Viser resultatene 1 til 31 av 31

Tråd: Tråd som kan være verdt å lese på TF

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Tråd som kan være verdt å lese på TF

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    De er i det minste ærlige nok til å innrømme at de gjør det fordi de er venner og fordi de ikke har lyst å være kjipe.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ohoi. Nå er styrkeløfterne i harnisk!!!!!!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    mitt bidrag: LOL

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Kom vel ikke akuratt som en bombe at Marius metern bruker dop! Haha.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Det som er mest overraskende her er vel at noen blir utestengt fra en kroppsbyggerkonkurranse på grunn av dop!
    http://www.dingsekongen.no

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Latterlige reaksjoner fra de fleste i den tråden der Kom ikke akkurat som lyn fra klar himmel, men hvem i heeeeelvette gidder å bry seg.

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Spennende! Hadde aldri trodd metern brukte noen form for doping. Trodde han var all natural akkurat som Coleman og Arnold.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Men det er jo ingen som har noe med dette å gjøre andre enn de som tester og den som blir testet.

De oppfører seg som om han har skrevet en antidopingkontrakt med TF...men de vil vel egentlig bare ha Kikkistyrkeløfterdama til å innrømme at hun er glad i litt hormoner? Virker som de peker litt på det.

Uansett, det er rart hvor vanskelig kroppsbyggere har gjort det for seg selv...Arnold sa han brukte litt dop nå og da og ferdig med det.
    RockyRock

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sånn prinsipielt så synes jeg en slik diskusjonen er både interessant, og kanskje også noe som burde vært tatt opp tidligere.

TF fronter et anti-dop standpunkt, samtidig som de fronter en sport hvor dop florerer og utøvere som faktisk doper seg. Dette er ingen hemmelighet, og de som tror det motsatte bør nok våkne opp og snuse etter lukten av promp når de leser eventuelle benektelser. En "don't ask, don't tell policy" er selvfølgelig en nødvendighet i et samfunn som likestiller bruken av AS med narkotiske rusmidler.

Det interessante er derfor ikke at vedkommende doper seg. Men når en frontet utøver blir utsatt for noe som kan oppfattes som negativt, så velger TF og blekka dems å ikke skrive om dette.
    Det blir i prinsippet som om A-pressen ikke skulle skrive negativt om arbeiderpartiet og Stoltenberg.

Realistisk sett så er det selvfølgelig ikke like enkelt. Skribentene er ikke erfarne journalister og har ikke den samme journalistiske integriteten, eller falskheten om du vil. Og derfor vil jeg anta at den menneskelige faktoren spiller en større rolle enn den f.eks ville gjort i dagspressen/tabloidpressen.

Videre så mistenker jeg at de som skriker høyest inne på TF trekker ubevisst paralleller til det medieorganet de kjenner best og dermed lever i den tro at enhver skoleavis eller annen amatørpresse vil forholde seg til en sak på samme måte som VG.

Derfor så mener jeg at en slik tråd, uansett hvor mye latterlig som blir spydd ut, er en nyttig tråd som er med på å definere forventninger og retningslinjer for fremtidige utgivelser.

Nå har jeg riktignok ikke lest lenger enn til side to i ovennevnte tråd, og jeg vet ikke helt hva det der TF magasinet er for noe. Men jeg tror ikke det gjør noe

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ikke helt enig med deg tivoli! joda tråden er mega grei og den SKAL være der for debatt skal vi ha.

Men jeg mener man ikke skal skrive om noe som gir feil inntrykk så lenge alle fakta ikke er på bordet! joa, metern spiser sikkert spesial havrgryn osv men saken ble faktisk i dette tilfellet henlagt... Da mener jeg det blir meget negativt for et såpass lite magasin i et såpass lite miljø å skrive om sånn. Dessuten er det jo et trenings blad ikke vg det er snakk om heller.

Hadde det derimot vært en stor deal hvor en kjent bygger profil eller egentlig hvem som helst i bygger norge ble tatt i doping med konkrete bevis og en utestengelse da kunne man tatt det opp.

Det mener jeg utgjør en stor forskjell for om et sånn type blad skal skrive om det eller ei! som allerede sagt det er ikke VG akkurat...

Joda man har riktig nok sladder delen i bladet men der hører heller hjemme historier som at jeg har kommet meg på trening igjen osv
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det er noen gode poeng i den tråden. heller ikke noen bombe at metern kom med et "janteloven" svar

men, det må være utrolig slitsomt for de folka som er der som er så jævlig anti bol. bol er kommet for å bli, og da kan de ligesågodt akseptere det. greit nok å ta avstand fra det, men å legge sjela si i, og ta det personlig at et blad ikke kommenterer at en bygger er tatt i doping er bare trist.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Det som er så sykt irriterende med bol og bodybuilding er at folk hele tiden skal skjule at de bruker det. Er vanskelig for unge som ønsker en veldefinert kropp og har sine idealer uten å vite at det faktisk kreves bol for å komme i den formen.

Hadde egentlig vært bedre om de "profilerte" som bruker bol faktisk står fram med det da alle som har drevet en stund med trening og fulgt litt med på kroppsbygging vet at de største aldri kan bli så store uten bol. De som nettop har begynt å trene har derimot null peil.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Det som er så sykt irriterende med bol og bodybuilding er at folk hele tiden skal skjule at de bruker det. Er vanskelig for unge som ønsker en veldefinert kropp og har sine idealer uten å vite at det faktisk kreves bol for å komme i den formen.

Hadde egentlig vært bedre om de "profilerte" som bruker bol faktisk står fram med det da alle som har drevet en stund med trening og fulgt litt med på kroppsbygging vet at de største aldri kan bli så store uten bol. De som nettop har begynt å trene har derimot null peil.
    Tror nok resultatet av det hadde blitt veldig mange 15-åringer på russerkur.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Jeg tror du misforstår meg Gremlins. Jeg sier ikke at de på død og liv skulle kommet med denne informasjonen. Og er helt enig i at det ikke nødvendigvis er i alles interesse å publisere. Personlig så er det meg revnende likegyldig. Dog litt interessant at de faktisk tester.

Jeg sier eller prøve å si at diskusjonen om emnet er interessant, nettopp pga slike situasjoner. Hvis man skal fronte en utøver eller sport, skal man da også belyse skyggesidene? Det er kjernen i debatten, for meg.

Siden vedkommende ble frikjent, så kunne forsåvidt vinklingen være å belyse dette.
    Jeg ser for meg overskriften: Meteren ble ikke diskvalifisert og har dermed heller ikke dopet seg. Vi har ikke lest denne saken og tråden på TF har ikke blitt stengt eller fjernet. Litt som en viss TV-reklame, kanskje?

Hadde meteren vært en ukjent person som ikke hadde latt seg fronte igjennom magasinet eller forumet, så hadde ikke dette vært en sak. Men siden han har gjort det, så er debatten interessant. Ikke om han er uskyldig eller ikke. Heller ikke hvem det er, iallefall ikke frem til en konklusjon har blitt trukket.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ble han frikjent? Har han ikke bare anket saken?

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Frikjent var vel mitt ord, og en forvrenging av Gremligns henlagt informasjon. Typisk fjær til fem høns type utvikling, og jeg påtar fullt ansvar for denne villedende ryktespredningen

Men er saken henlagt, eller er det også feil?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Om saken er henlagt, anket, frikjent eller whatsoever understreker vel bare hvor meningsløst dette er.
    .......................................R.I.P..........................................

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Pfftt.. Nevver surrenderr.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ser ut som Marius har slettet brukeren sin der nå, han står ihvertfall oppført som "gjest" på alle innleggene sine.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Se på Aylar Lie - Hvem som helst kan se henne bli romepult av 2 store negre når som helst, mens hun er med i hele hvite norges favorittserie "skal vi danse" og er alle barnas favoritt.
    Kroppsbyggere må slappe av og ikke dramatisere så veldig, folk slenger litt rundt seg om kommentarer om bol men glemmer fort.
    RockyRock

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Rett skal være rett, Aylar har ikke blitt rumpepult (På film, altså).
    http://www.dingsekongen.no

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Marius er 1,38 høy ellerno og tasser rundt på 100kg ripped...det kan da ærlig talt ikke finnes noen som tror den fyren er ren???
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Han som sammenlignet treningsforum-magasinet med sensuren i Nord-Korea hadde et veldig godt poeng
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Han som sammenlignet treningsforum-magasinet med sensuren i Nord-Korea hadde et veldig godt poeng
    Tja-ja. Treningsforumbladet er vel 100% privat og de burde vel selv få bestemme nøyaktig hva de vil skrive om og ikke.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Tja-ja. Treningsforumbladet er vel 100% privat og de burde vel selv få bestemme nøyaktig hva de vil skrive om og ikke.
    Hehe, glemte visst å skru på ironi

Forøvrig morsomt å se hvordan voksne mennesker greier å bli så ekstremt engasjert i noe så ekstremt latterlig og ubetydelig som at en kroppsbygger har blitt tatt for å bruke steroider. Hvor får folk energien i fra
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ser ut som Marius har slettet brukeren sin der nå, han står ihvertfall oppført som "gjest" på alle innleggene sine.
    Han er seriøst en latterlig fyr...
    I tilegg er han så stereotyp bygger som det går ann å bli.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Han er seriøst en latterlig fyr...
    I tilegg er han så stereotyp bygger som det går ann å bli.

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    ..

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    Slapp nå av da og se fakta i øyne. Skal du leke i toppen av idretter, samme hvilken, må det dop til. Det er show business, det. Ikke vær så indignert når slike fakta av og til kommer ut i pressen, vi alle vet jo om dette.
    Bruker du doping?

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.