Takk for bump, men fikk dagen packa full av drit så rakk ikke sjekke FP igår, sender likegodt lenka til meg selv på mail![]()
Takk for bump, men fikk dagen packa full av drit så rakk ikke sjekke FP igår, sender likegodt lenka til meg selv på mail![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg tror ikke man kan bli som Arild Haugen med prestasjonsfremmende midler
http://www.dingsekongen.no
Jeg vet at man ikke kan bli slik uten veksthormoner.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Jeg anser det mest avslørende for å være hvor stor man klarer og samtidig holde en spesielt lav fettprosent. Det er ikke vanskelig å veie 120kg med 20-25% fett. Min egen erfaring er hvertfall at dersom jeg velger å deffe meg ned mot si.. 12%.. så mister jeg 30% av styrken min.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
det kan godt være genetikken eller ikke-optimal slanking tror jeg.. Ettersom det er folk som faktisk blir sterkere og blir i form, selv om de er rene... Hadde man brukt 12-18 måneder på Siders så skulle han kommet seg i god form uten at det hadde gått utover styrken tror jeg.
Nei, men når du trener og spiser som en tungvekts styrkeløfter så trur eg faren er større enn om man er en kroppsbygger(Innlegget var forøvrig mest en spøk)
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Hadde alle blitt feite av insulin, hadde alle vært feite![]()
ikke diabetikere![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
det er jo bare type 2 som gjelder for oss da![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Men stemmer fordommene mot kroppsbyggere? De stemmer jo stort sett egentlig ganske greit.
Kroppsbyggere velger å markedsføre seg selv og sitt produkt/kompetanse på en elendig måte.
Derfor blir de heller ikke godtatt og derfor blir de latterliggjort til den grad de blir.
Lee Priest, Kevin Levrone, Shawn Ray og Arnold Schwarzenegger er blant de som har innrømmet bruk i intervjuer av samme type som denne radioreportasjen.
De er også blitt kroppsbyggings største stjerner, forbilder og idoler.
RockyRock
Frode ikke bare det, det kreves en liten formue for en gutt på 20-25år og skulle betale for prestasjonsfremmende midler i strongman mengder, ikke fatter jeg hvorden de har råd til det livet anyways. Men hadde jeg hatt råd hadde det fristet noe sykt.
RockyRock
jeg har ikke noe å kommentere... liker ikke å fornærme folk
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Denne tråden kommer til å ta av nå.. Steinkaster fra Gaza i glasshus har satt igang![]()
Mere blod mere blod
Dette er min tråd så det bestemmer jeg! Den skal ikke stenges da får heller sjefskommunisten tivoli (eller har mrmuscle tatt plassen?) slette de innleggene som måtte være upassende![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Nå har jeg endelig hørt innlegget, skjønner jo hvorfor de ikke innrømmer det når han driver gym, men blir fortsatt litt teit.
Og tommy hadde jævla merkelig stemme.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Gremling hva mener du med det? synes du det var et godt intervju? Jeg har min mening og oppfatning og lar ikke kroppsbyggere true meg eller skremme meg til å være av samme oppfatning som dem.
Oleh kan du lese? jeg skrev at det må koste en formue og har du pratet med en utøver i strongman eller BB i mer enn 10sekunder på et gym eller lignende så tar det ikke lang tid før du får vite det ene eller det andre. En norsk strongman som kommenterte en strongman konkurranse la jo plutselig ut med mikrofonen på hva Samuelson brukte.
RockyRock
Jeg deltar i strongman selv, trener på et gym med mange konkurrende byggere, og har aldri kommet over det du snakker om der. Rart? Jeg syns det, men du opplever jo ting som ingen andre gjør tydeligvis. Jeg mener, du har til nå opplevd at Mariusz Pudzianowski har drapstrua en fyr etter VPC07, selv om han dro tilbake til Polen rett etter stevne. Og nå så har du hørt at en norsk strongman har lagt ut om dopingmisbruket til Samuelsson uten intensjon. Hadde dette skjedd, tror du ikke folk hadde snakka om det? Treningsforum feks, der er det ganske mange konkurrende strongmen, og folk som følger med, kommentarene hadde kommet ganske fort.
Men siden strongmangutta er så åpne om bruket sitt, kan ikke du sende meg en PM om hvem du har hørt lagt ut om bruket sitt til deg?
ja du kjenner jo alle og alt om alle så dette er du jo virkelig verdens mester i!
du skulle bare sett meg igår du! jeg sloss og herja på byen hele kvelden. jeg hadde seff å pumpa meg opp på gymmet før jeg gikk ut! jeg trosset kuldegradene, vinden og regnet og slengte på meg en singlet for og være dessidert tøffest på byen! ( ihvertfall skulle jeg prøve og være tøffest )
nei rock det er hardt å leve som kroppsbygger i dag ass...
ja intervjuet var noe merkelig men forståelig nok det da når fyren driver egen buisness og selvsagt vill beskytte den! fant ikke tråden nå men du er jo den som har tidligere skrytt thorvildsen opp i skyene som en ok person
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

At folk lyver om steroidebruken sin, ser jeg på som det mest naturlige i verden.
Det trenger ikke å være ulovlig for at man skal bli uglesett, og som kroppsbygger så blir man jo allerede uglesett, latterliggjort og mer eller mindre utsatt for janteloven.
Driver man med bissniss opp i det hele, så må man passe på hva man sier i likhet med politikere, kjendiser og treningskjeder. Elixia og Sats driter nok i det moralske standpunktet mot AS. Men så lenge det er bra forretning å være i mot, så er de i mot.
Hvermansen, Falcher og andre forståsegpåere er jo av den oppfatning at etter ett skudd med AS så er man stor, sterk og dum. Med den oppfatningen så blir konklusjonen kjapt at man også farer med juks og fanteri. Uansett om man er tilknyttet en sport eller ikke. Den innsatsen som skal til for å nå et visst nivå blir lett ignorert til fordel for ondsinnet ryktespredning og renkespill. Jeg våger å påstå at et NM gull i kroppsbygging krever like mye om ikke mer arbeid enn et NM gull i langrenn, friidrett eller svømming. Den eneste forskjellen er at man har mye flere konkurrenter i de tradisjonelle idrettene, og det betyr forsåvidt en hel del.
Nå gadd ikke jeg å høre det radiointervjuet, så det kan godt være at intervjuobjektene fint klarer å bekrefte ovennevnte konklusjon. Men det betyr strengt tatt bare at disse ikke har mediaerfaring og neppe er vandt til å svare for seg i det offentlige rom.
Hadde jeg hatt guts og større ambisjoner innen sporten til å forsvare en eventuell egen bruk av AS, så hadde jeg nok også holdt det for meg selv. Den typiske boler stereotypen er ikke noe jeg kunne tenkt meg å være bekjent med, uansett hvor langt fra sannheten det det eventuelt hadde vært. Da tar jeg heller sjefskommunist stempelet![]()
noen av dere som har lest Ekstremistan av Aslak Nore?
på side 111 rangerer norske og innvandrerungdommer ulike grupper i samfunnet.
norske ungdommer rangerer bl.a skatere, våpeninteressert ungdom, motorsykkelungdom høyt.
mens utlendingene rangerer skoleflinke, avholdsfolk, kristne og KROPPSBYGGERE høyest
forfatteren skriver under "innvandrerungdommene liker de lovlydige(og kroppsbyggere!)"
bare en liten digresjon![]()

Om jeg hadde vært i deres posisjon, så hadde jeg nok vurdert å stille opp på intervjuet, men forberedt meg bedre enn disse karene tydeligvis har gjort. Som tidligere nevnt, så burde de nok formulert seg annerledes. Å svare ingen kommentar er ikke et bra svar i denne sammenheng, det blir bare mer patetisk og insinuerer det de forsøker å skjule. Jeg hadde prøvd meg på en Stoltenberg og svart unnvikende. Personlig integritet er vanskelig å opprettholde når man prøver å selge seg selv. Heldigvis så er ikke jeg salgbar, så jeg slipper slik
Faren for å høre patetisk ut er en bagatell og vil fort bli glemt. For disse to så hadde nok skaden vært større hvis de innrømmet det alle vet, enn to "patetiske" minuttene i rampelyset på et program med en begrenset lyttermengde.
Hadde de kjørt en innrømmelse, så mistenker jeg et større presseoppslag med en negativ vinkling og dermed også et større nedslagsfelt.
Jeg vet ikke om disse blir sponset, men jeg tviler på om større sponsorer som bla proteinfabrikken ville hatt noen i stallen som innrømmet doping. For en aktør som prøver å pushe kosttilskudd til den generelle befolkning, så vil en slik oppmerksomhet være alt annet enn positiv.
Det å bli oppfattet som patetisk er ikke noe voksne folk bør verre redd for når større konsekvenser kan bli en realitet.
Det artige er jo at han sier at han ikke vil kommentere det men likevel begynner å pøse ut med tåkeprat om det.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Det er som om kroppsbyggere ikke vil markedsføre seg selv positivt, det er som om de absolutt vil bli sett på som den mest negative delen av den lavere norske arbeiderklasse.
RockyRock
Hehe
Kroppsbyggere har et enormt potensiale til å markedsføre seg selv hos bestemte grupperinger...tenk på alle kvinnene i 30årene som ville betalt for kroppsbyggere som serverer dem drinker.
Med andre ord, vi åpner ByggerBar! der glade kvinner over 25 kan bruke av overskuddet på mannlige struttelutter som serverer dem meget sterke drinker og de kan bestille en Curl and shot eller squat and sip osv.
RockyRock
Kvinner over 25? Æsj![]()
http://www.dingsekongen.no
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni