Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 95

Tråd: Thorvildsen og Stisen om anabole steroider.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26

Talking Thorvildsen og Stisen om anabole steroider.

Dette er noe av det mest spesielle jeg har hørt hittil i år!

http://www.nrk.no/banden/bodybuilding-xp/
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Silver Member
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Klar tale fra Thorvildsen Fantastisk!

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hahaahahhaha kleint. Mange fine lange pauser i det intervjuet!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Den biten om fordeler og ulemper er også verdt å spille av ja. De fremstår som to snartenkte og reflekterte personer
    .......................................R.I.P..........................................

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    hva er det med bolere og mangelen på evenen til å være ærlig?

fatter ikke folk at de får mer respekt av å være ærlig i forhold til å stå å lyve helt åpentlyst?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvorfor skal alltid argument nummer én være at "de doper seg i andre idretter også"?

EDIT: Hahaha, og der dras tjukkasene inn også Det trengs virkelig noe nytt materiale her, dette er for forutsigbart!
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Syns det er greit å få avkreftet eventuelle dopingmistanker folk måtte ha
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    "Jeg driver 24fitness og er veldig streng og om jeg ser noen som drivar med doping så er det rett ut assa"

BWAHAHAHAHAHAHAHAHA
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Ble nesten flau av å høre på dette.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    "Jeg driver 24fitness og er veldig streng og om jeg ser noen som drivar med doping så er det rett ut assa"

BWAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Han tar sikkert mange på fersk gjerning med sprøyta i hånda eller hva? Aldri sett noen drive med doping på treningsstudio.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Han tar sikkert mange på fersk gjerning med sprøyta i hånda eller hva? Aldri sett noen drive med doping på treningsstudio.
    Haha, ja det var det
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Det kan jo tenkes at det var diabetikere som var avhengige av å sette insulin i forbindelse med pwo-shaken?
    Ikke trekk raske konklusjoner!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    *flau*

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva er det som er så rart med at de ikke innrømmer å ha brukt steroider på radio?

Er det noen her som hadde innrømmet å ha brukt steroider, drugs, whatever på radio, selv om de faktisk hadde gjort det?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Hva er det som er så rart med at de ikke innrømmer å ha brukt steroider på radio?

Er det noen her som hadde innrømmet å ha brukt steroider, drugs, whatever på radio, selv om de faktisk hadde gjort det?
    Kan de ikke bare si "no comment", hvorfor lyve?

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Kan de ikke bare si "no comment", hvorfor lyve?
    Ah, glemte at det var stygt å lyve

Sponsorer blir sikkert veldig happy hvis de sier "no comment", og ikke tar avstand fra doping. Er sikkert veldig positivt for omsetningen på 24 fitness også.

Folk lyver hele tiden. Faktisk lyver mennesker i snitt 5 ganger om dagen. Get over it.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Silver Member
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Helt greit at han lyver om det syns jeg også. Er mer måten han lyver på det om som er utrolig morsom.

"Det e ingen som går bort t en feit å sier.. eh ja.. du e feit altså.. du spise så mye!" hahaha

Ble medlem
    03-2002

Sponsorer blir sikkert veldig happy hvis de sier "no comment", og ikke tar avstand fra doping. Er sikkert veldig positivt for omsetningen på 24 fitness også.

Folk lyver hele tiden. Faktisk lyver mennesker i snitt 5 ganger om dagen. Get over it.
    Spar på denne tanken til dama di forteller at hun har vært et sted og du vet at hun har vært et en annen plass...

Ble medlem
    05-2004
    Spar på denne tanken til dama di forteller at hun har vært et sted og du vet at hun har vært et en annen plass...
    Så det er sånn det føles å ha blitt holdt for narr av to kroppsbyggere?

Ble medlem
    03-2002
    Så det er sånn det føles å ha blitt holdt for narr av to kroppsbyggere?
    Narr var dine ord..

Blir litt som når Ronnie Coleman sier at han aldri har tatt steroider, man kan da velge å ikke si noe eller svare "no comment" hvis noen spør synes jeg!

Silver Member
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    "No comment" blir nok oppfatta som det samme som å si "ja".

Ble medlem
    05-2004
    Narr var dine ord..

Blir litt som når Ronnie Coleman sier at han aldri har tatt steroider, man kan da velge å ikke si noe eller svare "no comment" hvis noen spør synes jeg!
    Å svare "no comment" på et sånn spørsmål er akkurat det samme som å innrømme at man har brukt. Ingen som IKKE har brukt noe sier no comment, de sier nei.

- Har du pult en annen gutt i rompa?
    - No coment....

Ble medlem
    03-2002
    Å svare "no comment" på et sånn spørsmål er akkurat det samme som å innrømme at man har brukt. Ingen som IKKE har brukt noe sier no comment, de sier nei.

- Har du pult en annen gutt i rompa?
    - No coment.... :O

Så det er smartere å lyve når andre vet at du lyver...? Fantastisk logikk!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av oLEh Vis post
    "No comment" blir nok oppfatta som det samme som å si "ja".
    Er det ikke bedre da, enn å bli gjennomskuet når man lyver?

Ble medlem
    05-2004
    Så det er smartere å lyve når andre vet at du lyver...? Fantastisk logikk!
    Ved å ikke lyve mister de sannsynligvis det meste av sponsorinntekter og lignende. Så har full forståelse for at de ikke ønsker å innrømme offentlig på radio at de har brukt doping.

Tror ikke det er mange som hadde svart ja på det spørsmålet der for å være helt ærlig. Uansett hvor mye/lite man hadde brukt.

Silver Member
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Er det ikke bedre da, enn å bli gjennomskuet når man lyver?
    Dette er noe en hører på NRK. Er lett for OSS å høre at de lyver, men saken er kanskje en annen for en som ikke vet hva sannheten er i utgangspunktet.

Ble medlem
    03-2002
    Ved å ikke lyve mister de sannsynligvis det meste av sponsorinntekter og lignende. Så har full forståelse for at de ikke ønsker å innrømme offentlig på radio at de har brukt doping.

Tror ikke det er mange som hadde svart ja på det spørsmålet der for å være helt ærlig. Uansett hvor mye/lite man hadde brukt.
    Da er man vel såpass lur at man ikke setter seg i en posisjon hvor man må lyve?

Vet ikke hvor mange sponsorpenger og medlemmer man hadde gått glipp av hvis man hadde svart litt annerledes.

"Doping er dessverre en stor del av vår sport og jeg skulle ønske at det ikke var slik"
    "Jeg kjenner flere som har brukt steroider"
    "I mitt gym er det jeg som er sjef, forgår det noe der som jeg ikke liker så er det rett ut"

Ble medlem
    03-2002
    Dette er noe en hører på NRK. Er lett for OSS å høre at de lyver, men saken er kanskje en annen for en som ikke vet hva sannheten er i utgangspunktet.
    Tror du virkelig på det?

Silver Member
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Tror du virkelig på det?
    Tror du jeg hadde skrevet det hvis ikke? Jeg VET det er mange som ikke har peiling på hvordan situasjonen innenfor bygging er. Slogum har egentlig sagt nok, han driver et gym å ønsker å tjene penger på det. Sier seg selv at han ikke kan si sannheten rett ut, da er det greiere å lyve om det. At måten han sier det på ikke er troverdig er nok neppe noe han planla.

Ble medlem
    03-2002
    Tror du jeg hadde skrevet det hvis ikke? Jeg VET det er mange som ikke har peiling på hvordan situasjonen innenfor bygging er. Slogum har egentlig sagt nok, han driver et gym å ønsker å tjene penger på det. Sier seg selv at han ikke kan si sannheten rett ut, da er det greiere å lyve om det. At måten han sier det på ikke er troverdig er nok neppe noe han planla.
    Fair enough!

Ble medlem
    05-2004
    Oleh har et poeng. Har flere ganger sett innom strongman på eurosport/tv2 sammen med forskjellige folk som faktisk har over gjennomsnittlig peiling på styrketrening. Har flere ganger fått spørsmål om det er lov med steroider i strongman og om de bruker det osv. Og her snakker vi Savickas-størrelse. Så at det er veldig mange som går fem på er jeg helt sikker på.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Da har du ikke vært på rette studioet.......
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Forstår godt at de ikke sier sannheten, med det bildet media fremstiller byggere i og sponsorer som kan trekke seg så er det best å holde ting for seg selv. Uansett om folk vet de lyger eller ei.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Eventuellt han har BARE vært på de rette studioene. Alt ettersom hvordan man ser på det.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    mannen i gata vet ingenting om folk bruker bol eller ikke. spesielt kvinner.
    sjefen min på jobb sa her en dag " jeg tror ikke det går an å bli sånn som arild haugen uten å ty til prestasjonsfremmede midler".

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Jeg har vært på 24fitness da, kunne kanskje sett for meg å snuble over det når jeg trente på boleloftet i Bryne, Gremlings og gutta kjenner sikkert til dette lokale studioet. Et av de beste jeg har trent på btw.

Ble medlem
    09-2004

Tror ærlig talt dette ikke hadde hatt noenting å si for omsetningen på 24fitness, snarere tvert imot.
    Jeg sitterer nettsiden deres:

24fitness Karl Johan:

Vi trenger flere jenter/Damer for å lette trykke på det høye "macho" nivået. som er her...he he
    Derfor lokker vi med et særskilt kampanje tilbud for oss jenter i høsten 2009.Kun 299,- pr månde på avtalegiro og INGEN bindingstid.Pakk treningstøyet å kom ned til oss. Tro meg du vil ikke angre!
    Følte ærlig talt at jeg lettet på machonivået når jeg var der, kanskje jeg kan få dette tilbudet?

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg har vært på 24fitness da, kunne kanskje sett for meg å snuble over det når jeg trente på boleloftet i Bryne, Gremlings og gutta kjenner sikkert til dette lokale studioet. Et av de beste jeg har trent på btw.
    det har en gang på de åra city gym har eksistert vært mistanke om noe slik og det endte opp med at Andrè satt i noen døgn for å obeservere evt ta synderen. hva utfallet ble aner jeg ikke men min egen erfaring er at det florer mer synlig bruk av slik i gardrobene på de noe mer kjente gym kjedene enn på de omtalte og såkalte "bolegymma"

er det folk som bruker aas på slike "bygger" gym så har dem nok forstått at det funker like bra og tygge eller stikke shittet hjemme i huset FØR trening istede for PÅ trening hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det har en gang på de åra city gym har eksistert vært mistanke om noe slik og det endte opp med at Andrè satt i noen døgn for å obeservere evt ta synderen. hva utfallet ble aner jeg ikke men min egen erfaring er at det florer mer synlig bruk av slik i gardrobene på de noe mer kjente gym kjedene enn på de omtalte og såkalte "bolegymma"

er det folk som bruker aas på slike "bygger" gym så har dem nok forstått at det funker like bra og tygge eller stikke shittet hjemme i huset FØR trening istede for PÅ trening hehe...
    En skulle jo tro det.
    Var riktignok innom en fest hos noen lokale partybolere for noen år siden, det var fullt hus med folk og gutta satt og hadde drikkelek, utfordret hverandre til å sette voldsomme mengder med steroider i legger, biceps og bryst. Det var vel grunn til å mistenke at disse hadde tatt en del dop man ikke blir stor av også den kvelden.
    Det er tydeligvis noen som absolutt skal vise alle hva de driver med. Det blir sånn når man egentlig er pingle med store mindreverdighetskomplsekser.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    En skulle jo tro det.
    Var riktignok innom en fest hos noen lokale partybolere for noen år siden, det var fullt hus med folk og gutta satt og hadde drikkelek, utfordret hverandre til å sette voldsomme mengder med steroider i legger, biceps og bryst. Det var vel grunn til å mistenke at disse hadde tatt en del dop man ikke blir stor av også den kvelden.
    Det er tydeligvis noen som absolutt skal vise alle hva de driver med. Det blir sånn når man egentlig er pingle med store mindreverdighetskomplsekser.
    men de har ihvertfall fortstått at man kan ta det hjemme og ikke på gymmet da

det er vel det man kan kalle for party "bodybuilders"

før runka og tissa man i kryss på fest nå er det å sette bol og narkotika i kryss
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    04-2006
    før runka og tissa man i kryss på fest
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    har du gått glipp av noe i oppveksten ?

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    haha, fus i ikke måtte dra på fest med gremlings!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    04-2006
    Glipp og glipp, fru blom. Jeg tror runkefest må være en Stavanger-greie .....

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Bare bøger som sirkelrunka.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    haha.. snakk om og ta ting bokstavelig.

tror nok ikke dette har vært ei stor greie men at det har foremkomt det har det.
    jeg personlig har ikke gjort annet enn pisse i kryss! faktiskt både med gutter og jenter

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    haha.. snakk om og ta ting bokstavelig.

tror nok ikke dette har vært ei stor greie men at det har foremkomt det har det.
    jeg personlig har ikke gjort annet enn pisse i kryss! faktiskt både med gutter og jenter
    Hehe.
    Ontopic. Irriterer meg at jeg sitter på jobb, får ikke hørt intervjuet og har sikkert glemt hele tråden når jeg kommer hjem. Husk, noen. Bump denne tråden etter kl. 16 ^^
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Hehe.
    Ontopic. Irriterer meg at jeg sitter på jobb, får ikke hørt intervjuet og har sikkert glemt hele tråden når jeg kommer hjem. Husk, noen. Bump denne tråden etter kl. 16 ^^
    Nioradisssssss!

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Hehe.
    Bump!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.