En liten spørreundersøkelse om shakerflasker
En liten spørreundersøkelse om shakerflasker
Hadde "sure" shakere før da jeg vasket dem for hånd. Men etter jeg fikk leilighet med oppvaskemaskin har jeg aldri hatt det problemet mer.
Jeg bruker shakeren min som blender. Shaker + stavmikser er 100 ganger lettere å rengjøre (og billigere, og tar mindre plass)
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Ingen her som er så hard core at de spiser pulveret rett ut av bøtta med skje?
Jeg spiser kreatin rett av boksen![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Jeg snorter L-Glutamin, funker som lovet i annonsene da..
Over til topic. Jeg hater skrukork og kjøpte mange uten skrukork av deg NK for en stund siden... Jeg angrer ikke på det fordi de funker like bra i dag som når jeg kjøpte de...
De gode gamle uten skrukork var fine de, mulig vi velger de om vi skal kjøpe inn buchsteiner igjen, inntil videre så har vi monstermye igjen av smartshakerne. Synd vi ikke får lov å selge de billig, dog er jo ikke 59.- voldsomt mye
Synes de uten skrukork er litt risikosport å ta med på skole/treningsbag gjennom dagen. Vanlig buch. med rund tut og skrulokk er best.
.......................................R.I.P..........................................
Jeg liker den fra reflex som har, ikke bare skrulokk, men også skrukork.
Også liker jeg den med norkost logo (og bunner til piller og pulver) sånn kvalitetsmessig, men føler den blir for liten med rom til bare 5 dl.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Jeg har den med to "bunner" til pulver og piller. Genial å ha med på jobb!
2 Størrelser Norkost.no kosttilskudd har du den største ?
Jeg har to smartshakere.. ikke at det er noe vits i da, fordi jeg tar jo stort sett aldri shakerene med meg noen steder siden jeg bor så nært treningssenteret.
Den ene er rosa og den andre er fra norkost og det er jeg veldig fornøyd med!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Den er litt større, det hjelper godt på med et par dl ekstra.
Dog om du kjøper pulvere hos oss så skal det gjerne holde med et par dl vann pr shake
Jeg bruker plastkrus og melkeskummer. Null oppvask!
Flere som opplever at de smart-shakerne lekker fra toppen? Merker det spesielt hvis den har ligget i en pose noen timer, da kan det være ganske fuktig.. Tror det hovedsakelig skjer hvis det er BCAA eller noe væske som er mer tyntflytende enn vanlig proteinpulver.
Det er en forbedring på de smartshakerne nå, risten i toppen har en bredere kant og skal visstnok hjelpe på tettingen.
De her i kåken er ihvertfall tette nå om man husker å skru til lokke ihvertfall
Har ikkje prøvd shakeren fra Norkost, men har jo prøvd endel andre dei siste 10årene. Dei fleste sliter med å ikkje vere tette eller blande pulveret skikkelig ved bruk u/rist. Har best erfaring med shakers som har topp løysing som t.d eiselt og norkost.
Bruker no en gammal travar, men som funka som gull. Buchsteiner ala Eiselt sin.
Den ultimate shakeren hadde våre 100% tett,ikkje skru mekanisme, minimalistisk og ei løysing på toppa som gjorde att en kunne slenge den i baggen uten å vere redd for att toppa/tuten skulle sprette av....