http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=581680
- WADA fortalte oss i dag at det er 30 utøvere som har blitt nektet å komme til de olympiske leker fordi de har testet positivt, sier kommunikasjonsdirektør i IOC, Mark Adams.
http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=581680
- WADA fortalte oss i dag at det er 30 utøvere som har blitt nektet å komme til de olympiske leker fordi de har testet positivt, sier kommunikasjonsdirektør i IOC, Mark Adams.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jøss! Skulle tro det var et byggerstevne![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Og om det plutselig dukket opp dopingtestere på et byggerstevne , la oss si det var 20personer i hver vektklasse i bygging og 40 bodyfitnessutøvere , hvor mange ville bli stående igjen med pokai i hånden etter at resultatene forelå![]()
nå er det heldigvis for dem som velger å dope seg på et bygger stevne ikke et problem.
ifbb er jo knyttet opp mot wada men det dukker alikevell ikke opp dopingjegere på de store stevnene like hyppig som på et ski arrengement e.l
betyr det da kanskje at det er en aksept for doping i bygging ? hadde vært morsomt og hatt dette i en egen tråd for litt debatt![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Alle doper seg, men veldig viktig for noen og presisere til det kjedsommelige at byggerne er verst.. hmm, pussig
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Det trenger ikke å forekomme dopingtester på byggerstevner, da byggere er flinke nok til å beskylde hverandre for bruk av alt mellom himmel og jord uansett.
Vil påstå at den gjengse kroppsbygger beskylder/påstår langt mer og hyppigere andre kroppsbyggere for bruk av diverse AAS enn den vanlige Ola Nordmann gjør.
RockyRock
tror cristal tar igjen for den hele norske befolkninger når det gjelder ola nordmenn
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Whiner jeg fælt, mener du?![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=583967
gud vi DIGGER mediajævla nisser! hva med å ha sikre kilder før man går ut med slikt, men for all det er jo ikke uvanlig det hehe
-Phil Baroni
fuck u hater!!!1
skulle hatt deg en cup of hatorade![]()