Dette er noe av det mest spesielle jeg har hørt hittil i år!
http://www.nrk.no/banden/bodybuilding-xp/
Dette er noe av det mest spesielle jeg har hørt hittil i år!
http://www.nrk.no/banden/bodybuilding-xp/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Klar tale fra ThorvildsenFantastisk!
Hahaahahhaha kleint. Mange fine lange pauser i det intervjuet!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Den biten om fordeler og ulemper er også verdt å spille av ja. De fremstår som to snartenkte og reflekterte personer![]()
.......................................R.I.P..........................................
hva er det med bolere og mangelen på evenen til å være ærlig?
fatter ikke folk at de får mer respekt av å være ærlig i forhold til å stå å lyve helt åpentlyst?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Hvorfor skal alltid argument nummer én være at "de doper seg i andre idretter også"?
EDIT: Hahaha, og der dras tjukkasene inn ogsåDet trengs virkelig noe nytt materiale her, dette er for forutsigbart!
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Syns det er greit å få avkreftet eventuelle dopingmistanker folk måtte ha![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
"Jeg driver 24fitness og er veldig streng og om jeg ser noen som drivar med doping så er det rett ut assa"
BWAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Hva er det som er så rart med at de ikke innrømmer å ha brukt steroider på radio?
Er det noen her som hadde innrømmet å ha brukt steroider, drugs, whatever på radio, selv om de faktisk hadde gjort det?
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Ah, glemte at det var stygt å lyve
Sponsorer blir sikkert veldig happy hvis de sier "no comment", og ikke tar avstand fra doping. Er sikkert veldig positivt for omsetningen på 24 fitness også.
Folk lyver hele tiden. Faktisk lyver mennesker i snitt 5 ganger om dagen. Get over it.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Helt greit at han lyver om det syns jeg også. Er mer måten han lyver på det om som er utrolig morsom.
"Det e ingen som går bort t en feit å sier.. eh ja.. du e feit altså.. du spise så mye!" hahaha
"No comment" blir nok oppfatta som det samme som å si "ja".
Ved å ikke lyve mister de sannsynligvis det meste av sponsorinntekter og lignende. Så har full forståelse for at de ikke ønsker å innrømme offentlig på radio at de har brukt doping.
Tror ikke det er mange som hadde svart ja på det spørsmålet der for å være helt ærlig. Uansett hvor mye/lite man hadde brukt.
Da er man vel såpass lur at man ikke setter seg i en posisjon hvor man må lyve?
Vet ikke hvor mange sponsorpenger og medlemmer man hadde gått glipp av hvis man hadde svart litt annerledes.
"Doping er dessverre en stor del av vår sport og jeg skulle ønske at det ikke var slik"
"Jeg kjenner flere som har brukt steroider"
"I mitt gym er det jeg som er sjef, forgår det noe der som jeg ikke liker så er det rett ut"
Tror du jeg hadde skrevet det hvis ikke? Jeg VET det er mange som ikke har peiling på hvordan situasjonen innenfor bygging er. Slogum har egentlig sagt nok, han driver et gym å ønsker å tjene penger på det. Sier seg selv at han ikke kan si sannheten rett ut, da er det greiere å lyve om det. At måten han sier det på ikke er troverdig er nok neppe noe han planla.
Oleh har et poeng. Har flere ganger sett innom strongman på eurosport/tv2 sammen med forskjellige folk som faktisk har over gjennomsnittlig peiling på styrketrening. Har flere ganger fått spørsmål om det er lov med steroider i strongman og om de bruker det osv. Og her snakker vi Savickas-størrelse. Så at det er veldig mange som går fem på er jeg helt sikker på.

Forstår godt at de ikke sier sannheten, med det bildet media fremstiller byggere i og sponsorer som kan trekke seg så er det best å holde ting for seg selv. Uansett om folk vet de lyger eller ei.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
mannen i gata vet ingenting om folk bruker bol eller ikke. spesielt kvinner.
sjefen min på jobb sa her en dag " jeg tror ikke det går an å bli sånn som arild haugen uten å ty til prestasjonsfremmede midler".
Tror ærlig talt dette ikke hadde hatt noenting å si for omsetningen på 24fitness, snarere tvert imot.
Jeg sitterer nettsiden deres:
Følte ærlig talt at jeg lettet på machonivået når jeg var der, kanskje jeg kan få dette tilbudet?24fitness Karl Johan:
Vi trenger flere jenter/Damer for å lette trykke på det høye "macho" nivået. som er her...he he
Derfor lokker vi med et særskilt kampanje tilbud for oss jenter i høsten 2009.Kun 299,- pr månde på avtalegiro og INGEN bindingstid.Pakk treningstøyet å kom ned til oss. Tro meg du vil ikke angre!![]()
det har en gang på de åra city gym har eksistert vært mistanke om noe slik og det endte opp med at Andrè satt i noen døgn for å obeservere evt ta synderen. hva utfallet ble aner jeg ikke men min egen erfaring er at det florer mer synlig bruk av slik i gardrobene på de noe mer kjente gym kjedene enn på de omtalte og såkalte "bolegymma"
er det folk som bruker aas på slike "bygger" gym så har dem nok forstått at det funker like bra og tygge eller stikke shittet hjemme i huset FØR trening istede for PÅ trening hehe...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
En skulle jo tro det.
Var riktignok innom en fest hos noen lokale partybolere for noen år siden, det var fullt hus med folk og gutta satt og hadde drikkelek, utfordret hverandre til å sette voldsomme mengder med steroider i legger, biceps og bryst. Det var vel grunn til å mistenke at disse hadde tatt en del dop man ikke blir stor av også den kvelden.
Det er tydeligvis noen som absolutt skal vise alle hva de driver med. Det blir sånn når man egentlig er pingle med store mindreverdighetskomplsekser.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
haha, fus i ikke måtte dra på fest med gremlings!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
haha.. snakk om og ta ting bokstavelig.
tror nok ikke dette har vært ei stor greie men at det har foremkomt det har det.
jeg personlig har ikke gjort annet enn pisse i kryss! faktiskt både med gutter og jenter![]()