Side 1 av 6 12345 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 252

Tråd: Den offisielle ACTIVATE-NORKOST tråden!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Den offisielle ACTIVATE-NORKOST tråden!

Vil gjerne høre tilbakemeldinger på de ulike produktene. Prisen kan jeg jo se at er knall, men hvordan er det med smak og konsistens?

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    helvete hvorfor kommer det slike tilbud rett etter jeg har bestilt masse??

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hadde virkelig satt pris på om innhold oppgis i pr 100 istedet for servering
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    helvete hvorfor kommer det slike tilbud rett etter jeg har bestilt masse??
    Unnskyld !
    Men dette er ikke noe kortvarig tilbud det er fast pris inntil videre så muligheten er nok der når du handler neste gang også.

Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Hadde virkelig satt pris på om innhold oppgis i pr 100 istedet for servering
    Er ikke lovlig å oppgi annet enn pr dosering ifølge merkeforskriften men vi har satt opp %andel i parentes etter dosering så der kan du lese det.
    Sist endret av NK; 25-10-07 kl 19:13

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Er ikke lovlig å oppgi annet enn pr dosering ifølge merkeforskriften en vi har satt opp %andel i parentes etter dosering så der kan du lese det.
    Jøss det visste jeg ikke.

Hvordan er muligheten for smaksprøver på de greiene der? Frister jo med en del kg av feks den gaineren og whey..
    .......................................R.I.P..........................................

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vi jobber med å lage smaksprøver og regner med at vi har noe av det klart over helgen og skulle du mot formodning ikke være 100% fornøyd så justerer vi litt på smaken.
    Evnt lanserer alternative smaker som vi f.eks har vurdert på sjokoladen (double dark chocolate , chocolate , chocolate cream)
    Sist endret av NK; 25-10-07 kl 19:26

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Det ser flott ut! Skal teste ut dette neste gang ja!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Smaksprøver er for pyser. Jeg bestiller 16 kilo usmakt.
    http://www.dingsekongen.no

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Er tom for varer og har bestilt. Skal bli spennende å teste smak og konsisten.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hvordan er det med laktose i disse pulverene?

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Er den Activate24 bra???

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie Vis post
    Hvordan er det med laktose i disse pulverene?
    Activate whey har ca 1,1gram laktose pr servering på 30gram , activate 24 har ca 40% av sitt proteininnhold fra isolat som praktisk talt har null laktose men er ikke 100% laktosefri , dog skulle jeg tipper vi snakker om rett over 0,5gram pr servering.
    Activate casein er å regne som null laktose (sammenlign det ikke med 80/20 blandinger) dette er renere men 80/20 smaker bedre etter min mening. Vi har funnet 80/20 pulvere men velger å stå over foreløpig da prisen er veldig høy på det vi har funnet og vi vil ikke kjøpe bulgarsk hoppetaupulver
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Er den Activate24 bra???
    Activate 24 er whey konsentrat blandet med kasein isolat samt whey isolat (cfm) og i tillegg hydrolysert protein.
    Du kan være dommeren
    Jeg håper bare at smakene blir godt mottatt og justerer de fortløpende om det trenges
    Sist endret av NK; 25-10-07 kl 21:55

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Er den Activate24 bra???
    Nei dette er sannsynligvis det dårligste produktet på markedet. Jeg ville gått for multipower i stedet.

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Activate 24 er whey konsentrat blandet med kasein isolat samt whey isolat (cfm) og i tillegg hydrolysert protein.
    Du kan være dommeren for jeg vil ikke skrive på et internettforum at jeg har best,billigst osv , det overlater jeg til andre.
    Sliter med å velge mellom dette å protargo..

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg synes forøvrig det hadde vært morsomt med en vote på hva den neste smaken blir!

Jeg stemmer dubble dark choclate!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Protargo har jo vitargo i ingrediensene og er et bra pulver på mange måter , det er nesten ikke sammenlignbart

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Jeg synes forøvrig det hadde vært morsomt med en vote på hva den neste smaken blir!

Jeg stemmer dubble dark choclate!
    Den er allerede temmelig mørk da så vi får se hva kundene sier om smaken først.

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Hadde vert kanonflott om du hadde sendt ut smaksprøver til meg når de er klare, har endel protein stående nå, men neste handel hadde jeg tenkt å gjøre hos dere, så greit å se hva man handler.
    Ain't nothing to it, but to do it!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Om vi har kapasitet så skal vi prøve å få gjort ferdig prøvene på mandag , jeg sier da fra i egen tråd her på forumet

Ble medlem
    03-2002
    Om vi har kapasitet så skal vi prøve å få gjort ferdig prøvene på mandag , jeg sier da fra i egen tråd her på forumet
    Kapasitet har dere jo. MrM trenger jo litt kardio og ikke så mye "pult", hehe!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    SKal peise han skikkelig hardt til uka , blir ikke tid til trening og spising da.
    Han er forresten i sjokk over at jeg kan jobbe til 16-17 på ettermiddagen med kun en liten frokost i kroppen

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Skal også bestille 16 kg gainer og muligens noen kilo whey. Drøye 60kr/kg er jo knallpris!

Medlem axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Jeg har som sagt kjøpt noen kilo proteiner av den nye sorten av Norkost nå! Og må si meg veldig fornøyd!! Har prøvd Activate whey sjokolade og activate 24.
    har den whey i vanilje også men ikke smakt den enda!

Activate whey sjokolade: Spretta lukket på denne tønna og lukta overrasket meg! utrolig bra! Lukta sånn god sjokolade og ikke syntetisk. Hadde ikke sånn "sil" oppe i shakern for den sto i oppvaskmaskinen. Men prøvde fordet! Tok oppi to scoop og vann og begynte å riste! Selvom jeg ikke hadde den sila inni så blanda alt seg kjempe mye uten klumper. Og smaken var skikkelig god. Ingen ting og utsette på!

Activate 24: Denne var veldig lik wheyen i kosistens osv. Men syntes smaken faktisk var bedre.

Ble faktisk ganske imponert! Og sammen med billig pris og god service så er det en vinner

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av axept Vis post
    Jeg har som sagt kjøpt noen kilo proteiner av den nye sorten av Norkost nå! Og må si meg veldig fornøyd!! Har prøvd Activate whey sjokolade og activate 24.
    har den whey i vanilje også men ikke smakt den enda!

Activate whey sjokolade: Spretta lukket på denne tønna og lukta overrasket meg! utrolig bra! Lukta sånn god sjokolade og ikke syntetisk. Hadde ikke sånn "sil" oppe i shakern for den sto i oppvaskmaskinen. Men prøvde fordet! Tok oppi to scoop og vann og begynte å riste! Selvom jeg ikke hadde den sila inni så blanda alt seg kjempe mye uten klumper. Og smaken var skikkelig god. Ingen ting og utsette på!

Activate 24: Denne var veldig lik wheyen i kosistens osv. Men syntes smaken faktisk var bedre.

Ble faktisk ganske imponert! Og sammen med billig pris og god service så er det en vinner
    Har du prøvd Danut. 100% pure whey i sjoko, og eventuelt kan sammenligne med den?

Medlem axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Har du prøvd Danut. 100% pure whey i sjoko, og eventuelt kan sammenligne med den?
    desverre. har ikke prøvd den! men du burde absolutt gi dette en sjanse! syntes de var virkelig gode.

Ble medlem
    11-2003
    Merkelig at dere er så opptatt av smak. Det viktigste for meg har alltid vært pris. I et par år brukte jeg utelukkende kalsiumkaseinat kjøpt direkte fra Tine. Var vel 1200 for ti kilo, eller noe sånt.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Merkelig at dere er så opptatt av smak. Det viktigste for meg har alltid vært pris. I et par år brukte jeg utelukkende kalsiumkaseinat kjøpt direkte fra Tine. Var vel 1200 for ti kilo, eller noe sånt.
    Jeg gidder ikke å tvinge i meg proteinshaker, da kjøper jeg heller pulver jeg synes smaker bra.
    Begrenset hvor hardcore man skal pose som

Ble medlem
    11-2003
    Jeg gidder ikke å tvinge i meg proteinshaker, da kjøper jeg heller pulver jeg synes smaker bra.
    Begrenset hvor hardcore man skal pose som
    Jodda, jodda. Har aldri trengt å tvinge i meg proteinshaker egentlig, selv kalsiumkaseinat gikk ned greit. Unntaket er selvsagt Norkost sin flørt med soyaprotein uten smak. Da ble jeg revet meg og kjøpte tolv kilo - brukte kanskje 500 gram. Resten ga jeg bort til en tilfeldig neger.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    jeg drakk 20kg nøytral wheyisolat.. 90% gikk i havreshaker med kun vann... EASY! kjøper lett to til slike sekker!

Medlem axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    skal prøve vanilje i kveld før jeg legger meg! Så kommer med en uttalelse i morgen.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Men du som tjener så bra burde vel være kresen på smak og drite litt i prisen?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    **** kapasiteten er sprengt en dag eller to på prøver nå så jeg kommer tilbake med tilbud om prøver om en dag eller to****
    Sist endret av NK; 29-10-07 kl 19:38

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Men du som tjener så bra burde vel være kresen på smak og drite litt i prisen?
    Tjener jeg så bra? Det var nytt for meg. Kaster uansett nok penger bort på andre ting.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Da har vi noen smaksprøver ferdige , ønsker du å få tilsendt en liten test av Activate Whey og 24 så sender du inn en mail og skriver at du ønsker å smake Activate protein , skriv mailen her
    http://www.norkost.no/contact_us.php...fca2d5c50359ea

Husk å oppgi navn og adresse
    Er kanskje litt mye forlangt å be om smakesprøver til utlandet? (tanken bak det er å bestille så jeg har til jule- og påskeferie, osv )

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vet faktisk ikke om det går å sende ziplock poser med puvler over grensen men jeg kan gjerne prøve om du vil.
    Er du sjokolade eller jordbærdrikker ?

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Vet faktisk ikke om det går å sende ziplock poser med puvler over grensen men jeg kan gjerne prøve om du vil.
    Er du sjokolade eller jordbærdrikker ?
    Dette er Kundeservice med stor K. Prøv gjerne! Jeg er sjokoman.. Forespørsel er nå sendt til butikken

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Da skal jeg personlig stikke bort og legge den varsomt i postvognen i morgen

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Da skal jeg personlig stikke bort og legge den varsomt i postvognen i morgen
    Med sløyfe på!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Cocaine samples inside , skrevet med rød tusj på baksiden

Minner meg forøvrig om en j....vel her inne som handler mye hos meg og når han betaler regningene så skriver han kommentarer som betaling for MILF filmer,oppblåsbara osv på giroen , tør snart ikke se regnskapsdama i øynene
    Sist endret av NK; 29-10-07 kl 19:19

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Heheh. Dersom smaksprøven er på en 30-40g blir det en dyr affære dette her Lover derimot å oppføre meg når jeg betaler fremtidige regninger! Så lenge jeg ikke sitter bak lås og slå sammen med lokale smuglere, that is..

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Fikk en eske med godsaker fra Norkost i dag. Her er dommen:
    - Activate Casein sjokolade - lettblandet, fin konsistens og ikke så tykt som en del andre kasein pulvere. God nesten O'boy aktig smak.
    - Activate24 - lettblandet og veldig god på smak. Litt spissere i sjokoladesmaken enn Casein.

Smaken på begge pulverne er noe av det beste jeg har vært borti med unntak av "gourmet" type pulvere med dårligere innhold og høy pris. Blandet pulverne i vann og i tilnærmet anbefalte doseringer. Konklusjonen er at det nok blir flere bestillinger av dette pulveret fremover.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Activate myse jordbær - ganske god, minner litt om dannutrition whey. Blandes ikke ut 100% men godt nok. Merker at magen blir litt oppblåst på en 30 grams shake, men det må vel forventes av ett konsentrat / isolat produkt når man sliter litt med laktose.

Bra produkt i forhold til pris!

Litt snurt for at det ikke var en overraskelse i pakka, pleier å være det.... hrrmmf....

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Litt snurt for at det ikke var en overraskelse i pakka, pleier å være det.... hrrmmf....
    Da er du bortskjemt

Har drukket Activate 24 med sjokoladesmak i 2 dager nå, så har vel tatt en 5-6 shaker.. Prøvd meg litt frem med vannmengden. Sterk og god sjokoladesmak. Blander seg veldig lett ut( 5-6 rist med 2-3 dl vann på 60 gram pulver var ikke no problem, og beholdt smaken bra med mye vann også), og ingen rester igjen i shakeren . toppprodukt som jeg gleder meg å fortære minst de 12 kg jeg har på hyllen nå.. Ikke prøvd med melk, eller latt den hvile i kjøleskapet før jeg har drukket den enda, men ser for meg den bare blir enda bedre( om mulig ) om den får 15 min i kjøleskapet..

Har ikke prøvd Myo sitt tilsvarende produkt, men av de pulverene jeg har prøvd så må en opp på minst dobble prisen for å få noe tilsvarende

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ingenting ? ikke noen smaksprøver på kre-alkalyn eller protein heller , det var synd , minn meg på det neste gang du bestiller så skal jeg legge med noe til deg

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hehe var ment som en liten spøk og da, no hard feelings

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Activate 24 sjokolade - God smak, fin konsistens!
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Fikk smaksprøver i dag og skal teste i kveld. Kommer med oppdatering!

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Begynner å bli litt lei Pro FX nå, mest pga, de irriterende posene!#! Så fristet litt med dette.. Tror dere active whey er et pulver man kan drikke mye av uten å gå lei?

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Activate24 jordbær: Blander seg lett, fin konsistens. Smakte veldig godt! Mild samtidig som den var litt syrlig.

Activate Whey sjokolade: Beste sjokoladepulveret jeg har smakt. Smaker seriøst bedre enn kakao. Blander seg fint også.

Alt i alt svært imponert! Dette skal jeg ha mer av. Blandet i 2 dl vann.

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Har smakt Activate Whey i sjokoladesmak. Meget god blandet i vann. Bedre enn ON's og MWA som frem til nå lå på henholdsvis 3 og 2 plass på min gastronomiske palle innenfor denne kategorien.
    Er spent på om den er bedre enn ON blandet i melk, som troner suverent øverst innenfor melkeblandingskategorien. Men det får jeg teste ved en annen anledning

Side 1 av 6 12345 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.