hehehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg kan spare folk å lese 15 sider med at
(*) Bol er ikke farlig, for røyk og alkohol er farligere, og da er egentlig boling sunt.
(*) Folk liker ikke bol fordi de er misunnelig på musklene til bolerne. Dette gjelder også inne på TF, alle på TF hater muskler, og derfor bolere.
(*) Og dersom høydetrening er lov, burde boling også vært det.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Du glemte det om at p-piller brude være ulovlig..
Stemmer det. Og at jenter ville kjøpt hjemmelagde p-piller om de hadde hatt muligheten.
moreheavygravy - Poenget er vel at bol ikke er så farlig som folk fremstiller det som om og at det ikke utgjør noen stor risiko for andre i bolerens nærhet.
Samtidig så er det en morbid og umenneskelighet ekkelhet at noen prøver å presentere det på en slik måte at de bryr seg om andre mennesker "ikke bruk noe som er farlig, jeg bryr meg"...hadde mennesker brydd seg slik de alltid fremstiller seg som om hadde verden neppe vært det helveteshullet det er idag.
RockyRock
Det er mange millioner som dør av paracet i Norge vært eneste år....hvorfor er ikek DET ulovlig???++++33
http://www.dingsekongen.no
Det er også allerede nevnt. Sammen med det livsfarlige C-vitaminet![]()
Se her ja, haters gonna hate![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Lurer på hva han Raymond hadde scora på den Mensa-testen..
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Hva er en "hater"?
Fuck the world! - John Rambo
UD er din venn kompis!
Urban Dictionary: hater
A person that simply cannot be happy for another person's success. So rather than be happy they make a point of exposing a flaw in that person. Hating, the result of being a hater, is not exactly jealousy. The hater doesnt really want to be the person he or she hates, rather the hater wants to knock somelse down a notch.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Er mere fasinert over beslaget av 2 stk pillepresser som har en kapasitet på 11000 tabbiser i timen
Snakk om å ha ambisjoner!
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!