Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 109

Tråd: Tre norske utøvere dopinganmeldt

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

Tre norske utøvere dopinganmeldt

http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=577062

"En fotballspiller, en styrkeløfter og en utøver i amerikansk fotball er anmeldt av Antidoping Norge for brudd på dopingbestemmelsene.

Når det gjelder styrkeløfteren og fotballspilleren, handler det om anabole steroider. Antidoping Norge legger ned påstand om to års utestengelse og at utøverne suspenderes med umiddelbar virkning.

Styrkeløfteren avla positiv prøve på hydroxstanozolol, som er et anabolt stoff i dopingklasse S1b. Den mannlige fotballspilleren testet positivt på stoffet drostanolon, et anabolt stoff i dopingklasse S1.

Utøveren fra amerikansk fotball testet positivt på THC-syre, som kommer etter inntak av cannabis i dopingklasse S8. Antidoping Norge legger ned påstand om fire måneders utestengelse fra 16. juni."
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Like spesiellt hver gang cannabis blir satt i bås med prestasjonsfremmendemidler.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, de gikk hånd i hånd hos arnold & co..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Men styrkeløftere boler jo ikke??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Blir spennende å se hva som kommer frem, om i det hele tatt var en styrkeløfter eller en hobbymosjonist som er innom der og trener uten å ha noe med styrkeløft å gjøre...det var det visstnok sist ettersom hva jeg har forstått
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Now with added cuteness Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Hmm Regner med at Ingar kanskje har litt peil på denne am.fotballspilleren?
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det blir tatt en "styrkeløfter" hvert år, som regel er det bare en hobbystyrketrenende som trener på en styrkeløftklubb og derav er underlagt testing men ikke per def en konkurrende styrkeløfter.

Blir spennende å se om det var en slik eller en utøver
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Men styrkeløftere boler jo ikke??
    neeeei såklart ikke
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    06-2005
    karen er jo meldt inn i norges styrkeløfterforbund eller noe slikt som gjør at adn kan komme og teste karen (så om han ikke har noen intensjon om å delta i konkurranser kan vi vel konkludere med at det er ett mindre intelligent individ). er jo ikke sånn at de bare kan teste en som trener i lokalene til en styrkeløfterklubb.

karen har jo tatt ett bevisst valg og meldt seg inn der.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    er jo ikke sånn at de bare kan teste en som trener i lokalene til en styrkeløfterklubb.

karen har jo tatt ett bevisst valg og meldt seg inn der.
    det er visst nok slik at man kan bli testet om man bare er på gjeste trening i en styrkeløfterklubbs lokaler om klubben er medlem av adn som de fleste er.
    er sikkert ikke problem å nekte da men det er visst sånn reglene er slik jeg har blitt fortalt

det har jo ikke noe for seg annet enn dårlig rykte for klubben da for det ville jo stått noe lignende den overskriften tråden her handler om hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det er visst nok slik at man kan bli testet om man bare er på gjeste trening i en styrkeløfterklubbs lokaler om klubben er medlem av adn som de fleste er.
    er sikkert ikke problem å nekte da men det er visst sånn reglene er slik jeg har blitt fortalt

det har jo ikke noe for seg annet enn dårlig rykte for klubben da for det ville jo stått noe lignende den overskriften tråden her handler om hehe...
    hehe, her har nok noen lurt deg. det er nok ikke slik at man skriver fra seg sine personlige rettigheter idet man går inn i ett styrkeløftergym. det skulle jeg veldig gjerne likt å se holdt om det ble testet juridisk.

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe, her har nok noen lurt deg. det er nok ikke slik at man skriver fra seg sine personlige rettigheter idet man går inn i ett styrkeløftergym. det skulle jeg veldig gjerne likt å se holdt om det ble testet juridisk.
    de to styrkeløftklubbene jeg har trent i må man signere i en bok når man entrer lokalet så hvor juridisk den signaturen blir aner ikke jeg da jeg aldri har vært oppi noe slikt men ja som du sier det hadde nok ikke holdt juridisk sett
    men ja du har et poeng og som jeg sa kunne man nok bare ha nekta men da blir man vell stempla som posetivt testa uansett av adn og det går utover klubben hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Forskjell på å signere en gjestebok og å godta å bli dopingtestet av ADN.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    06-2005
    jeg hadde blitt stempla som en boler av adn lenge før jeg sier ifra meg min rett over min kropp

men, tviler ikke ett sekund at adn prøver seg og gjerne bryter norsk lov for å få testa folk.. noe de har gjort en god stund nå

-Phil Baroni

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det gremlings sier her stemmer, trener du på en styrkeløftklubb er du per definisjon et medlem og derav underlagt testing no shit.

Dette blir man informert om når man setter fot i en NSF-Affiliert styrkeløftklubb
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Det gremlings sier her stemmer, trener du på en styrkeløftklubb er du per definisjon et medlem og derav underlagt testing no shit.

Dette blir man informert om når man setter fot i en NSF-Affiliert styrkeløftklubb
    det ble ikke jeg nen av gangene jeg har vært på slike klubber. ei om man er per definisjon medlem pga at man er der. come on, tenker du deg om så henger ikke det på greip.

altså, jeg tviler ikke ett sekund adette er praksis. men om man hadde ettergått dette i sømmene så hadde dette aldri verden holdt

-Phil Baroni

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    det ble ikke jeg nen av gangene jeg har vært på slike klubber. ei om man er per definisjon medlem pga at man er der. come on, tenker du deg om så henger ikke det på greip.

altså, jeg tviler ikke ett sekund adette er praksis. men om man hadde ettergått dette i sømmene så hadde dette aldri verden holdt
    Jeg bare forteller deg hva som er praksis Om du ikke har blitt informert om status quo når du har vært der er det fordi de i klubbene er laxe, og derav får man slike saker som den i vg nå, og året før der og der.

Om det hadde holdt eller ikke vet ikke jeg, men det er nå engang slik

Hvis man på død og liv vil trene og trøkke så trenger man jo ikke å trene hos NSF gutta når man vet det er slik :P
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Er det ikke slik at om man melder seg inn på et gym drevet av en styrkeløfterklubb så krever de at du også er medlem av NIF? Og om du ikke er det så blir du meldt inn? Dermed underlagt ADN sine regler? Trodde det var slik det foregikk. Hvordan de stiller seg da til dropp inn trening vet jeg ikke.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    jeg hadde blitt stempla som en boler av adn lenge før jeg sier ifra meg min rett over min kropp

men, tviler ikke ett sekund at adn prøver seg og gjerne bryter norsk lov for å få testa folk.. noe de har gjort en god stund nå
    Hva er problemet med å bli testet hvis man ikke har noe å skjule?

Blir nesten det samme som når lisensjegerne ringer på, har man ikke noen tv hvorfor ikke bare slippe de inn? Vise de alle rommene og be de på en kopp kaffe!

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post

Blir nesten det samme som når lisensjegerne ringer på, har man ikke noen tv hvorfor ikke bare slippe de inn? Vise de alle rommene og be de på en kopp kaffe!
    Litt enig, men jeg tenker litt sånn at jeg ikke vil testes fordi at: jeg kjøper en del tilskudd fra utenlandske webshops, bl.a. testoboostere. Skal jo ikke være noe forbudt i dette, men man har jo hørt om eksempler hvor produsenter av den mere useriøse typen har putta noe ekstra i boksen. Å ha fått noe krøll pga noe slikt hadde vært teit.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    06-2005
    hehe, hva er det for noe kgb-holdning?

jeg er fortsatt av den oppfatning at min kropp og mitt privatliv er hellig og dette råder jeg over. jeg trenger ikke å måtte bevise min uskyld i noen samenhenger, ikke vil jeg bli testet ulovlig, ikke vil jeg at noen skal avlyte telefonsamtalene mine, ikke vil jeg at noen går igjennom posten min, ikke vil jeg at noen skal overvåke dataen min.

jeg har i teorien ikke noe å skjule, men det betyr ikke at det er greit å gi opp alle sine rettigheter som person forde.

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe, hva er det for noe kgb-holdning?

jeg er fortsatt av den oppfatning at min kropp og mitt privatliv er hellig og dette råder jeg over. jeg trenger ikke å måtte bevise min uskyld i noen samenhenger, ikke vil jeg bli testet ulovlig, ikke vil jeg at noen skal avlyte telefonsamtalene mine, ikke vil jeg at noen går igjennom posten min, ikke vil jeg at noen skal overvåke dataen min.

jeg har i teorien ikke noe å skjule, men det betyr ikke at det er greit å gi opp alle sine rettigheter som person forde.
    HITfrank hadde nok tenkt helt likt når tolleren skulle opp ræva på han med en hanske på flyplassen også for han har jo tross alt ikke noe å skjule

det er jo det typiske nordmenn gjør, godtar alt desverre

Ble medlem
    03-2002
    HITfrank hadde nok tenkt helt likt når tolleren skulle opp ræva på han med en hanske på flyplassen også for han har jo tross alt ikke noe å skjule

det er jo det typiske nordmenn gjør, godtar alt desverre

Har du hørt om røntgen noen gang? Tror du det er vanlig praksis å rævpule noen i disse dager når man jobber som toller?

Kjenner man rettighetene sine så kan man jo gjøre det enkelt, si JA eller NEI!

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Gymmet jeg jobber/trener på er medlem av ADN og NTF, medlemmer skriver under på kontrakten at de godtar at kontrakten kan bli brutt fra gymmet sin side, hvis man nekter å la seg teste.

Å bryte kontrakten pga nekt er helt opp til den som driver gymmet slik jeg har forstått det!

Nå blir det vell noe helt annet når du er konkurrende utøver i en styrkeløftklubb.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Ville du latt politiet gå gjennom harddisken din, HIT? Hvis du ikke har noe å skjule, har du vel heller ikke noe å frykte?
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    03-2002
    Poenget er at det må være grunn til mistanke og jeg må få lov til å si nei! Hvis politiet ville se igjennom harddisken min hadde jeg nok ikke fått lov til å si nei.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Har du hørt om røntgen noen gang? Tror du det er vanlig praksis å rævpule noen i disse dager når man jobber som toller?

Kjenner man rettighetene sine så kan man jo gjøre det enkelt, si JA eller NEI!

en toller stappa handa opp i et kvinnemenneske jeg kjenner for senest et år siden så ja dette praktiseres enda med mindre det har skjedd noe fornuft det siste året.

kjenner man rettighetene sine så lar man seg ikke teste på et gym heller om man ikke ønsker, nå sa du jo mot deg selv her...

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    En bekjent fikk fingern for et års tid siden, hehe.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    en toller stappa handa opp i et kvinnemenneske jeg kjenner for senest et år siden så ja dette praktiseres enda med mindre det har skjedd noe fornuft det siste året.

kjenner man rettighetene sine så lar man seg ikke teste på et gym heller om man ikke ønsker, nå sa du jo mot deg selv her...
    Hvis en ville teste meg (lite sannsynlig) så kunne jeg ha sagt ja eller nei, det hadde ikke gjort noen forskjell.

Jeg nevnte 2 situasjoner hvor man kan nekte en offentlig tjenestemann innsyn og det var poenget, sier ikke imot meg selv. Dere andre nevner situasjoner som man IKKE kan si nei hvis den offentlig tjenestemannen ønsker innsyn.

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    Gymmet jeg jobber/trener på er medlem av ADN og NTF, medlemmer skriver under på kontrakten at de godtar at kontrakten kan bli brutt fra gymmet sin side, hvis man nekter å la seg teste.

Å bryte kontrakten pga nekt er helt opp til den som driver gymmet slik jeg har forstått det!

Nå blir det vell noe helt annet når du er konkurrende utøver i en styrkeløftklubb.
    om du har forstått det slik anbefaler jeg at du tar en titt på denne tråden
    http://www.fitnessprat.no/showthread...348#post578348

-Phil Baroni

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Er helt enig, blir som at man åpner en butikk og nekter feks homoer å handle der!

Er rasisme på en måte...Jeg ville bare sette i lys hvordan "reglene" praktiseres rundt omkring.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Det utgjør ingen forskjell om du sier ja eller nei?
    Hvordan går det an å leve med en slik urettmessig frykt og overdreven respekt ovenfor autoriteter?
    Om noen prøver å trenge inn på privatlivet mitt når jeg ikke føler for det gir jeg vel pokker i om den som gjør det er en "autoritet".
    Offentlig tjenestemann eller ikke, folk her i Norge har en type naiv slavementalitet som gjør meg fysisk kvalm!

"Ja, herr politi. Du skal gjerne få utøve tyrrani ovenfor meg, siden du er av en slik høy status som offentlig tjenestemann. Jeg er en perfekt mønsterborger slik du vil jeg skal være, derfor er jeg ikke redd for å vise deg hvor lovlydig og ordentlig jeg er."

Det er pga folk med slik innstilling, som underkaster seg autoriteter uten å stille seg kritisk til det, at vi blir mer og mer kontrollert og styrt av offentlige etater o.l.

GridIron Barbell

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Om ADN kommer hjem til meg for å få meg til å pisse i en kopp på en dårlig dag forebeholder jeg meg retten til å si "dra til helvete" om jeg ikke føler for det.
    Jeg får da en midlertidig utestengelse, so what?
    Om jeg ikke vil så trenger jeg ikke gjøre det. Hvem er de til å si noe annet? De er bare mennesker de også, hva gir dem retten til å jakte på meg?

Dette var bare for å sette det på spissen, selvsagt pisser jeg i kopp når ADN kommer og ber om det. Det er ikke store greiene, og jeg vil jo fortsette å konkurrere.
    Men om jeg skulle for en eller annen grunn ikke ville gjøre det så forebeholder jeg meg retten til å la være.
    De som sier det ikke har noe å si, fordi man må høre på sine overordnede uansett, er inget mindre enn en gjeng med slaver.

GridIron Barbell

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Hvordan går det an å leve med en slik urettmessig frykt og overdreven respekt ovenfor autoriteter?
    Om noen prøver å trenge inn på privatlivet mitt når jeg ikke føler for det gir jeg vel pokker i om den som gjør det er en "autoritet".
    Offentlig tjenestemann eller ikke, folk her i Norge har en type naiv slavementalitet som gjør meg fysisk kvalm!

"Ja, herr politi. Du skal gjerne få utøve tyrrani ovenfor meg, siden du er av en slik høy status som offentlig tjenestemann. Jeg er en perfekt mønsterborger slik du vil jeg skal være, derfor er jeg ikke redd for å vise deg hvor lovlydig og ordentlig jeg er."

Det er pga folk med slik innstilling, som underkaster seg autoriteter uten å stille seg kritisk til det, at vi blir mer og mer kontrollert og styrt av offentlige etater o.l.

Om ADN kommer hjem til meg for å få meg til å pisse i en kopp på en dårlig dag forebeholder jeg meg retten til å si "dra til helvete" om jeg ikke føler for det.
    Om jeg ikke vil så trenger jeg ikke gjøre det. Hvem er de til å si noe annet? De er bare mennesker de også, hva gir dem retten til å jakte på meg?

Dette var bare for å sette det på spissen, selvsagt pisser jeg i kopp når ADN kommer og ber om det. Det er ikke store greiene, og jeg vil jo fortsette å konkurrere.
    Men om jeg skulle for en eller annen grunn ikke ville gjøre det så forebeholder jeg meg retten til å la være.
    De som sier det ikke har noe å si, fordi man må høre på sine overordnede uansett, er inget mindre enn en gjeng med slaver.
    Nå må du bestemme deg Ingar. Skal du være imot "autoriteter" eller ikke? Syntes hele siste innlegget ditt var noe tvetydig

Ble medlem
    03-2002

så så så

Ble medlem
    03-2002

"things that make you go hmmm"

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Nå må du bestemme deg Ingar. Skal du være imot "autoriteter" eller ikke? Syntes hele siste innlegget ditt var noe tvetydig
    Du kan tyde det som du vil, jeg er ikke her for å "ta et standpunkt" og prøve å overbevise andre om at jeg har rett og du tar feil. Jeg prøver å oppfordre folk til å tenke selv, reflektere istedet for å bare akseptere.

Sannheten er at jeg har også mine ting jeg er avhengig av, om jeg ikke lar meg selv bli testet går det utover min evne til å kunne konkurrere, laget mitt sitt omdømme og fremtidig satsing i idretten.
    Men det er ikke pga at de som tester meg er autoriteter som jeg blindt må høre på fordi de angivelig skal være over meg.
    Det er ikke slik at jeg tenker at jeg må gjøre som de sier fordi de er selvutnevnte kontrollører over min fremtid.
    Som jeg sa, om jeg skulle havne i en situasjon der jeg virkelig ikke føler for å bli testet, så går jeg. Jeg sier nei og de får tro hva de vil.

De har en mistanke om at jeg har dopet meg, derfor skal de få meg til å pisse i en kopp slik at de kan "godkjenne" at jeg ikke er det? Jeg synes egentlig det er en fornærmelse (selv om en del av egoet mitt synes det er stas å bli mistenkt, det betyr vel at prestasjonen er/var bra).
    Hvem er de til å kunne komme og kontrollere meg?

Det ideelle hadde jo uansett vært å gitt faen i alt som fører til at andre skal kunne kontrollere deg, men vi blir lært opp til å akseptere det i denne infrastrukturen som vi vokser opp i.
    Alle er opptatt med å kontrollere hva andre gjør, hvordan andre er bedre enn deg eller hvordan andre ikke bidrar like mye som deg, og der igjen aksepterer det at villt fremmede skal kunne fortelle deg hva du kan eller ikke kan gjøre.
    Jeg mener det er bullshit.

GridIron Barbell

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hvis en ville teste meg (lite sannsynlig) så kunne jeg ha sagt ja eller nei, det hadde ikke gjort noen forskjell.

Jeg nevnte 2 situasjoner hvor man kan nekte en offentlig tjenestemann innsyn og det var poenget, sier ikke imot meg selv. Dere andre nevner situasjoner som man IKKE kan si nei hvis den offentlig tjenestemannen ønsker innsyn.
    Men hva i all verden er vitsen med å ha en dopingtest som man kan si JA eller NEI til? Er poenget at de som ikke er dopet skal kunne bevise sin uskyld ved å ta testen, også kan de som ikke ønsker å bli testet av ulike årsaker bli uthengt som dopere?

Jeg hadde aldri i livet tatt en frivillig test som en nerdete ADN-fyr kom med. Hadde sansynligvis blitt hengt ut som doper etterpå, selv om jeg ikke bruker en dritt, men det handler om prinsipper.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Men hva i all verden er vitsen med å ha en dopingtest som man kan si JA eller NEI til? Er poenget at de som ikke er dopet skal kunne bevise sin uskyld ved å ta testen, også kan de som ikke ønsker å bli testet av ulike årsaker bli uthengt som dopere?
    Det kan man spørre seg, men det er jo slik det er i dag. Hvis en ADN-fyr dukker opp så kan man jo si JA eller NEI med retten på sin side.

Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Jeg hadde aldri i livet tatt en frivillig test som en nerdete ADN-fyr kom med. Hadde sansynligvis blitt hengt ut som doper etterpå, selv om jeg ikke bruker en dritt, men det handler om prinsipper.
    Det er ditt valg!

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Var ikke det ulovlig da?
    wat

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid Vis post
    Var ikke det ulovlig da?
    Ja det er vell ulovelig, på lik linje med at en uteplass ikke har lov å ha dress code eller ikke slippe inn folk mellom 20-25 på en plass som har 25års aldersgrense osv

Har enda ikke hørt om noen som har anmeldt en sak der de har blitt "kastet" ut av gymmet, men det kommer vell.
    Tar jeg ikke feil så var vell ADN ivrig i fjor en periode sør i landet.

Nå skal det sies at de fleste gym (inkl der jeg trener) ikke bryr seg noe spesielt om noen tar seg en kur eller 5. Men det gjør visst ADN, hehe

Ingen har heller blitt testet siden gymmet ble medlem av NTF før årtusen skiftet, men da ble 5-10 stk sendt på dør.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Etter å ha lest litt på ADN sine sider fant jeg denne:

Dopingkontroller er et velkjent og effektivt virkemiddel i kampen mot doping. Det er både avskrekkende og avslørende, og således godt egnet til å bekjempe doping på treningssentre. I antidopingprogrammet er det frivillig å la seg dopingteste. Dette foregår ved at det enkelte medlem tilbys å skrive under en frivillig egenerklæring. Det har altså ingen konsekvenser for medlemskapet på treningssenteret dersom et medlem av ulike årsaker ikke ønsker å signere egenerklæringen.
    Frivilligheten er viktig å ivareta, fordi lovgivningen i Norge krever dette.

Tipper det var Adda som burde få æren for å sikre menneskets frihet til å velge

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    I styrkeløft burde det jo være lov med doping spør du meg. Hva gjør doping? jo det samme som styrkeløfter skjorta og drakten Begge deler hjelper deg å løfte mer enn du egentlig kan!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Gratulerer med dagens dummeste innlegg darp.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av AndreasIr Vis post
    Hvorfor er det dagens dummeste innlegg da?

fått to grønne karma til nå også så dummeste innlegg kan det vel ikke være, noen her er tydeligvis enige.

edit : tre grønne nå!

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Dumt innlegg fordi det eneste som skjer når folk begynner å krangle om drakt = doping, drakt = juks osv. så blir det bare lavmælte diskusjoner. Doping og drakt er ikke det samme..........
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Er enig med han jeg.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Dumt innlegg fordi det eneste som skjer når folk begynner å krangle om drakt = doping, drakt = juks osv. så blir det bare lavmælte diskusjoner. Doping og drakt er ikke det samme..........
    Nei det er langt fra det samme, det er to forskjellige hjelpemidler. Det var bare min mening, ikke en start på en drakt\skjorte diskusjon

Når det kommer til lavmælte diskusjoner så var det vel du som startet det her med innlegget ditt mot meg.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Du starter en dum diskusjon når du likestiller drakt og doping.

Now with added cuteness Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Ja det er vell ulovelig, på lik linje med at en uteplass ikke har lov å ha dress code
    FYI: Det er fullt lovlig å ha dress code på et utested. Eieren av utestedet kan gjøre det med hjemmel i eiendomsloven. Er bare å se på utestedet som hans hus.
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.