Diet Kick 120 fatburning formula - Norkost.no kosttilskudd
Høy på koffein , alcar, sort pepper ekstrakt og krom
Diet Kick 120 fatburning formula - Norkost.no kosttilskudd
Høy på koffein , alcar, sort pepper ekstrakt og krom
Er det noen som ikke går konstant rundt høye på koffein og aminos som har lyst til å teste gratis ?
Jeg pleier å kjøre en uke helt uten koffein for å ikke bli avhengig, dvs null kaffe eller noen ting. Funker fint for da får jeg restilt meg selv. Når man får vondt i hodet pga man ikke får morgenkaffen er det på tide å slutte.
Anyway, prøver gjerne hvis det er ønskelig.![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg drikker ikke kaffe og kan godt være prøvekanin![]()
Skal stille til høsten :)
Ok da kan dere to få prøve den, send navn og adresse i en mail til lager ætt norkost.no merk mailen smaksprøve diet kick så sender jeg det ut i morgen
Jeg trenger nok ikke flere testere denne gangen, jeg fikk delt ut en god del i går så det går fint
Fadern og, og jeg som sendte en hel påsa med dette over fjellet. Blå piller går vel for 30-40.- pr stk på gata ?
Fordelen med å hustle narkiser er at de gjerne er så ruset at de ikke husker hvem som hustlet dem![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Er geranium off-limits for tiden?
geranium ønsker vi ikke å bruke i nye produkter heretter
Fordi man tester positivt i en dopingprøve, eller av andre årsaker?
Fordi det er litt snuskete å selge noe som folk kan bli dopingtatt på, vi har jo T-rex allerede der men jeg tror geranium er ute av bildet innen relativt kort tid. Tror ikke det fungerer som vi håpet heller.
Ja si det da, det er ALCAR i den (søk på forumet eller google) og koffeinmengden er denne gangen tatt litt opp i forhold til f.eks T-rex. Hva andre har det vet jeg ikke så voldsomt mye om.
Og så er det kick æsss blå tabletter i cool boks og bare det vil jo skrelle av fett og gi energi i massevis![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
E9
Hmm så T-Rex fungerer dårligere enn denne?
Fuck the world! - John Rambo
Og e , hva er egentlig svart pepper og rød pepper? Hva er forskjellen?
Fuck the world! - John Rambo
Nei ikke nødvendigvis, det er en annen formel på denne. For å våkne og få fokus så er kanskje denne litt bedre.
Svart pepper er pepper av fargen sort osv. Tilsetter man konsentrert pepper i et tilskudd så vil det gjerne gjøre noe med tempen. Siste ingrediensen er bioperine som også er pepper men den er med for å øke opptaket av de andre ingrediensene.
Når det gjelder urter og slikt så kan man ekstraktere de på forskjellige måter og få ut forskjellige bruksområder osv.
Grønn te i f.eks Lean green inneholder nesten ikke koffein da det ikke er ønskelig der, man ønsker i stedet ekstremt høyt innhold av EGCG der.
Glemte å gi en tilbakemelding på disse.
Kan egentlig ikke si stort om selve produktet utenom koffeinen da smaksprøver ikke holder til sammenhengende bruk, men som koffeintilskudd fungerer de absolutt.
Er ikke feil at de ser hardcore ut med den blåfargen heller.
Løp og kjøp![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Noen sjanse for at disse blir solgt som en gunstig 3-pack? Planlegger en storhandel nå![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
De kommer i 3pakning når de er tilbake på lager ja
Flotters![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Vi er lovt at pallen sendes fra fabrikk i morgen så da bør dette være på lager mandag om vi er heldige
Fråga! Vil du anbefale dette til en liten julegris som vil kvitte seg med så mye fett som mulig, eller finnes det andre produkter jeg bør prøve først? Jeg tenker altså på som et hjelpemiddel, ikke at jeg tror jeg blir tynn av å spise kake bare jeg spiser blå piller ved siden avJeg har sett på denne hos dere: Diet protein™ 900gram chocolate - Norkost.no kosttilskudd - men jegveitikke, hva anbefaler du?
Og fråga nummer två her; finnes det muligheter for å få tilsendt bestilling til sverige? Jeg betaler selvsagt gjerne litt ekstra for frakt![]()
"Smerte er bare en følelse..."
Produktet er fint for å gi litt mer energi og sultkutt når man er på diett, kombiner dette med f.eks diet protein som erstatning for et par måltid og du har en helt grei pakke.
Vi sender til Sverige ja det er ikke noe problem.
Det kommer et tillegg på frakten på ca 140.-
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
o_O jeg har handlet litt på gymgrossisten.com, men finner ikke de samme produktene der, og er generelt ikke så kunnskapsrik når det gjelder disse typene kosttilskudd/slankepiller/whatever!Om dere har tips til lignende produkter, tas det imot med takk
![]()
"Smerte er bare en følelse..."
Hvis du ikke sliter med lavt energinivå, sultfølelse osv, så ville jeg ikke investert i noe spesielle slankepiller![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.