DC om intensitet
Av DC, Oversatt av
HST
©FITNESSPRAT
Hei, folkens, la oss slutte å tulle. Jeg har enda til overs å se en mann ta en sammensatt 20 reps quadriceps øvelse I EKTE DC TRENINGSINTENSITET som neste dag ikke følte at han hadde blitt kjørt på av en buss. Så beklager for at jeg er brysk nå, men dere som ikke kjenner noe neste dag burde ikke engang være på dette forumet, for jeg sier dere; Dere har ikke det som kreves for å gjøre dette riktig.
Jeg har trent nok folk til å vite hvem som gjør dette ordentlig og hvem som ikke. Bare det at du sier "Jeg gjorde mitt 20reps set" sier meg noe - Om du virkelig tøyde grensene ville du sagt noe som "Jeg prøvde på 20reps set i går, men kom bare til 18reps, FORDI DET VAR SÅ JÆVLA TUNGT!
For bare 2 år siden var det bare hardcore folk som trente DC, og nå ser det ut til å være en hel gjeng med "Hey, folkens! La oss prøve oss på DC for det ser ut til å virke for alle andre" pysete idioter som trener det.
JEG ER HER FOR Å SI DRITTEN TIL DERE FOR JEG VIL IKKE LA DET SKJE. GÅ OG LEGG PÅ ALT AV VEKTER DU HAR OG TA DE TYNGSTE 10 REPETISJONENE DU NOEN GANG HAR GJORT I KNEBØY. Deretter tar du samme vekten, OG DET BRYR MEG IKKE EN DRITT OM HVORDAN DU GJØR DET, OM DU DØR MENS DU GJØR DET, ELLER OM DU MÅ TA 20 PUST (MED STANGA PÅ RYGGEN) MELLOM HVER REPETISJON FRA 11 TIL 20, MEN DU FINNER NOK UT ET MÅTE Å TA 20 REPETISJONER, OG OM DU KOMMER TIL MEG DAGEN ETTER OG SIER "HEI, JEG KJENNER FORTSATT IKKE NOE" - Da slutter jeg.
oversetter: Ikke prøv på dette alene uten noen form for sikring eller en spotter. This is dangerous!