt bol som er sterkere en meg..Men nå har jeg festet 4dager i uken å da...Men andre ting innabords å.Så hadde kanskje hatt bedre fremgang uten...!!Men sant som du sier!
Spes etter hgh sammenhengendebruk,1 år eller 2 med hgh..Ser man virkelig store forskjeller....
Episk![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
men det står ingen plass om hvor mye bol de har funnet?
faen da.. jeg som akkurat tenkte å begynne med bol
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
MHG! Kan du gjøre rede for hva som motiverer deg til å latterliggjøre alle pro-aas uttalelser? Ønsker at du vektlegger elementer som privat sfære, offerroller, samfunnsmessig interesse og et medisinsk aspekt ift reell risiko. Om du har tid så kan du også drøfte situasjonen rundt aas-"problematikk" i de landene hvor du får kjøpt disse medisinene over disk i korte trekk.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg har ingenting prinsipielt imot diskusjonen, synes bare det er festlig at TF plutselig prøver å late som om de er ADNs beste venner og at de ikke tillater steroidesnakk i kjølvannet av saken.
Jeg tror du misforstår hva treningsforum mener. Jeg har aldri sett det blitt diskutert hverken salg, kjøp eller bruk av steroider på treningsforum. Og om det har blitt, så har tråden blitt slettet fort. I den tråden du linka til lengre oppe så diskuterer de ikke bruk som i hvordan man skal bruke steroider. Om det var dette du mente da, mulig jeg misforstår. Men at moderatorene på treningsforum er noen komplette idioter er det liten tvil om.