Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: OL begynner bra :)

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

OL begynner bra :)

http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=581680

- WADA fortalte oss i dag at det er 30 utøvere som har blitt nektet å komme til de olympiske leker fordi de har testet positivt, sier kommunikasjonsdirektør i IOC, Mark Adams.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jøss! Skulle tro det var et byggerstevne
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Da hadde ingen blitt tatt, eller testet for den saks skyld.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    lenge siden en bygger ble tatt på et stevne sist og 30 stk er sikkert mer enn det som totalt har blitt tatt i bygging hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Og om det plutselig dukket opp dopingtestere på et byggerstevne , la oss si det var 20personer i hver vektklasse i bygging og 40 bodyfitnessutøvere , hvor mange ville bli stående igjen med pokai i hånden etter at resultatene forelå

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Og om det plutselig dukket opp dopingtestere på et byggerstevne , la oss si det var 20personer i hver vektklasse i bygging og 40 bodyfitnessutøvere , hvor mange ville bli stående igjen med pokai i hånden etter at resultatene forelå
    De tre minste!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    nå er det heldigvis for dem som velger å dope seg på et bygger stevne ikke et problem.

ifbb er jo knyttet opp mot wada men det dukker alikevell ikke opp dopingjegere på de store stevnene like hyppig som på et ski arrengement e.l

betyr det da kanskje at det er en aksept for doping i bygging ? hadde vært morsomt og hatt dette i en egen tråd for litt debatt

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alle doper seg, men veldig viktig for noen og presisere til det kjedsommelige at byggerne er verst.. hmm, pussig
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Det trenger ikke å forekomme dopingtester på byggerstevner, da byggere er flinke nok til å beskylde hverandre for bruk av alt mellom himmel og jord uansett.

Vil påstå at den gjengse kroppsbygger beskylder/påstår langt mer og hyppigere andre kroppsbyggere for bruk av diverse AAS enn den vanlige Ola Nordmann gjør.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2005
    tror cristal tar igjen for den hele norske befolkninger når det gjelder ola nordmenn
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    04-2006
    Whiner jeg fælt, mener du?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=583967

gud vi DIGGER media jævla nisser! hva med å ha sikre kilder før man går ut med slikt, men for all det er jo ikke uvanlig det hehe

Ble medlem
    06-2005
    Whiner jeg fælt, mener du?
    som en pms som aldri tar slutt

-Phil Baroni

Medlem bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=583967

gud vi DIGGER media jævla nisser! hva med å ha sikre kilder før man går ut med slikt, men for all det er jo ikke uvanlig det hehe
    hehe....snakk om å trø i baret!
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    som en pms som aldri tar slutt
    Det er vel litt tilsiktet. Men jeg kan gi meg

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    fuck u hater!!!1
    skulle hatt deg en cup of hatorade

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine